hvad har du fået??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2012

Kay

MelikkazMoar skriver:

jeg fik denne smukke halskæde af min datter..

(selv om jeg selv måtte købe den)

ja de helt små skal jo havde noget hjælp med at købe tingene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2012

Mira0911

må jeg høre alle mødrene der ude... hvad har du fået i mors dags gave???

Ingenting.... 

Der plejer næsten hver gang at snige sig noget ind alligevel selvom jeg har sagt at det ikke er en dag jeg fejre... 

Anmeld

13. maj 2012

Krussedulle

Kay skriver:

livets små glæder

Præcis

Årh jo, i morges fik jeg lov at dele seng med en morgensur 1-årig!

Anmeld

13. maj 2012

MelikkazMoar

Kay skriver:

ja de helt små skal jo havde noget hjælp med at købe tingene

nemlig

Anmeld

13. maj 2012

LotusCPH

Ikke noget - da manden ikke går op i sådan noget. men det er goså fint nok - de er nu igang med at lave klar til bål og snobrødsdejen står jeg for Så det er fint nok, men inderst inde så jeg nok at blive fejret lidt - da jeg altid fejrer dem og specielt far på fars dag

men gider ik pådutte ham noget han ikke vil eller være sur over det- man ha lov at være lidt skuffet- JA

Anmeld

13. maj 2012

Frk Mig

Manden hentede franskbrød og så sad vi ellers og hyggede sammen med den store .. Har ingen gaver fået, men mine unger er gaver nok i sig selv. Så de og manden er alt jeg behøver 

Anmeld

13. maj 2012

Ilya

Haha og pludselig ønskede jeg, at min spire er en pige.

"I kke overraskende viser resultatet, at mødre har en større chance for at blive fejret på mors dag, hvis de har en datter frem for en søn. Kun 56 procent af de adspurgte mænd svarede nemlig, at de fejrer deres mor på mors dag, mens 69 procent af de adspurgte kvinder svarede det samme.":

http://ekstrabladet.dk/kup/dinepenge/article1757862.ece

" En ny undersøgelse viser nemlig, at vi er langt mere generøse over for fremmede mennesker som kassedamen og buschaufføren end over for hende, som har sat os i verden." - Altså, hvorfor skal mor forfordeles?  

Anmeld

13. maj 2012

Frøken J.

Kay skriver:

må jeg høre alle mødrene der ude... hvad har du fået i mors dags gave???

Min kæreste har bestilt et skægt forklæde til mig med en sjov mor-tekst Min mor får lidt blomster og chokolade.. Nu har jeg ikke læst tråden, så det er ikke rettet mod nogen, men må indrømme jeg ikke helt forstår når der bruges 1000+ kroner på en mors-dags gave. Og det er IKKE fordi jeg er misundelig! Jeg synes man kan vise sin mor hver dag man elsker hende, og så komme med en sød lille gestus på morsdag. Det er tradition hos os.. Det samme gælder Valentines dag.. Synes dyre gaver hører til på fødselsdage og til jul..

Nå, sorry, det var ikke det du spurgte om, jeg kan bare godt blive lidt forarget

Anmeld

13. maj 2012

Ilya

Frøken J. skriver:

Min kæreste har bestilt et skægt forklæde til mig med en sjov mor-tekst Min mor får lidt blomster og chokolade.. Nu har jeg ikke læst tråden, så det er ikke rettet mod nogen, men må indrømme jeg ikke helt forstår når der bruges 1000+ kroner på en mors-dags gave. Og det er IKKE fordi jeg er misundelig! Jeg synes man kan vise sin mor hver dag man elsker hende, og så komme med en sød lille gestus på morsdag. Det er tradition hos os.. Det samme gælder Valentines dag.. Synes dyre gaver hører til på fødselsdage og til jul..

Nå, sorry, det var ikke det du spurgte om, jeg kan bare godt blive lidt forarget

Enig 

Anmeld

13. maj 2012

Zelinasmor

Jeg har fået to små urtepotte skjulere i hvis med ansigter på med hvide sten og kaktusser i. De er simpelthen for søde. Og lige min stil.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.