Lunae skriver:
Hmm, hver sin smag! Jeg synes det er humor! Nu har jeg lige været i praktik i en 2 klasse (lærerstuderende) og jeg ved godt at de selvfølgelig er lidt ældre end noget af kartellet på ramasjang, men de læser bøger som "Vitello får en klam kæreste" og "hvad fætter gør, er altid det rigtige" begge bøger går også over stregen i karikaturer af mennesker, men det er jo virkelighedens verden. Ungerne møder pik og patter og grimme ord. Det er os som forældre der må guide dem, så de får et fornuftigt forhold og en god moral til de ting de møder 
jeg tænker "rigtigt" børne tv, atlså tiltænkt 5-6 årige..
Jeg vil give dig helt ret i "Det er os som forældre der må guide dem, så de får et fornuftigt forhold og en god moral til de ting de møder"
Men må bare også sige at jeg ikke synes at det skal være på DRs kanaler de støder på det.. ligesom jeg så en udsendelse hvor de der næsehorn jagtede en masse får, og synes det var enormt morsomt.. nåhh ja, men får kan så bare dø af varme, fordi de ikke kan svede, og man må bare ikke jage dyr på den måde for sjov, synes det er et forkert signal at sende..
ligesom de skal snakke ordenligt og ikke bruge udtryk som kraftedme..
Det skal de nok hører andre steder, det behøver bestemt ikke være på DRs børnekanal.
Anmeld