Mor tæsker barn med pude.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2012

Henriette1708

GID SÅDANNE NOGLE MENNESKER BLEV PINT, MISHANDLEDE OG TORTUREDE PÅ ENGANG HVOR EFTER MAN BLEV DEM UDOVER EN BRO. Og det samme gælder PERSONERNE der optager!!!!

Det er virkelig sørgeligt, og så forstår jeg slet ikke hvorfor man får børn. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2012

sarahb

Videoen er frygtelig og det er så uvirkeligt at sådanne noget kan ske. Det er usselt, ulækkert og uacceptabelt.
Stakkels lille pige.

videoen er 1 år gammelt og er blevet lækket på en eller anden måde, politiet er ved at finde ud af hvordan, moderen fik 18 mdr fængsel og babyen anbragt og har det rigtig godt hos sin pleje familie. Håber hun får en helt masse kærlighed og kram og kys.

Anmeld

12. maj 2012

Henriette1708

sarahb skriver:

Videoen er frygtelig og det er så uvirkeligt at sådanne noget kan ske. Det er usselt, ulækkert og uacceptabelt.
Stakkels lille pige.

videoen er 1 år gammelt og er blevet lækket på en eller anden måde, politiet er ved at finde ud af hvordan, moderen fik 18 mdr fængsel og babyen anbragt og har det rigtig godt hos sin pleje familie. Håber hun får en helt masse kærlighed og kram og kys.

Dejligt at hører hun er kommet et sted hen, der er lang bedre. 

Men øv, hvor er det frygteligt at sådanne ting sker og at man virkelig har mod på at optage det, istedet for at gribe ind. 

Hun burde spærres inde for altid!

Anmeld

12. maj 2012

sarahb

Henriette1708 skriver:

Dejligt at hører hun er kommet et sted hen, der er lang bedre. 

Men øv, hvor er det frygteligt at sådanne ting sker og at man virkelig har mod på at optage det, istedet for at gribe ind. 

Hun burde spærres inde for altid!

Det var moderens veninde der viste der var noget galt så da hun så det optog hun det og gav det til politiet.

Det er selvfølgelig ikke godt nok. jeg havde også grebet ind og nok flygtet med barnet. Men godt det blev dokumenteret i det mindste så der kunne ske noget.
Men bare ærgeligt at det er hele verden der skal se dette.

Anmeld

12. maj 2012

Henriette1708

sarahb skriver:

Det var moderens veninde der viste der var noget galt så da hun så det optog hun det og gav det til politiet.

Det er selvfølgelig ikke godt nok. jeg havde også grebet ind og nok flygtet med barnet. Men godt det blev dokumenteret i det mindste så der kunne ske noget.
Men bare ærgeligt at det er hele verden der skal se dette.

Øv, lyder lidt til veninden er ligeså dumt. Tænk at hun optager smerten først istedet for at gribe ind med det samme. 

Men 18 mdr er bare hellere ikke nok, hun burde virkelig straffes hårdere. Det er fanme så sørgeligt. Men godt barnet er i bedre hænder nu og så kan jeg kun krydse fingre for at barnet er sund og rask idag aldrig opsøger den kæl**** af en mor. 

Anmeld

12. maj 2012

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
Fenja09 skriver:

Det er forfærdeligt - stakkel barn! 

Men jeg forstår simpelthen ikke de mennesker som vælger at sprede den video - hvad skal det nu gøre godt for? Moderen må jo have været med til at godkende at videoen er lavet, og måske også lagt på nettet, hvorfor stille hende tilfreds med at sende den rundt til millioner af mennesker?!

Jeg har ikke set vidoen og ønsker det heller ikke - og ser jeg den, så anmelder jeg den med det samme. Synes det er svineri at sådan noget florere på et netværk som Facebook. Folk burde altså tænke lidt længere når de vælger at "dele" sådan noget.

Ja, det var lige et surt opstød herfra

/Fenja

Anmeld

12. maj 2012

Annette A

Saram skriver:

Havde bare brug for at få luft, da jeg fik sådan en forskrækkelse over at have set den video. Eller de få sekunder jeg så af den.  

Åh ja, min datter er godt nok også blevet kysset og krammet godt igennem efter jeg så den. Børn fortjener alt den krælighed man overhovedet kan give dem. 

Ja de har jo ikke selv valgt at komme til verden, så man har da bare at behandle dem med respekt. Og det er jo slet heller ikke til at forstå hvordan nogen kan gøre det. Men sådan er der desværre så mange ting i verden man ikke forstå og det bliver værre når man bliver mor synes jeg. Man får en helt anden respekt for et menneskeliv og det er svært ikke at blive påvirket af den ondskab nogle mennesker udsættes for, børn som voksne.

Anmeld

12. maj 2012

MortilCilas

Det er en syg video!! Hvordan kan man få sig selv til det?!
Pænt sagt, møgkælling!

Anmeld

12. maj 2012

mor-til-en-dejlig-baby

ja, i mange lande har de desværre ikke råd til at give folk hjælp, eller rigtig have råd til plejefamilie! så mange børn - ser man lukke ned, ellers dør de! der skal rigtig meget til, før kommunerne i nogle lander, vil gribe ind, da de ikke ... har mange penge at hamle op med, og derfor - som vist her, blir det optaget, og så blir kommunerne nødt til at gøre noget! Det er også en af grundende til at kommunerne i danmark, går ind og gir støtte og hjælp rundt omkring hos familierne! Selvom, vi nogle gange mener de er da også bare dumme ovs! men det er fordi, at alt for mange børn lider, og ender med at lukke helt ned - det os set i danmark! det er et maridt !! /;

Anmeld

12. maj 2012

TNBC

Saram skriver:

Anede simpelthen ikke hvor jeg skulle ligge det emne henne.. 

Men har lige set den mest psykopatiske video om en kinesisk (tror jeg) mor der bliver ved med at slå sit lille barn med en pude.. Og indimellem giver hun det lige et par lussinger. Tror ihvertfald ikke at barnet er mere end 6 mdr..

Ej det var så forfærdeligt, blev nød til at stoppe den, da jeg slet ikke kunne klare at se mere.

Hvordan kan man være så ond mod sit lille barn, jeg fatter det ikke.

Har det helt dårligt nu, har virkelig lyst til at rende ned i vuggestuen og hente min lille pige og kysse og kramme hende, ved ikke hvorfor. Men hvor var det barsk at se..

Ville ikke rigtig ligge den herind, men mindre folk selv efterspøger den !Nå.. Måtte lige have luft.

Håber i alle kysser jeres børn en ekstra gang idag og fortæller dem hvor skønne de er!

jeg har ikke set videoen og jeg har heller ikke lyst, men jeg vil lige komme med en lille ting om en anden mor.

Jeg faldt over en artikel i gaar om en 18aarig mor(kan ik lige huske hvor fra) der er blevet doemt 18maaneders faengsel for at skubbe, sparke og slaa sin 10maaneder gamle datter. Det er ikkke laenge hun skal sidde inde, men i det mindste bliver hun faengslet, og her kommer saa det der faar mig til at sige WHF??? En dommer/domstol skal beslutte om hun skal have datteren tilbage... Vel skal hun da ej. Hvad hvis hun goer det igen(Det var sket en gang foer, saa en veninde valgte at optage det,, da det skete igen) og denne gang er det er vaerre. Hvordan kan man overhovedet overveje det, naar man taenker paa baby P? Var det ikke det der var skyld i at han doede?

Hva mener i?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.