hvad har du fået??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2012

Kay

Maise86 skriver:

Mon ikke?

har i altfald lade ham vide at jeg forventer det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2012

MortilCilas

En dejlig glad søn, der bare har villet hænge på sin mor hele dagen. Det var nu også helt vil skønt, da det ikke er tit det sker

Anmeld

13. maj 2012

Kloster

Jeg har fået denne har mobiltaske fra Støt Brysterne.

Lagde et link ind på min facebook og skrev at det ville være en rigtig god mors gave.

Og den fik jeg

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. maj 2012

Nolle

Jeg har fået en søn med øjenbetændelse, snot næse, feber og en masse kærligehed , kunne ikke ønske mig mere, end at have min søn ved min side, som han var 

Anmeld

13. maj 2012

Barbamama

Vi har i år aftalt at vi ikke gav mors dags og fars dags gaver. Men så var det da SÅ dejligt at min datter havde lavet det fineste armbånd til mig i børnehaven. Det er jeg SÅ glad for og det betyder bare så meget mere end hvis min kæreste havde købt noget fra hende!

Det er også det første "hjemmelavede" jeg får fra hende

Anmeld

13. maj 2012

Kay

Barbamama skriver:

Vi har i år aftalt at vi ikke gav mors dags og fars dags gaver. Men så var det da SÅ dejligt at min datter havde lavet det fineste armbånd til mig i børnehaven. Det er jeg SÅ glad for og det betyder bare så meget mere end hvis min kæreste havde købt noget fra hende!

Det er også det første "hjemmelavede" jeg får fra hende

nej hvor fint ja gaver behøver ik være dyre... elsker når børn selv kommer med en gave de selv har lavet

Anmeld

13. maj 2012

Barbamama

Kay skriver:

nej hvor fint ja gaver behøver ik være dyre... elsker når børn selv kommer med en gave de selv har lavet

Ja jeg blev så rørt!

Anmeld

13. maj 2012

NinaNymannMadsen

Kay skriver:

det er godtnok flot

tak. er også rigtig glad for det.

Anmeld

13. maj 2012

bobbles

Kay skriver:

må jeg høre alle mødrene der ude... hvad har du fået i mors dags gave???

min store pige havde malet en kagekone til mig  også fik jeg en rigtig flot buket blomster af mine piger samt et gavekort til jesperhus  ( vi skal afsted i august). rigtig skønne gaver

Anmeld

13. maj 2012

Levi&LilysMor

Jeg har fået blomster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.