hvad har du fået??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2012

HeidiØ

MaybeBaby skriver:

Jeg har fået dette

Orv! 1000 kr til Wunderwear? Saftsusemig ikke dårligt!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2012

Christina Cecilie Rud Svenningsen

Kay skriver:

må jeg høre alle mødrene der ude... hvad har du fået i mors dags gave???

Jeg fik en storbuket røde roser og en pak MERCI chokolade af kæresten!
Og et "navnearmbånd" hvor der står "Mikkas" i og så fik jeg en serie af noget creme fra bodyshop og så fik jeg også en superlækker sommerkjole - af Mikkas.

- Dejlig dag idag

Anmeld

13. maj 2012

wamse

Jeg har intet fået, men sådan har det været i mange år.

Anmeld

13. maj 2012

MaybeBaby

HeidiØ skriver:

Orv! 1000 kr til Wunderwear? Saftsusemig ikke dårligt!!

Nej, det er også bare helt fantastisk. Jeg havde tænkt en orkede! har i laaaang tid klaget over at den ene bhs bøjle er kommet fri og bider. Og den anden er den ene hægtet ødelagt og så sidder brysterne bare ikke som før-baby. Og skal man have to sæt, ja så koster det jo når man ikke har barm til at købe i H&M og lign. til billige penge

Anmeld

13. maj 2012

Nessie

Jeg fik brunch til morgenmad (lavet af manden), en kæde til at have min forlovelsesring i, og et frieri

Anmeld

13. maj 2012

maryjane

Haha, det må være retten til at udvælge aftensmaden jeg har fået . Vi gør ikke det store ud af det pt.

Anmeld

13. maj 2012

wamse

Nårhhh, min store søn kom lige forbi med en buket roser til mig

Anmeld

13. maj 2012

TbCp

Morgenbrød og en smuk buket blomster

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. maj 2012

Mor-til-asta-09

Kay skriver:

må jeg høre alle mødrene der ude... hvad har du fået i mors dags gave???

Herhjemme går vi ikke op i mors dag, før Asta selv forstår det. Og hun er kun 2½, så der går lidt tid før den dag bliver indført

Anmeld

13. maj 2012

Kay

Frøken J. skriver:

Min kæreste har bestilt et skægt forklæde til mig med en sjov mor-tekst Min mor får lidt blomster og chokolade.. Nu har jeg ikke læst tråden, så det er ikke rettet mod nogen, men må indrømme jeg ikke helt forstår når der bruges 1000+ kroner på en mors-dags gave. Og det er IKKE fordi jeg er misundelig! Jeg synes man kan vise sin mor hver dag man elsker hende, og så komme med en sød lille gestus på morsdag. Det er tradition hos os.. Det samme gælder Valentines dag.. Synes dyre gaver hører til på fødselsdage og til jul..

Nå, sorry, det var ikke det du spurgte om, jeg kan bare godt blive lidt forarget

giver dig ret... en lille god ting er hvad de får i vores familie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.