Nemesis skriver:
Hvis DU ikke synes det er i orden må DU sige fra!
Så længe du finder dig i det og ikke siger fra så bliver han ved og her lyder det som om, der skal snakkes med store bogstaver!
Måske han har brug for at være alene i en periode..eller det bare ikek skal være jer. Det lyder lidt som om han er ved at kløjes i sit ansvar, men når det går ud over dig og jeres barn så må han jo gøre det når han bor alene.
Jeg ville bestemt heller ikke synes det var fair at manden prioriterede som din men jeg ville ikke forbyde ham det, jeg ville give ham valget mellem det frie sorgløse liv og være single eller ansvaret, kærligheden, familien og med dig ved sin side.
Du trækker grænsen, han træffer så valget om han vil leve med den grænse.
:-) Sisse

Selvfølgelig kan man gå i byen, men det skal være et ligeværdigt forhold. Ikke et hvor det derhjemme er dit ansvar, og han kan gøre som det passer ham.
Hvis man har en aftale om at hygge, så bliver man hjemme og hygger. Vil man i byen og have den anden til at blive hjemme og passe børn, så må man også være indstillet på, at det går den anden vej en anden dag.
I min verden er det sådan, når man er et par, at man lige tjekker med den anden, om det er ok at gå ud den dag, før man laver en aftale. Hvis han smuttede flere gange om ugen, så ville jeg sige til ham, at det virkede som om han havde mere behov for at være alene, end en del af en familie - og at måske skulle finde et andet sted at bo.
Det er DIG der skal sige fra.
Anmeld