kæresten skrider i tide og utide..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.101 visninger
47 svar
0 synes godt om
17. maj 2012

Anonym trådstarter

Ja nu er det så 5 gang i bare den her uge at kæresten bare smutter og laver aftaler og gør det med 10 minutters varsel.

Jeg har stået og lavet culottesteg, smørstegte kartofler grøntsager og god sovs. Har lejet film og det hele.

og nu ... Nu skal han pludselig i byen.... For ja, hans ven vil godt have ham med.
Det er også okay, at han tager i byen, men at gøre det 2 dage i træk og vores penge rækker ikke bare til byture sådan lige - men det er jo mig der står for økonomien - så han er pisse ligeglad. Igår fik han 500 med i byen og idag ville han have 1000 med.

Og vi står med barnedåb i næste måned og vi sidder stramt i det i forvejen ligenu.

Men han vælger at tage afsted og aflyser maden, film og hygge frem for pludselig at tage i byen. Jeg står nu med en dreng som har feber og kaster op. Har ikke sovet og er total træt. Vi lavede en aftale om, at han kunne sove til middag så han hvertfald fra frisk hvis drengen valgte at være vågen i nat. Men nu, nu kommer han igen fuld hjem .. OG KAN SELVFØLGELIG IKKE TAGE SIG AF HAM.

og så bliver han sur når jeg konfrontere ham med at jeg ikke synes at det kan passe at jeg dag efter dag ikke kan komme ud fordi at han ikke synes at det er fedt bare at sidde hjemme og passe barn om aftenen alene. Jeg har IKKE været ude en eneste gang endnu i over 6 måneder.. Sidder bare hjemme, og når jeg siger at jeg har laver aftaler flipper han ud over at jeg har laver aftaler og at han skal sidde hjemme. (jeg har måske laver 3-4 aftaler i de sidste 6 måneder)

Og nu, nu synes jeg bare at det er for meget. Han er ikke hjemme hvertfald 4 aftener i ugen. og så står jeg her, og JEG skal sørge for rengøring, opvaske, tøjvask, alt med sønnen, og aftensmad og hund ... Ja det hele.

Ej hvor jeg synes det er træls....

ved ikke om det er mig der er forkert på den eller hvem der er ...

ville bare lige lufte tankerne ..............

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2012

Victoriasmor88

Undskyld jeg siger det, Men jeg havde pakket mine ting og så var jeg smuttet, den behandling havde jeg ALDRIG fundet mig i, og jeg er ellers large hvad sådan noget angår !! 

Anmeld

17. maj 2012

Nemesis

Hvis DU ikke synes det er i orden må DU sige fra!

Så længe du finder dig i det og ikke siger fra så bliver han ved og her lyder det som om, der skal snakkes med store bogstaver!

Måske han har brug for at være alene i en periode..eller det bare ikek skal være jer. Det lyder lidt som om han er ved at kløjes i sit ansvar, men når det går ud over dig og jeres barn så må han jo gøre det når han bor alene.

Jeg ville bestemt heller ikke synes det var fair at manden prioriterede som din men jeg ville ikke forbyde ham det, jeg ville give ham valget mellem det frie sorgløse liv og være single eller ansvaret, kærligheden, familien og med dig ved sin side.

Du trækker grænsen, han træffer så valget om han vil leve med den grænse.

:-) Sisse

Anmeld

17. maj 2012

vitapigen

Prinsesse2ben skriver:

Undskyld jeg siger det, Men jeg havde pakket mine ting og så var jeg smuttet, den behandling havde jeg ALDRIG fundet mig i, og jeg er ellers large hvad sådan noget angår !! 

Anmeld

17. maj 2012

Nettemor

Nemesis skriver:

Så længe du finder dig i det og ikke siger fra så bliver han ved og her lyder det som om, der skal snakkes med store bogstaver!

Måske han har brug for at være alene i en periode..eller det bare ikek skal være jer. Det lyder lidt som om han er ved at kløjes i sit ansvar, men når det går ud over dig og jeres barn så må han jo gøre det når han bor alene.

Jeg ville bestemt heller ikke synes det var fair at manden prioriterede som din men jeg ville ikke forbyde ham det, jeg ville give ham valget mellem det frie sorgløse liv og være single eller ansvaret, kærligheden, familien og med dig ved sin side.

Godt skrevet og hvor er jeg enig! Den der går bare ikke og det kan vel knap kaldes et PARforhold

Anmeld

17. maj 2012

Faith

Det havde jeg simpelthen ikke fundet mig i.

Men han gør det jo fordi han kan. Du er skisme nødt til at sætte ham stolen for døren! Du er da meget mere værd end at (i mine øjne) blive røvrendt gang på gang. Det er da så ufatteligt respektløst at stikke af når du har stået og lavet lækker mad til jer, og jeres økonomi ikke er til de vilde udskejelser i tide og utide.

Anmeld

17. maj 2012

Madam Blå

Nemesis skriver:

Helt enig her.

Anmeld

17. maj 2012

Anonym trådstarter

Faith skriver:

Det havde jeg simpelthen ikke fundet mig i.

Men han gør det jo fordi han kan. Du er skisme nødt til at sætte ham stolen for døren! Du er da meget mere værd end at (i mine øjne) blive røvrendt gang på gang. Det er da så ufatteligt respektløst at stikke af når du har stået og lavet lækker mad til jer, og jeres økonomi ikke er til de vilde udskejelser i tide og utide.

Jamen i formiddag satte jeg mig ned og forklarede at jeg ikke synes at det kunne passe at han bare kunne smutte i tide og utide. Han har også et barn, ligesom jeg. Og hvis jeg skal klare alting selv uden hjælp fra ham og hvis han har tænkt sig at blive ved med at smutte så ville jeg hellere være alene...

der blev han ret ked af det og kunne goddt se det... men her 6 timer senere, starter det forfra

Anmeld

17. maj 2012

jydeinden

Prinsesse2ben skriver:

Anmeld

17. maj 2012

roenlund

Anonym skriver:

Jamen i formiddag satte jeg mig ned og forklarede at jeg ikke synes at det kunne passe at han bare kunne smutte i tide og utide. Han har også et barn, ligesom jeg. Og hvis jeg skal klare alting selv uden hjælp fra ham og hvis han har tænkt sig at blive ved med at smutte så ville jeg hellere være alene...

der blev han ret ked af det og kunne goddt se det... men her 6 timer senere, starter det forfra

Så havde jeg fundet et sted at tage hen lige nu, i et par dage, så i ikke er hjemme når han kommer hjem i nat... hvis han ikke kan huske samtalen i mere end 6 timer ville jeg ikke tro at det ændre sig medmindre du viser ham hvad han mister...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.