EKBJ skriver:
Jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre længere?? 
Det er nu 7 dage siden jeg fødte vores dejlige søn og havde sådan håbet at det ville ændre min kærestes søvnvaner osv.. men nææ nej, intet er sket!! Jeg står alene med indkøb, støvsugning, tøjvask m.m, mens kæresten ligger i sengen hele dagen!! Hvad skal jeg stille op med ham?? Han vil ikke engang skifte en s**** ble!!!
..
- har snakket med en "vejleder" omkring hvad jeg skal gøre.. hun mener at det kan skyldes at det er fordi hans far er døende og min kæreste derfor er ved at få en depression.. og jeg har fået at vide jeg bare skal lade ham sove.. men for søren hvor bliver man irriteret når han bare ligger i sengen hele dagen og lejligheden ligner lort og jeg er død træt!!!
..
Ved snart ikke hvad jeg skal gøre længere, har tilbudt ham at få hjælp til at snakke om de tanker han render rundt med.. For når ens far er døende sover man for søren ikke hele dagen væk bare fordi man er træt???
..
Ved ikke rigtig hvad jeg ville med dette indlæg - nok bare ud med det :-S (:-I)
Åh, jg synes nogen af de svar du får er hårde. Jeg nåede endda kun til side 2 
For katten mand - det her handler jo bare om skide dårlig timeing. ALLE der har prøvet det VED jo da, at det er hårdt at blive mor for første gang og ALLE der har prøvet det ved jo da, at det er skide hårdt at have en meget syg eller døende forælder.
Jeg forstår FULDT ud dine frusrationer. Det gør jeg virkelig.
Jeg tænker der skal ske noget - og det skal der nu. Jeg tænker at du er nød til at tænke på dig selv. Som du selv siger, så kan du ikke blvie ved med at presse ham til at få hjælp hvis han ikke ønsker det.
Nu ved jeg ikke hvordan dit forhold til din mor/forældre er? Men ville der være mulighed for at du tager på ferie hos hende i en uge eller 14 dage ?? Det giver dig mulighed for at få lidt hjælp og det giver din kæreste ro og rum, til at tænke tingene lidt igennem og forhåbentlig indse at han simpelthen er nød til at få noget proffesionelt hjælp, så han kan blive den far som du og jeres søn fortjener.
Jeg håber du har mulighed for det. For jeg tror i har brug for det - alle mand. Det duer ikke som det går nu.
Jeg ønsker dig al mulig held og lykke og jeg håber sådan at din kæreste snart vågner op (bogstaveligt ment) og ser hvad der sker omkring ham og gør noget ved det.
Kram og forståelse fra mig