kæresten skrider i tide og utide..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2012

PernilleogLouis

Anonym skriver:

Ja men jeg er ikke så glad for at gå i byen. Og han gider ikke biografen for der skal han bare sidde stille... Men vi aftale at vi kunne bruge en hyggeaften hjemme, da drengen er syg og sover meget, så sover han også nu og i længe. Men nu blev det så aflyst ... Mens maden lige blev sat på bordet ..

Sikke en idiot - men hvorfor er det lige du bliver sammen med ham??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2012

Troldemommi

hold da op, hvor gammel er din kæreste 14??? han lyder ufattelig umoden og egoistisk, syntes ikke det lyder som om han er klar til at stå med ansvaret for en baby :-(

du skal da ikke finde dig i at han behandler dig og baby på den måde!!

Monica 

Anmeld

17. maj 2012

Anonym trådstarter

kicha skriver:

Sikke en idiot - men hvorfor er det lige du bliver sammen med ham??

Jeg elsker ham ... Han har jo også gode dage ... Han er en god far ...

men ærligt, så ved jeg det sku ikke ligenu

Anmeld

17. maj 2012

chael

Jeg havde bedt ham om at skride.

Han kan jo skride hen til sin ven.

Et liv passer bare ikke ind i en børnefamilie. Og jeg kan slet ikke tåle at høre sådan noget, det bringer mig pis, SÅ meget i kog(((

Stil ham stolen for døren.

1 gang i ny og næ kan man godt, men sgu ikke så meget som du skriver. Ikke engang 1 gang i ugen. Det erni ikke fair over for dig overhovedet!!

Armen jeg kunne blive ved!!

*C

Anmeld

17. maj 2012

AnonymAnonym

Anonym skriver:

Ja nu er det så 5 gang i bare den her uge at kæresten bare smutter og laver aftaler og gør det med 10 minutters varsel.

Jeg har stået og lavet culottesteg, smørstegte kartofler grøntsager og god sovs. Har lejet film og det hele.

og nu ... Nu skal han pludselig i byen.... For ja, hans ven vil godt have ham med.
Det er også okay, at han tager i byen, men at gøre det 2 dage i træk og vores penge rækker ikke bare til byture sådan lige - men det er jo mig der står for økonomien - så han er pisse ligeglad. Igår fik han 500 med i byen og idag ville han have 1000 med.

Og vi står med barnedåb i næste måned og vi sidder stramt i det i forvejen ligenu.

Men han vælger at tage afsted og aflyser maden, film og hygge frem for pludselig at tage i byen. Jeg står nu med en dreng som har feber og kaster op. Har ikke sovet og er total træt. Vi lavede en aftale om, at han kunne sove til middag så han hvertfald fra frisk hvis drengen valgte at være vågen i nat. Men nu, nu kommer han igen fuld hjem .. OG KAN SELVFØLGELIG IKKE TAGE SIG AF HAM.

og så bliver han sur når jeg konfrontere ham med at jeg ikke synes at det kan passe at jeg dag efter dag ikke kan komme ud fordi at han ikke synes at det er fedt bare at sidde hjemme og passe barn om aftenen alene. Jeg har IKKE været ude en eneste gang endnu i over 6 måneder.. Sidder bare hjemme, og når jeg siger at jeg har laver aftaler flipper han ud over at jeg har laver aftaler og at han skal sidde hjemme. (jeg har måske laver 3-4 aftaler i de sidste 6 måneder)

Og nu, nu synes jeg bare at det er for meget. Han er ikke hjemme hvertfald 4 aftener i ugen. og så står jeg her, og JEG skal sørge for rengøring, opvaske, tøjvask, alt med sønnen, og aftensmad og hund ... Ja det hele.

Ej hvor jeg synes det er træls....

ved ikke om det er mig der er forkert på den eller hvem der er ...

ville bare lige lufte tankerne ..............

Syntes han lyder rigtig umoden af sig! 

Ja den havde sku ikke gået herhjemme, jeg havde smuttet...

