hvad har du fået??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2012

bullerbassen

Her havde vi begge glemt alt om at det var mors dag

Fik besøg af en dreng fra Silas dagpleje & hans mor - hun fortalte at det var mors dag. Så manden benyttede tøsesnakken til at køre en tur.

Så han fik købt gave til min mor , sin egen & til mig. Han ELSKER at forkæle mig og har svært ved at holde igen.

Fik de fineste blomster krukker ( udenfor ) med en popcorn hortensia & en chokolade blomst.. De er fine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2012

Happiness

Kay skriver:

bestil en buket til dig selv i morgen lukas skal jo ha hjælp... han er ik stor nok til at gøre det selv og når far ik vil... må mor

Haha ja Må ihvertfald købe noget til mig selv imorgen.

Og manden fik at vide at jeg var skuffet. Så mon ikke "Lukas" husker det næste år

Anmeld

13. maj 2012

MariaKyedDK

Kay skriver:

må jeg høre alle mødrene der ude... hvad har du fået i mors dags gave???

Har fået en rigtig Fin hvid okide Jeg elsker Okideer

Anmeld

13. maj 2012

Kay

Happiness skriver:

Haha ja Må ihvertfald købe noget til mig selv imorgen.

Og manden fik at vide at jeg var skuffet. Så mon ikke "Lukas" husker det næste år

god ide og jo mon ik... tror også manden her hjemme opfangede at jeg forventer at få noget næste år når lillepigen er kommet ud...

Anmeld

13. maj 2012

Kay

bullerbassen skriver:

Her havde vi begge glemt alt om at det var mors dag

Fik besøg af en dreng fra Silas dagpleje & hans mor - hun fortalte at det var mors dag. Så manden benyttede tøsesnakken til at køre en tur.

Så han fik købt gave til min mor , sin egen & til mig. Han ELSKER at forkæle mig og har svært ved at holde igen.

Fik de fineste blomster krukker ( udenfor ) med en popcorn hortensia & en chokolade blomst.. De er fine

hihi hvor er han god

Anmeld

13. maj 2012

Happiness

Kay skriver:

god ide og jo mon ik... tror også manden her hjemme opfangede at jeg forventer at få noget næste år når lillepigen er kommet ud...

Hehe... Engang imellem må man dunke dem lidt oveni hovedet

Så må du købe dig en jordbærkage imorgen til dig (og lillepigen)  

Anmeld

13. maj 2012

Kay

Happiness skriver:

Hehe... Engang imellem må man dunke dem lidt oveni hovedet

Så må du købe dig en jordbærkage imorgen til dig (og lillepigen)  

ja... er gået lidt over til kanel stang... der er åbnet en ny bager ude ved os... og de har kanel stang på åbnings tilbud... til 20 kr

og det er bare den bedste kanelstang jeg nogensinde har smagt... vi købte en fredag... og kæresten havde ik lige lyst til et stykke... så kom lidt til at dele den med... øhhh... mig selv

så har forbudt mig selv at køre i netto... da bageren ligger lige ved siden af

Anmeld

13. maj 2012

Maise86

Jeg fik et gavekort på 1500 kr som tilskud til den tatovering jeg skal have lavet

Fik du noget?

Anmeld

13. maj 2012

Kay

Maise86 skriver:

Jeg fik et gavekort på 1500 kr som tilskud til den tatovering jeg skal have lavet

Fik du noget?

nai... ingen ting til mig i år... må vente og se om der falder noget af næste år

Anmeld

13. maj 2012

Maise86

Kay skriver:

nai... ingen ting til mig i år... må vente og se om der falder noget af næste år

Mon ikke?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.