kæresten skrider i tide og utide..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Jeps... Nu må han lige lide lidt...

Mange tak. OG i lige måde!

og mange tak for din hjælp..
og selvfølgelig også alle andres

Det var virkelig så lidt, nogle gange skal man lige have andres syn på, hvad det er der foregår!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Det var virkelig så lidt, nogle gange skal man lige have andres syn på, hvad det er der foregår!

Ja man skal så. Men du skal vide at jeg er taknemlig for at du tog din tid

Anmeld

17. maj 2012

Nattøs

God nyhed at du smuttet hjem til din mor

Anmeld

17. maj 2012

norenberg

Det lyder som dengang min eks mand var mig utro han sagde han skulle i byen med vennerne og smuttede i tide og utide....og for at jeg ikke skulle fatte mistanke drak han sig en lille skid på inden han kom hjem så jeg skulle tro at han havde været i byen...

Anmeld

18. maj 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

Ja nu er det så 5 gang i bare den her uge at kæresten bare smutter og laver aftaler og gør det med 10 minutters varsel.

Jeg har stået og lavet culottesteg, smørstegte kartofler grøntsager og god sovs. Har lejet film og det hele.

og nu ... Nu skal han pludselig i byen.... For ja, hans ven vil godt have ham med.
Det er også okay, at han tager i byen, men at gøre det 2 dage i træk og vores penge rækker ikke bare til byture sådan lige - men det er jo mig der står for økonomien - så han er pisse ligeglad. Igår fik han 500 med i byen og idag ville han have 1000 med.

Og vi står med barnedåb i næste måned og vi sidder stramt i det i forvejen ligenu.

Men han vælger at tage afsted og aflyser maden, film og hygge frem for pludselig at tage i byen. Jeg står nu med en dreng som har feber og kaster op. Har ikke sovet og er total træt. Vi lavede en aftale om, at han kunne sove til middag så han hvertfald fra frisk hvis drengen valgte at være vågen i nat. Men nu, nu kommer han igen fuld hjem .. OG KAN SELVFØLGELIG IKKE TAGE SIG AF HAM.

og så bliver han sur når jeg konfrontere ham med at jeg ikke synes at det kan passe at jeg dag efter dag ikke kan komme ud fordi at han ikke synes at det er fedt bare at sidde hjemme og passe barn om aftenen alene. Jeg har IKKE været ude en eneste gang endnu i over 6 måneder.. Sidder bare hjemme, og når jeg siger at jeg har laver aftaler flipper han ud over at jeg har laver aftaler og at han skal sidde hjemme. (jeg har måske laver 3-4 aftaler i de sidste 6 måneder)

Og nu, nu synes jeg bare at det er for meget. Han er ikke hjemme hvertfald 4 aftener i ugen. og så står jeg her, og JEG skal sørge for rengøring, opvaske, tøjvask, alt med sønnen, og aftensmad og hund ... Ja det hele.

Ej hvor jeg synes det er træls....

ved ikke om det er mig der er forkert på den eller hvem der er ...

ville bare lige lufte tankerne ..............

Han skulle skamme sig

Jeg ville ikke synes det var ok, og bede ham vælge om han ville tage del i det, eller om du bare skal være alene mor?????

Anmeld

18. maj 2012

FruK

Nemesis skriver:

Hvis DU ikke synes det er i orden må DU sige fra!

Så længe du finder dig i det og ikke siger fra så bliver han ved og her lyder det som om, der skal snakkes med store bogstaver!

Måske han har brug for at være alene i en periode..eller det bare ikek skal være jer. Det lyder lidt som om han er ved at kløjes i sit ansvar, men når det går ud over dig og jeres barn så må han jo gøre det når han bor alene.

Jeg ville bestemt heller ikke synes det var fair at manden prioriterede som din men jeg ville ikke forbyde ham det, jeg ville give ham valget mellem det frie sorgløse liv og være single eller ansvaret, kærligheden, familien og med dig ved sin side.

Du trækker grænsen, han træffer så valget om han vil leve med den grænse.

:-) Sisse

Selvfølgelig kan man gå i byen, men det skal være et ligeværdigt forhold. Ikke et hvor det derhjemme er dit ansvar, og han kan gøre som det passer ham.

Hvis man har en aftale om at hygge, så bliver man hjemme og hygger. Vil man i byen og have den anden til at blive hjemme og passe børn, så må man også være indstillet på, at det går den anden vej en anden dag.

I min verden er det sådan, når man er et par, at man lige tjekker med den anden, om det er ok at gå ud den dag, før man laver en aftale. Hvis han smuttede flere gange om ugen, så ville jeg sige til ham, at det virkede som om han havde mere behov for at være alene, end en del af en familie - og at måske skulle finde et andet sted at bo.

Det er DIG der skal sige fra. 

Anmeld

18. maj 2012

FruK

Anonym skriver:

Vi er taget hjem til min mor. Der er min søn tit på besøg, så her er det ikke så slemt for ham...

Anmeld

18. maj 2012

aarhusmor

Anonym skriver:

Vi er taget hjem til min mor. Der er min søn tit på besøg, så her er det ikke så slemt for ham...

Det er godt I er det og bliv der i lang tid. Indtil han vender tilbage og siger at han er klar til at være der for dig.

Du er jo ikke en slave og det skal nok lige gå op for ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.