Mor tæsker barn med pude.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2012

Zeus

Saram skriver:

Tusinde tak for alle dine svar, hvor er du sød og hvor er jeg bare enig med dig ! 

Kan bare slet ikke formulere det på den måde som du kan, jeg er nærmest tabt for ord i denne sag. 

Ville sådan ønske at der var en måde hvorpå man kunne gøre noget. Self. ved at anmelde vidoer som denne, men tænker mere på det offenlige. For det fatter da bare slet ikke alvoren i sager som denne, f.eks. Tobia's sag. 

Læste lige hvad du skrev med maks 10 år.. Omg! 10 år for at slå et barn ihjel? Og så igennem vold? Ejmen altså.. 

Men igen, tusinde tak for dit svar. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2012

cecilie1984

Månsson skriver:

Er ret sikker på at det både blev anmeldt og slettet igår men måske det er kommet frem igen

Den ligger desværre på facebook nu

Anmeld

13. maj 2012

AndreasMor84

Hvis det er den samme video som I snakker om, vil jeg bare sige, at barnet er blevet fjernet fra sin mor
Men videoen ligger sgu sågar på tv2's hjemmeside

Anmeld

13. maj 2012

FamilenStorm

Har ikke set videoen, og kan egentlig ikke forstå at man har et "behov" for at se indholdet.. Man bliver jo advaret inden man klikker og ved at det er børnemishandling.,

Men det et dybt frygtelig at en mor kan handle så grotesk over for et lille forsvarsløs lille barn.. Jeg begriber det ikke..!! Håber de hårde banditter for nys om det inde bag tremmerne så hun måske selv kan få lov at føle den smerte hun har pådraget sit barn..!

Anmeld

13. maj 2012

ledermus

Fenja09 skriver:

Det er forfærdeligt - stakkel barn! 

Men jeg forstår simpelthen ikke de mennesker som vælger at sprede den video - hvad skal det nu gøre godt for? Moderen må jo have været med til at godkende at videoen er lavet, og måske også lagt på nettet, hvorfor stille hende tilfreds med at sende den rundt til millioner af mennesker?!

Jeg har ikke set vidoen og ønsker det heller ikke - og ser jeg den, så anmelder jeg den med det samme. Synes det er svineri at sådan noget florere på et netværk som Facebook. Folk burde altså tænke lidt længere når de vælger at "dele" sådan noget.

Ja, det var lige et surt opstød herfra

/Fenja

læste på tv2 at det var en ven til moderen som havde filmet episoden fordi hun før havde været vidne til det og gerne ville have beviser og ligeså snart hun havde filmet dette var hun gået til politiet men ja forstår heller ikke behovet for at denne video skal deles...

Anmeld

13. maj 2012

Fenja09

ledermus skriver:

læste på tv2 at det var en ven til moderen som havde filmet episoden fordi hun før havde været vidne til det og gerne ville have beviser og ligeså snart hun havde filmet dette var hun gået til politiet men ja forstår heller ikke behovet for at denne video skal deles...

Jeg tænker bare at mindre nok kunne gøre det. Altså havde hun behøvet at lave så lang en video om børnemishandlingen før der var beviser for det? Nu har jeg ikke set den, men har da læst om at hun banker babyen med en pude, niver og river osv - tror det med puden havde været nok til en anmeldelse.

/Fenja

Anmeld

15. maj 2012

Nitz - <3 David

Saram skriver:

Anede simpelthen ikke hvor jeg skulle ligge det emne henne.. 

Men har lige set den mest psykopatiske video om en kinesisk (tror jeg) mor der bliver ved med at slå sit lille barn med en pude.. Og indimellem giver hun det lige et par lussinger. Tror ihvertfald ikke at barnet er mere end 6 mdr..

Ej det var så forfærdeligt, blev nød til at stoppe den, da jeg slet ikke kunne klare at se mere.

Hvordan kan man være så ond mod sit lille barn, jeg fatter det ikke.

Har det helt dårligt nu, har virkelig lyst til at rende ned i vuggestuen og hente min lille pige og kysse og kramme hende, ved ikke hvorfor. Men hvor var det barsk at se..

Ville ikke rigtig ligge den herind, men mindre folk selv efterspøger den !Nå.. Måtte lige have luft.

Håber i alle kysser jeres børn en ekstra gang idag og fortæller dem hvor skønne de er!

Jeg tror lige jeg er faldet over samme video på facebook..
jeg kunne ikke klare at se mere end 20 sek. ca..
Hold nu kæft jeg begyndte næsten at tude.. Det er SÅ forfærdenligt at der er en mor i denne verden der kan finde på at skade sit barn på den måde..
Stakkels lille barn.. Hvis hun hader det sådan så er jeg sikker på der er 10000000000000 andre mødre der med glæde vil tage sig at det barn.. Jeg ville ikke tøve et sekundt hvis jeg fik chancen for at redde den lille pige...
PUHA..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.