hvad har du fået??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2012

4xGreve

Kay skriver:

ja så er der nok at se til... håber du nyder dagen lidt alligevel

Hehe det skal jeg skam nok der skal mere til at vælte dagen herhjemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2012

Kay

Ilya skriver:

Haha

Så håber jeg dælme, han rubber neglene og overkompenserer for at gøre det godt igen. Mon ikke man kan købe en flot buket blomster og lidt lækker chokolade på de fleste tankstationer...? Ellers er en god gang massage eller at han svinger støvsugeren, mens du sidder med fødderne i vejret, vel heller ikke at foragte!

hihi ja nu må vi se... han ligger med influenza så regner ik med det vilde i dag... efterlader ham om lidt dajeg skal til familie føsdag... regner ik med han finder på noget i dag... men måske i løbet af næste uge...

Anmeld

13. maj 2012

Kay

4xGreve skriver:

Hehe det skal jeg skam nok der skal mere til at vælte dagen herhjemme

Anmeld

13. maj 2012

Ilya

Ilya skriver:

Haha

Så håber jeg dælme, han rubber neglene og overkompenserer for at gøre det godt igen. Mon ikke man kan købe en flot buket blomster og lidt lækker chokolade på de fleste tankstationer...? Ellers er en god gang massage eller at han svinger støvsugeren, mens du sidder med fødderne i vejret, vel heller ikke at foragte!

F*ck... kommer jo så netop til at spekulere over, at det da forpligter! Hvad hulen skal jeg finde på til fars dag???  Nogen idéer?

Anmeld

13. maj 2012

Kay

Ilya skriver:

F*ck... kommer jo så netop til at spekulere over, at det da forpligter! Hvad hulen skal jeg finde på til fars dag???  Nogen idéer?

jeg har allerede købt et playstation spil han ønsker sig... og overvejer et par strømper eller et eller andet med verdens bedste far skrevet på...

Anmeld

13. maj 2012

Ilya

Kay skriver:

jeg har allerede købt et playstation spil han ønsker sig... og overvejer et par strømper eller et eller andet med verdens bedste far skrevet på...

Ja ok, god idé. Hmm jeg tænker, at jeg først spekulerer over det fra i morgen, for jeg skal da først finde ud af, hvad han har fundet på, for lissom at se, hvor standarden ligger. hehe

Anmeld

13. maj 2012

Ellie79

Min datter havde købt flotte poul pava krus og kande - Hun plejer altid at finde en flot blomst men denne gang havde hun bestemt sig for at det skulle være poul pava. Hun mente ikke lillebror var med i gaven da det var hende der havde bestemt det hele, så morgen startede lige med at hun præciserede over for lillebror på 9 mdr at han IKKE var med i den gave hehe.. Han havde så sovet til kl. 8 så det var nok den største gave han kunne give 

Anja

Anmeld

13. maj 2012

MelikkazMoar

jeg fik denne smukke halskæde af min datter..

(selv om jeg selv måtte købe den)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. maj 2012

Kay

AnjaB skriver:

Min datter havde købt flotte poul pava krus og kande - Hun plejer altid at finde en flot blomst men denne gang havde hun bestemt sig for at det skulle være poul pava. Hun mente ikke lillebror var med i gaven da det var hende der havde bestemt det hele, så morgen startede lige med at hun præciserede over for lillebror på 9 mdr at han IKKE var med i den gave hehe.. Han havde så sovet til kl. 8 så det var nok den største gave han kunne give 

Anja

hihi nej hvor sødt...

Anmeld

13. maj 2012

Kay

Ilya skriver:

Ja ok, god idé. Hmm jeg tænker, at jeg først spekulerer over det fra i morgen, for jeg skal da først finde ud af, hvad han har fundet på, for lissom at se, hvor standarden ligger. hehe

god ide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.