Jeg kan virkelig godt forstå, at du synes det er rigtig hårdt! Men jeg tror du er nødt til at sige til dig selv, at det forhåbentlig kun er for en periode, og så synes jeg du skal forlange, at han kommer til læge i en hvis fart, for han har det tydeligvis ikke godt!
Jeg er selv sygemeldt med stress, og jeg har de sidste to måneder knap nok magtet at gå i bad, jeg har engang imellem fået vasket lidt tøj og lavet lidt mad, men det har været mkn kæreste, der har stået for det mest! Jeg har TUDET over, at jeg bare slet ikke magter noget, hvortil min søde kæreste svarede, at lige nu var mit fuldtidsjob at få det bedre, og så må resten komme som det kommer! Måske du skulle forsøge at nedsætte dine egne forventninger til dig selv, og sige, at lige nu må du klare det du kan, og så må der altså ligge en nullermand i hjørnet i en uge, det er der aldrig nogen der har taget skade af!
Overvej, om du kan lave mad til flere dage, mens baby sover, så du kun behøver lave mad hver anden dag og så køb noget der er nemt at lave og evt, spørge noget familie eller nogle venner, om de kan lokkes til at lave noget mad til fryseren... Det er ingen skam at bede om hjælp!
Pas rigtig godt på dig selv og på din kærste, for det er godt nok ikke nemt at skulle forholde sig til en dødende forældre, når man lige selv står og er blevet far

Kæmpe

til jer begge
Anmeld