Overfust på Facebook!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2012

nilletøz

bullerbassen skriver:

Hi hi så må jeg være vågen .. Opdager jo aldrig nogen ting

Hehe det kender jeg godt..

Er du vågen, jeg har oprettet et nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2012

Malonde1985

Ej søde det her har du slet ikke fortalt mig noget om :/ snøft! Hvor er det dog tarveligt at skrive sådan til dig! godt du har slettet dem <3

STORT knus og dine børn er SKØNNE<3<3<3

Anmeld

16. december 2012

Isabella_mor

nilletøz skriver:

Ja som overskriften siger, så er jeg blevet forfust på Facebook, uden nærmer grund, så kan ikke selv svare på hvad det er jeg har gjort..

Det eneste jeg kan forstille mig er at det er fordi jeg har skrevet sådan her på Facebook - det er nogle dage siden. Men det her skev jeg:

Så er jeg 19+2 uger henne. Så nu er det tid til kontrol på Hvidovre hospital. Spændt på om det er en mini Lars eller mininille der gemmer sig derinde❤❤❤

2-3 dage efter modtager jeg denne besked, fra en venindes mand (som jeg stort set ikke kender)

"Sådan bure du ikke skrive på din profil det er fanma for barnligt og møg hamrende ledt over for din barndoms veninde, du hved udemærket godt hvordan hun bliver behandlet tænk dig om hvad du slå op på facebook"

Jeg sidder og blir helt bleg over denne besked, da jeg ikke ved hvad det er jeg har gjor, men er kommet frem til at det kun kan være fordi jeg har skrevet hvor langt jeg var henne i min graviditet.

Det skal lige siges at hun har været gravid, og kommunen valgte at fjerne barnet kort efter barnet kom til verden. de kæmper så med at få barnet hjem, men er ikke lykkes endnu. Hun blir gravid igen, og barnet blir også fjernet denne gang.

Men hvordan det hele hænger sammen, er jeg ikke sikker på, men det kan da aldrig blive min skyld at deres børn blir fjernet..

Snakkede med manden om det, og han sagde at hvis de ikke kan være glade på andres vegne er der virkerlig noget galt.

det er da ikke din opgave at vise hensyn og skjule din glæde på facebook fordi din venninde  som du ikke kender har fået fjernet et barn af kommunen.. det er da en underlig besked at få syntes jeg... 

Anmeld

16. december 2012

Clisolka

Ja som overskriften siger, så er jeg blevet forfust på Facebook, uden nærmer grund, så kan ikke selv svare på hvad det er jeg har gjort..

Det eneste jeg kan forstille mig er at det er fordi jeg har skrevet sådan her på Facebook - det er nogle dage siden. Men det her skev jeg:

Så er jeg 19+2 uger henne. Så nu er det tid til kontrol på Hvidovre hospital. Spændt på om det er en mini Lars eller mininille der gemmer sig derinde❤❤❤

2-3 dage efter modtager jeg denne besked, fra en venindes mand (som jeg stort set ikke kender)

"Sådan bure du ikke skrive på din profil det er fanma for barnligt og møg hamrende ledt over for din barndoms veninde, du hved udemærket godt hvordan hun bliver behandlet tænk dig om hvad du slå op på facebook"

Jeg sidder og blir helt bleg over denne besked, da jeg ikke ved hvad det er jeg har gjor, men er kommet frem til at det kun kan være fordi jeg har skrevet hvor langt jeg var henne i min graviditet.

Det skal lige siges at hun har været gravid, og kommunen valgte at fjerne barnet kort efter barnet kom til verden. de kæmper så med at få barnet hjem, men er ikke lykkes endnu. Hun blir gravid igen, og barnet blir også fjernet denne gang.

Men hvordan det hele hænger sammen, er jeg ikke sikker på, men det kan da aldrig blive min skyld at deres børn blir fjernet..

Snakkede med manden om det, og han sagde at hvis de ikke kan være glade på andres vegne er der virkerlig noget galt.

Øv! Det var da noget af en besked du fik retur der... 

Jeg har det sådan lidt, hvis folk ikke gider læse mine statusopdateringer, jamen så kan de skjule dem - eller slette mig som ven. Det kan aldrig være mit problem 

Hvis de opfører sig sådan, så er de ikke værd at have på vennelisten 

EDIT: Hov, jeg ser lige det er et gammelt indlæg 

Anmeld

18. december 2012

nilletøz

Babymor2010 skriver:

Øv! Det var da noget af en besked du fik retur der... 

Jeg har det sådan lidt, hvis folk ikke gider læse mine statusopdateringer, jamen så kan de skjule dem - eller slette mig som ven. Det kan aldrig være mit problem 

Hvis de opfører sig sådan, så er de ikke værd at have på vennelisten 

EDIT: Hov, jeg ser lige det er et gammelt indlæg 

ja meget gammelt indlæg, men skidt pyt med det..

Jeg har slettet begge 2 på fb og har ike hørt fra dem siden.. Dg har manden mødt dem i bussen hvor de smilte til ham som om intet var sket.. han kiggede bare den anden vej..

Kan ikke bruge dem til noget..

Jeg har dog aldrig fået en forklaring på hvorfor jeg skulle have sådan en besked.. men klare også uden...

Anmeld

18. december 2012

nilletøz

Malonde1985 skriver:

Ej søde det her har du slet ikke fortalt mig noget om :/ snøft! Hvor er det dog tarveligt at skrive sådan til dig! godt du har slettet dem <3

STORT knus og dine børn er SKØNNE<3<3<3

Nej jeg valgte bare at lade det ligge, kan alligevil ikke bruge dem til noget som helt...

Kan ikke se hvad jeg har gjort forkert, men noget må jeg da have gjort dem, siden jeg fik sådan en besked..

Anmeld

27. december 2012

nilletøz

Isabella_mor skriver:

det er da ikke din opgave at vise hensyn og skjule din glæde på facebook fordi din venninde  som du ikke kender har fået fjernet et barn af kommunen.. det er da en underlig besked at få syntes jeg... 

Det synes hendes mand så jeg burde!

men ja jeg valgte at slette dem, og lade dem være i fred!

Jeg ved faktisk stadigvæk ikk hvorfor de har fået fjernet deres barn/børn, men kan tænke mig til at de ikke er egent som forældre.. 

Anmeld

28. december 2012

Isabella_mor

nilletøz skriver:

Det synes hendes mand så jeg burde!

men ja jeg valgte at slette dem, og lade dem være i fred!

Jeg ved faktisk stadigvæk ikk hvorfor de har fået fjernet deres barn/børn, men kan tænke mig til at de ikke er egent som forældre.. 

ja der kan være så mange ting. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.