Overfust på Facebook!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.035 visninger
47 svar
0 synes godt om
9. maj 2012

nilletøz

Ja som overskriften siger, så er jeg blevet forfust på Facebook, uden nærmer grund, så kan ikke selv svare på hvad det er jeg har gjort..

Det eneste jeg kan forstille mig er at det er fordi jeg har skrevet sådan her på Facebook - det er nogle dage siden. Men det her skev jeg:

Så er jeg 19+2 uger henne. Så nu er det tid til kontrol på Hvidovre hospital. Spændt på om det er en mini Lars eller mininille der gemmer sig derinde❤❤❤

2-3 dage efter modtager jeg denne besked, fra en venindes mand (som jeg stort set ikke kender)

"Sådan bure du ikke skrive på din profil det er fanma for barnligt og møg hamrende ledt over for din barndoms veninde, du hved udemærket godt hvordan hun bliver behandlet tænk dig om hvad du slå op på facebook"

Jeg sidder og blir helt bleg over denne besked, da jeg ikke ved hvad det er jeg har gjor, men er kommet frem til at det kun kan være fordi jeg har skrevet hvor langt jeg var henne i min graviditet.

Det skal lige siges at hun har været gravid, og kommunen valgte at fjerne barnet kort efter barnet kom til verden. de kæmper så med at få barnet hjem, men er ikke lykkes endnu. Hun blir gravid igen, og barnet blir også fjernet denne gang.

Men hvordan det hele hænger sammen, er jeg ikke sikker på, men det kan da aldrig blive min skyld at deres børn blir fjernet..

Snakkede med manden om det, og han sagde at hvis de ikke kan være glade på andres vegne er der virkerlig noget galt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

Kamulla

hvorfor må du ikke glæde dig over en graviditet fordi en gammel veninde ikke må beholde hendes??? så må den veninde jo blokerer dine statusser hvis det er for hårdt..  og de tvangsfjerner jo ikke bare flere børn ud i det blå og uden grund, men det er en helt anden snak.. havde bedt hende om at pakke sammen!

Anmeld

9. maj 2012

morbibi

Ignorer det og slet beskeden

Anmeld

9. maj 2012

nilletøz

Kamulla skriver:

hvorfor må du ikke glæde dig over en graviditet fordi en gammel veninde ikke må beholde hendes??? så må den veninde jo blokerer dine statusser hvis det er for hårdt..  og de tvangsfjerner jo ikke bare flere børn ud i det blå og uden grund, men det er en helt anden snak.. havde bedt hende om at pakke sammen!

Det er lige det jeg tænker - jeg er da dybt ked af at de har fået fjernet deres børn. Men hvad skulle jeg så vælge at lade være med at få børn selv, fordi jeg ikke får fjernet mit/min børn.

Ja der er grund til de er blevet fjernet, men kender ikke helt grunden og det er ikke noget jeg ville blande mig i..

Jeg har skrevet tilbage til hende og spugt hvad pokker hun har gang i, og derefter har  jeg slettet hende..!

Anmeld

9. maj 2012

Gaia

Øh... Synes du skal slette dem fra din profil..hvad bilder han sig ind. Du må da skrive lige hvad du vil på din fb og det du skriver er hverken barnligt eller noget møg. Synes du skal bede ham klappe i og hvis han har et problem med hvad du skriver så kan han jo bare lade være med at læse det. Måske grunden til hans angreb, er at din veninde er blevet ked af at læse din status og det har så frustreret ham i en sådan grad, fordi han jo er magtesløs, det skal så gå ud over dig. Men det undskylder sgu ikke det han skriver og han har ingen ret til at skrive sådan. En af mine forhenværende venner, blev åbenbart sur over at jeg skrev at min datter havde dum mave. Han mente at det skulle jeg ikke skrive på fb og at jeg helt sikkert havde ammehjerne.. Han fik svar, at kunne han ikke tåle hvad jeg skrev måtte han jo bare lade være med at læse det. Der var ingen som tvang ham til at læse min status og forøvrigt mente jeg vores bekendskab/ venskab skulle slutte der..og så slettede jeg ham. Synes bare hans angreb på min status opdatering var helt uden i hampen og ubegrundet. Sådan en ven har jeg ikke behov for i mit liv. 

Nå men altså bare for at drage sammenligning. Nogle mennesker er bare idioter. Du har absolut intet forkert skrevet.

Anmeld

9. maj 2012

nilletøz

morbibi skriver:

Ignorer det og slet beskeden

Skrev og spugte hvad hun havde gang i og slettede hende og beskeden er også slettet.

Anmeld

9. maj 2012

chael

Hvorfor har man sådan nogen "venner" på facebook??

Ville slette beskeden og blokere personen, slette, eller hvad man nu finder på.

*C

Anmeld

9. maj 2012

nilletøz

Gaia skriver:

Øh... Synes du skal slette dem fra din profil..hvad bilder han sig ind. Du må da skrive lige hvad du vil på din fb og det du skriver er hverken barnligt eller noget møg. Synes du skal bede ham klappe i og hvis han har et problem med hvad du skriver så kan han jo bare lade være med at læse det. Måske grunden til hans angreb, er at din veninde er blevet ked af at læse din status og det har så frustreret ham i en sådan grad, fordi han jo er magtesløs, det skal så gå ud over dig. Men det undskylder sgu ikke det han skriver og han har ingen ret til at skrive sådan. En af mine forhenværende venner, blev åbenbart sur over at jeg skrev at min datter havde dum mave. Han mente at det skulle jeg ikke skrive på fb og at jeg helt sikkert havde ammehjerne.. Han fik svar, at kunne han ikke tåle hvad jeg skrev måtte han jo bare lade være med at læse det. Der var ingen som tvang ham til at læse min status og forøvrigt mente jeg vores bekendskab/ venskab skulle slutte der..og så slettede jeg ham. Synes bare hans angreb på min status opdatering var helt uden i hampen og ubegrundet. Sådan en ven har jeg ikke behov for i mit liv. 

Nå men altså bare for at drage sammenligning. Nogle mennesker er bare idioter. Du har absolut intet forkert skrevet.

Tro mig de begge er slettet, det blev de med det samme..!!!

Ja jeg skriver jo bare så andre kan følge med, i hvordan det går, me i hand øjne var det forkert! Tror du har ret i at han er blevet frustreret over det jeg skrev, men det giver ham stadig ikke ret til at skrive sådan til mig..

Ja nogle mennesker er bare idioter, og kan ikke glæde sig på andres vegne!

Anmeld

9. maj 2012

nilletøz

chael skriver:

Hvorfor har man sådan nogen "venner" på facebook??

Ville slette beskeden og blokere personen, slette, eller hvad man nu finder på.

*C

Troede sku ærligt ikke de var sådan, og slet ikke den "såkalte" veninde!

Jeg har gjort alt, slettet og blokeret osv!

Anmeld

9. maj 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Man kan ikke forlange af dem, at de bliver glade på jeres vegne - men han har ingen ret til at kommentere din besked. Hvis de ikke tåler at blive konfronteret med, at folk bliver gravide, får børn og beholder dem, er de jo nødt til at isolere sig fra omverdenen. 

Lad det ikke gå dig på - det er dem, der ligger ned og dig, der er i en overskudssituation, så prøv at glemme det. Hvis din veninde har brug for hjælp og støtte, kunne hun jo have bedt om det i stedet for. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.