132319 skriver:
Der er mange grader af psykoser.
Men ok, så måske ikke dybt psykotisk men syg i hvert fald.
Han er blevet rusket da han var omkring 3 måneder gammel og hvor mange mødre overlader deres børn til andre i sådan en alder? Hun siger jo selv at hun ikke lod nogen passe ham og ud fra undersøgelserne er det ikke sket i mens faderen havde ham, da det var senere.
Jeg tror ikke at hun er en ondt menneske men simpelthen har været så magtesløs at hun har gjort det i afmagt. Der er så mange ting ved hele hendes væremåde der er lumsk, efter min mening.
Jeg tror nu ikke på, at faren ikke har haft barnet i armene i de første tre måneder. Og jeg vil derfor ikke udelukke at det kan være ham, hende eller en helt tredje.
Uanset hvad, mener jeg ikke at hun var psykotisk, men have en "almindelig" fødselsdepression, som rigtig mange andre mødre får. Måske den har endt ud i et enkelt rtilfælde af ruskevold gjort i afmagt, måske ikke (men en fødselsdepression gør iikke, at hun kan dømmes skyldig uden beviser).
Jeg mener bestemt, at hun burde få sine stakkels børn tilbage, da det uanset hvad aldrig er sket i overlagt forsøg på at skade barnet, og at hun aldrig har gjort noget mod den ældste OG at Benjamin nu er så stor, at han er uden for fare for ruskevold, så vidt jeg ved.
Hel min harme i denne sag går mest på, at hun nærmest er blevet dømt uden beviser, hvilket ikke burde kunne lade sig gøre i vores samfund i dag! Og at hn har mistet sine børn og at de har mistet deres mor - igen UDEN beviser! Det er bare så tragisk og gør helt ondt i hjertet at se 
Anmeld