Mor tæsker barn med pude.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.703 visninger
56 svar
0 synes godt om
11. maj 2012

Saram

Anede simpelthen ikke hvor jeg skulle ligge det emne henne.. 

Men har lige set den mest psykopatiske video om en kinesisk (tror jeg) mor der bliver ved med at slå sit lille barn med en pude.. Og indimellem giver hun det lige et par lussinger. Tror ihvertfald ikke at barnet er mere end 6 mdr..

Ej det var så forfærdeligt, blev nød til at stoppe den, da jeg slet ikke kunne klare at se mere.

Hvordan kan man være så ond mod sit lille barn, jeg fatter det ikke.

Har det helt dårligt nu, har virkelig lyst til at rende ned i vuggestuen og hente min lille pige og kysse og kramme hende, ved ikke hvorfor. Men hvor var det barsk at se..

Ville ikke rigtig ligge den herind, men mindre folk selv efterspøger den !Nå.. Måtte lige have luft.

Håber i alle kysser jeres børn en ekstra gang idag og fortæller dem hvor skønne de er!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

Annana89

Tror der var den film der blev lagt op nogle gange igår hvor den blev fjernet rer hurtigt!

Har ikke selv set den men hvor lyder det frygteligt:0(

Anmeld

11. maj 2012

Saram

Annana89 skriver:

Tror der var den film der blev lagt op nogle gange igår hvor den blev fjernet rer hurtigt!

Har ikke selv set den men hvor lyder det frygteligt:0(

Kan nu godt forstå den blev fjernet, det gør simpelthen så ondt i hjertet at se. Anede faktisk ikke hvad det var før den gik igang og fik da hurtigt klikket væk igen.. Puha.. Stakkels barn.

Anmeld

11. maj 2012

AnonymMor

Det er den video der blev lagt op herinde igår men da den chokerede rigtig mange blev den hurtig fjernet igen pga den var så barsk..

Så selv lidt af den men slukkede også da jeg også var en af dem der ikke ønskede at se det

Anmeld

11. maj 2012

Mira0911

Er der nogle som har meldt videoen på youtube? Der skal de videoer slet ikke ligge... Jeg har valgt ikke at se nogle af videoerne så Jer der kender til linkene, måske i kunne anmelde videoerne?

Anmeld

11. maj 2012

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
Mira0911 skriver:

Er der nogle som har meldt videoen på youtube? Der skal de videoer slet ikke ligge... Jeg har valgt ikke at se nogle af videoerne så Jer der kender til linkene, måske i kunne anmelde videoerne?

Anmeld

11. maj 2012

L&V

Mira0911 skriver:

Er ret sikker på at det både blev anmeldt og slettet igår men måske det er kommet frem igen

Anmeld

11. maj 2012

morethanperfect

Saram skriver:

Anede simpelthen ikke hvor jeg skulle ligge det emne henne.. 

Men har lige set den mest psykopatiske video om en kinesisk (tror jeg) mor der bliver ved med at slå sit lille barn med en pude.. Og indimellem giver hun det lige et par lussinger. Tror ihvertfald ikke at barnet er mere end 6 mdr..

Ej det var så forfærdeligt, blev nød til at stoppe den, da jeg slet ikke kunne klare at se mere.

Hvordan kan man være så ond mod sit lille barn, jeg fatter det ikke.

Har det helt dårligt nu, har virkelig lyst til at rende ned i vuggestuen og hente min lille pige og kysse og kramme hende, ved ikke hvorfor. Men hvor var det barsk at se..

Ville ikke rigtig ligge den herind, men mindre folk selv efterspøger den !Nå.. Måtte lige have luft.

Håber i alle kysser jeres børn en ekstra gang idag og fortæller dem hvor skønne de er!

Ja det er forfærdeligt  Hun var 8 mdr. og moderen fik kun 18 mdr. i fængsel .. ! Heldigvis har hun ikke sine børn hos sig mere .. 
Det er et år siden det skete , men hvor er det altså bare frygteligt nogle kan finde på at behandle sine børn sådan !!!!v Og ja , jeg har virkelig knust og kysset Oscar efter jeg har set den video . 

Anmeld

11. maj 2012

serinasmor

troede den var slettet fra youtube også

men fandt den desværre med dette påskrevet:

Dette indhold kan indeholde materiale, som er markeret af YouTubes brugere, og som kan være upassende for nogle brugere.

Når du klikker på "Bekræft", accepterer du, at denne advarsel ikke længere vises for indhold, der er markeret som upassende af nogle brugere. Hvis du foretrækker at undgå potentielt upassende indhold, kan du aktivere Beskyttet tilstand på YouTube.

ØV - hvor anmelder man til youtube ?

Anmeld

11. maj 2012

Saram

Mira0911 skriver:

Jeg så den kun på fb, hvor en af mine venner's venner havde lagt den ind, så tror ikk engang jeg ville kunne finde den igen.. Men hvis jeg finder den så anmelder jeg den.. Blev bare så chokeret at jeg slukkede med det samme..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.