MortilElias2010 skriver:
Sådan er min mor indimellem -
Så får jeg en post i indbakken om at hun nu syntes der ligger alt for mange opslag om dyr der savnes/er stjålet/behøver hjælp/ er blevet mishandlet/ har brug for nyt hjem etc. på min profil - igår fik jeg een hvor hun syntes at VI (bemærk flertal) skulle nøjes med at dele i det område hvor vi bor fordi hun jo ikke tager til Kalundborg og leder efter en hund f.eks. (ikke at hun gør i nærområdet heller) Jeg deler offentligt og ikke direkte til hendes fb side, da jeg har mange Dyrevenner i bekendtskabskredsen og det er vigtigt at få ud - i min optik! Og har sagt at hun da bare kan ignorere hvad jeg personligt mener er væsentligt, men Næeh nehvor alt andet jeg skriver er "guldkorn hun ikke vil gå glip af.."
Ok det er jo bare dejligt hun mener sådan, men hendes behov for at kontrollere verden er grænseoverskridende til tider. Trækker bare på smilebåndet og får vendt den om til at det da bar er dejligt og skønt at hun vil lede efter en hund skulle der være een i hendes nærområde hun kan lede efter
Sådan lidt hovedrystende opgivende smilende efterlader hun mig 
Sådan er min mor dog ikke, men hun har sin egen meninger, og nogle gange, hænger det slet ikke sammen, men sådan er hun nu engang..
Kan godt forstå du vil hjælpe hvor du kan, det gør vi vel alle sammen, kunne jeg forstille mig!?
Min mor kan også kommentere nogle ting, som hun ikke helt forstår en dyt af, og når man så siger det til hende, blir hun ret så fornærmet..Fakrisk meget sjovt at se!!
Anmeld