Håber du finder ud af hvad der er rigtigt for dig :-)

Anmeld

17. maj 2012

Meliora

Prinsesse2ben skriver:

Undskyld jeg siger det, Men jeg havde pakket mine ting og så var jeg smuttet, den behandling havde jeg ALDRIG fundet mig i, og jeg er ellers large hvad sådan noget angår !! 

tænkte FULDSTÆNDIGT det samme:-) Man skal da ikke finde sig i at blive gjort sådan til grin

Anmeld

17. maj 2012

Meliora

Anonym skriver:

Ja men jeg er ikke så glad for at gå i byen. Og han gider ikke biografen for der skal han bare sidde stille... Men vi aftale at vi kunne bruge en hyggeaften hjemme, da drengen er syg og sover meget, så sover han også nu og i længe. Men nu blev det så aflyst ... Mens maden lige blev sat på bordet ..

Eeeej nej ham skal du altså skride fra. Jeg havde fået et hysterisk anfald og smidt ham ud hvis jeg var dig. Man bryder BARE ikke en aftale, og da slet ikke for at tage i byen.. Hvad skal han der, der er sjovere end at hygge med sin kæreste? Ejj nej, nu stopper festen sgu!

Anmeld

17. maj 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Ja nu er det så 5 gang i bare den her uge at kæresten bare smutter og laver aftaler og gør det med 10 minutters varsel.

Jeg har stået og lavet culottesteg, smørstegte kartofler grøntsager og god sovs. Har lejet film og det hele.

og nu ... Nu skal han pludselig i byen.... For ja, hans ven vil godt have ham med.
Det er også okay, at han tager i byen, men at gøre det 2 dage i træk og vores penge rækker ikke bare til byture sådan lige - men det er jo mig der står for økonomien - så han er pisse ligeglad. Igår fik han 500 med i byen og idag ville han have 1000 med.

Og vi står med barnedåb i næste måned og vi sidder stramt i det i forvejen ligenu.

Men han vælger at tage afsted og aflyser maden, film og hygge frem for pludselig at tage i byen. Jeg står nu med en dreng som har feber og kaster op. Har ikke sovet og er total træt. Vi lavede en aftale om, at han kunne sove til middag så han hvertfald fra frisk hvis drengen valgte at være vågen i nat. Men nu, nu kommer han igen fuld hjem .. OG KAN SELVFØLGELIG IKKE TAGE SIG AF HAM.

og så bliver han sur når jeg konfrontere ham med at jeg ikke synes at det kan passe at jeg dag efter dag ikke kan komme ud fordi at han ikke synes at det er fedt bare at sidde hjemme og passe barn om aftenen alene. Jeg har IKKE været ude en eneste gang endnu i over 6 måneder.. Sidder bare hjemme, og når jeg siger at jeg har laver aftaler flipper han ud over at jeg har laver aftaler og at han skal sidde hjemme. (jeg har måske laver 3-4 aftaler i de sidste 6 måneder)

Og nu, nu synes jeg bare at det er for meget. Han er ikke hjemme hvertfald 4 aftener i ugen. og så står jeg her, og JEG skal sørge for rengøring, opvaske, tøjvask, alt med sønnen, og aftensmad og hund ... Ja det hele.

Ej hvor jeg synes det er træls....

ved ikke om det er mig der er forkert på den eller hvem der er ...

ville bare lige lufte tankerne ..............

Det lyder LIDT som min kæreste ..
Han tror også bare nogle gange man pludselig kan smutte fra det hele ..
Men DET der , havde jeg ik fundet mig i ..
Når dit barn kun er 6 mdr. ville jeg pakke og smutte

Anmeld

17. maj 2012

Faith

Anonym skriver:

Jamen i formiddag satte jeg mig ned og forklarede at jeg ikke synes at det kunne passe at han bare kunne smutte i tide og utide. Han har også et barn, ligesom jeg. Og hvis jeg skal klare alting selv uden hjælp fra ham og hvis han har tænkt sig at blive ved med at smutte så ville jeg hellere være alene...

der blev han ret ked af det og kunne goddt se det... men her 6 timer senere, starter det forfra

Det lyder lidt som at slå i en pude

Er du bange for at miste ham?

Anmeld

17. maj 2012

Anonym trådstarter

Faith skriver:

Det lyder lidt som at slå i en pude

Er du bange for at miste ham?

Ja .. Meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.