Mor tæsker barn med pude.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2012

morethanperfect

Saram skriver:

Jeg så den kun på fb, hvor en af mine venner's venner havde lagt den ind, så tror ikk engang jeg ville kunne finde den igen.. Men hvis jeg finder den så anmelder jeg den.. Blev bare så chokeret at jeg slukkede med det samme..

En af mine venner gjorde det samme .... Så slettede jeg vennen .....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

CS

undre mig i det hele taget over at man i det hele taget søger efter disse slags videoer på You tube...  

Anmeld

11. maj 2012

serinasmor

tog mig sammen og klikkede på linket til videoen for at finde ud af hvordan man anmelder - skyndte mig at pause ... det skulle jeg IKKE se igen...

åndede lettet op ... selve klippet er erstattet af en vred amerikaner - der er meget vred over klippet og derfor har lagt det på youtube !!

under stod dette:

STATUS OF INFANT ABUSE VIDEO: Relation to the dissemination of child abuse videos through social media, the police have received nearly 300 complaints and comments from the public that the average sympathetic and concerned with the fate of the baby tears, For information, the cases have been reported in IPD Petaling Jaya on May 29, 2011, and arrests have been made on the same day. Perpetrator is the biological mother of abused baby girl. Women are currently serving a prison sentence of 18 months commencing on the date of arrest under Section 31

så der er altså sket noget i denne sag allerede

Anmeld

11. maj 2012

serinasmor

Mira0911 skriver:

Er der nogle som har meldt videoen på youtube? Der skal de videoer slet ikke ligge... Jeg har valgt ikke at se nogle af videoerne så Jer der kender til linkene, måske i kunne anmelde videoerne?

se svar på side 2 (ovenfor måske )

Anmeld

11. maj 2012

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
CS skriver:

undre mig i det hele taget over at man i det hele taget søger efter disse slags videoer på You tube...  

Undre også mig...

Anmeld

11. maj 2012

MortilElias2010

CS skriver:

Hvis man nu søger på baby - i jagten på en sød og nuttet video med en baby der griner af at en hund løber forbi, så kan denne video sagtens have været iblandt da dem der lægger dem ud tagger disse videoer med feks. baby, sjov, skæg - og alt afhængig af personen der lægger dem ud /Uploader s humor kan der blive tagge mange ting i en enkelt video og derfor kan den ligge blandt de videoer du ellers ønskede at se - og så er der dem der søger på præcis det desværre.. 

Anmeld

11. maj 2012

Tanja1234

Det var nu alligevel lidt bedre læsning:

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-50304415:yo utubemor-fængslet-for-babymishandling.html

[tilføjet af moderator: artiklen indeholder et link til dele af den grimme video med børnemishandling. Men det er tydeligt beskrevet hvad der sker, hvis man trykker på videoklippet i artiklen, derfor får linket lov at stå, modsat de andre med samme emne, som vi har slettet]

Anmeld

11. maj 2012

Clisolka

Mira0911 skriver:

Er der nogle som har meldt videoen på youtube? Der skal de videoer slet ikke ligge... Jeg har valgt ikke at se nogle af videoerne så Jer der kender til linkene, måske i kunne anmelde videoerne?

Jeps, jeg anmeldte nogle stykker i går på youtube 

Anmeld

11. maj 2012

Stumpen

Tanja1234 skriver:

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-50304415:yo utubemor-fængslet-for-babymishandling.html

[tilføjet af moderator: artiklen indeholder et link til dele af den grimme video med børnemishandling. Men det er tydeligt beskrevet hvad der sker, hvis man trykker på videoklippet i artiklen, derfor får linket lov at stå, modsat de andre med samme emne, som vi har slettet]

18 mdr?!?!?! 

Anmeld

11. maj 2012

Tanja1234

Tanja1234 skriver:

Til moderator:

Beklager, der stod under linket at der var redigeret det værste fra. Har ikke selv lyst til at se noget af videoen - men blev glad for at der trods alt er reageret i sagen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.