Mor tæsker barn med pude.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2012

Mutti2B

Det er så 5. eller 6. tråd om den video . Forstår ikke behovet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

Zeus

Stumpen skriver:

18 mdr?!?!?! 

Stedfaren og moren til Tobias, risikerer MAX 10 års fængsel, for at gøre noget langt værre mod ham, ikke i 5 min, men i 2 måneder... Dét synes jeg er grotesk, og kan overhovedet ikke se retfærdigheden i det. Det er stadig kun 10 år, hvis de får maksimum straffen, hvilket de ikke nødvendigvis får 

Jeg er langt fra sikker på, at denne mor havde fået 18 mdr, hvis hun havde boet i danmark

Anmeld

11. maj 2012

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
Mutti2B skriver:

Så enig 

Anmeld

11. maj 2012

Saram

Mutti2B skriver:

Ehm.. Havde ikke set nogle tråde eller vidoer om det før idag da jeg fik fri fra arbejde.

Mit behov var netop ikke at vise denne video, men havde bare brug for at komme ud med det og fortælle om den grimme oplevelse det var at se denne video. Fordi det chokerede mig så meget..

Håber da ikke denne tråd genere nogen.

Anmeld

11. maj 2012

Zeus

Saram skriver:

Ehm.. Havde ikke set nogle tråde eller vidoer om det før idag da jeg fik fri fra arbejde.

Mit behov var netop ikke at vise denne video, men havde bare brug for at komme ud med det og fortælle om den grimme oplevelse det var at se denne video. Fordi det chokerede mig så meget..

Håber da ikke denne tråd genere nogen.

Hvis der er, så tror jeg ikke du skal tage det så tungt

Tror det er ganske naturligt, at man har brug for at lette hjertet, efter at have set sådan en omgang

Anmeld

11. maj 2012

Mira0911

Jeg er chokeret, rasende over at tv2 har lagt videoen i artiklen.... Er glad for jeg ikke har set videoen.... Kan man ikke anmelde det på tv2 nogle steder med den video? 

Anmeld

11. maj 2012

Annette A

Får det også frygteligt ved bare at høre det og ja kysser ungerne tusind ekstra gange. Hvor er det ubærligt at vide at forsvarsløse små børn bliver behandlet sådan. Så ja forstår godt dit behov for denne tråd.

Anmeld

11. maj 2012

Fenja09

Det er forfærdeligt - stakkel barn! 

Men jeg forstår simpelthen ikke de mennesker som vælger at sprede den video - hvad skal det nu gøre godt for? Moderen må jo have været med til at godkende at videoen er lavet, og måske også lagt på nettet, hvorfor stille hende tilfreds med at sende den rundt til millioner af mennesker?!

Jeg har ikke set vidoen og ønsker det heller ikke - og ser jeg den, så anmelder jeg den med det samme. Synes det er svineri at sådan noget florere på et netværk som Facebook. Folk burde altså tænke lidt længere når de vælger at "dele" sådan noget.

Ja, det var lige et surt opstød herfra

/Fenja

Anmeld

11. maj 2012

Zeus

Fenja09 skriver:

Det er forfærdeligt - stakkel barn! 

Men jeg forstår simpelthen ikke de mennesker som vælger at sprede den video - hvad skal det nu gøre godt for? Moderen må jo have været med til at godkende at videoen er lavet, og måske også lagt på nettet, hvorfor stille hende tilfreds med at sende den rundt til millioner af mennesker?!

Jeg har ikke set vidoen og ønsker det heller ikke - og ser jeg den, så anmelder jeg den med det samme. Synes det er svineri at sådan noget florere på et netværk som Facebook. Folk burde altså tænke lidt længere når de vælger at "dele" sådan noget.

Ja, det var lige et surt opstød herfra

/Fenja

Personligt så tror jeg at personen har optaget med "skjult kamera", altså optaget med sin tlf, uden at moren vidste det, og er gået ned og har anmeldt hende bagefter.. De skriver i de forskellige nyheder, at moren blev anholdt samme dag, og tror netop det er fordi denne person optog det, uden at moren vidste det..

Det samme skete med en mor i USA, der slog sin 10 mdr gamle datter.. En ven optog det på kamera, og meldte hende bagefter, hvor videoen blev brugt som bevismateriale..

Anmeld

12. maj 2012

Fenja09

Zeus skriver:

Personligt så tror jeg at personen har optaget med "skjult kamera", altså optaget med sin tlf, uden at moren vidste det, og er gået ned og har anmeldt hende bagefter.. De skriver i de forskellige nyheder, at moren blev anholdt samme dag, og tror netop det er fordi denne person optog det, uden at moren vidste det..

Det samme skete med en mor i USA, der slog sin 10 mdr gamle datter.. En ven optog det på kamera, og meldte hende bagefter, hvor videoen blev brugt som bevismateriale..

Jamen hvem har så lagt videoen på nettet? Personlig synes jeg at vedkommende burde få straf for at ligge sådan noget ud til alles skue. Men det er da fint nok at den person der har filmet har anmeldt hende til politiet, men kunne h*n ikke have grebet ind før. Moderen behøvede vel ikke mishandle barnet så meget før der var beviser for misbrug/vold.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.