kæresten skrider i tide og utide..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2012

PernilleogLouis

Anonym skriver:

Jamen i formiddag satte jeg mig ned og forklarede at jeg ikke synes at det kunne passe at han bare kunne smutte i tide og utide. Han har også et barn, ligesom jeg. Og hvis jeg skal klare alting selv uden hjælp fra ham og hvis han har tænkt sig at blive ved med at smutte så ville jeg hellere være alene...

der blev han ret ked af det og kunne goddt se det... men her 6 timer senere, starter det forfra

Lyder som om han er ret ligeglad. Ked af det også gør det 6 timer efter. ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2012

Anonym trådstarter

kicha skriver:

Lyder som om han er ret ligeglad. Ked af det også gør det 6 timer efter. ? 

Ja det virker sådan ... Men det er bare ikke fair over for et barn på 6 måneder at man pakker ham sammen sådan pludselig og smutter og slet ikke mens at han er syg ... OG vi er nød til at have hunden med også så

Anmeld

17. maj 2012

Silas&Mille

Prinsesse2ben skriver:

Undskyld jeg siger det, Men jeg havde pakket mine ting og så var jeg smuttet, den behandling havde jeg ALDRIG fundet mig i, og jeg er ellers large hvad sådan noget angår !! 

Lige mine ord 

Giv ham et ultimatum. Han vidste fra start af at man er to om at blive forældre, kan han ikke indfinde sig med det. Så hellere være alene-mor.

Anmeld

17. maj 2012

maria_wlt

Prinsesse2ben skriver:

Undskyld jeg siger det, Men jeg havde pakket mine ting og så var jeg smuttet, den behandling havde jeg ALDRIG fundet mig i, og jeg er ellers large hvad sådan noget angår !! 

HØRT HØRT...

Man får altså hvad man TILLADER... 

Anmeld

17. maj 2012

Nattøs

Anonym skriver:

Ja det virker sådan ... Men det er bare ikke fair over for et barn på 6 måneder at man pakker ham sammen sådan pludselig og smutter og slet ikke mens at han er syg ... OG vi er nød til at have hunden med også så

Jeg havde ærligtalt skrevet til ham, at kommer han ikke hjem inden for en time. Må han finde et andet sted at bo og alt hans tøj ville kunne findes uden foran døren. 

Anmeld

17. maj 2012

Kløver

Anonym skriver:

Jamen i formiddag satte jeg mig ned og forklarede at jeg ikke synes at det kunne passe at han bare kunne smutte i tide og utide. Han har også et barn, ligesom jeg. Og hvis jeg skal klare alting selv uden hjælp fra ham og hvis han har tænkt sig at blive ved med at smutte så ville jeg hellere være alene...

der blev han ret ked af det og kunne goddt se det... men her 6 timer senere, starter det forfra

Måske et ultimatum er på sin plads. Vælge jer og ansvar eller byen og kammeraterne konstant. Har i snakket om en gang imellem at få sønnen passet og i tager afsted sammen, feks i byen, i biografen, ud at spise osv

Håber i finder ud af det

Anmeld

17. maj 2012

Kløver

Anonym skriver:

Måske et ultimatum er på sin plads. Vælge jer og ansvar eller byen og kammeraterne konstant. Har i snakket om en gang imellem at få sønnen passet og i tager afsted sammen, feks i byen, i biografen, ud at spise osv

Håber i finder ud af det

Anmeld

17. maj 2012

lycly

Prinsesse2ben skriver:

Kan kun sige det samme. Jeg havde SLET ikke fundet mig i det der. Han er jo ligeglad? Og det kan du da virkelig ikke bruge til noget som helst! Hvorfor har han ikke lyst til at være sammen med sit barn og sin kæreste/kone, det bør han jo have...

Anmeld

17. maj 2012

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Håber i finder ud af det

Ja men jeg er ikke så glad for at gå i byen. Og han gider ikke biografen for der skal han bare sidde stille... Men vi aftale at vi kunne bruge en hyggeaften hjemme, da drengen er syg og sover meget, så sover han også nu og i længe. Men nu blev det så aflyst ... Mens maden lige blev sat på bordet ..

Anmeld

17. maj 2012

Mettefpigen

Ajjj jeg var blevet SÅ gal!!!  Synes du skulle prøve at lave en aftale med tøserne og tage i byen også kan han være hjemme med bassen.. Og blir han blir tosset så er det pisse ligegyldigt.... Du skal også have lov til at tage ud ligesom ham...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.