Overfust på Facebook!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2012

nilletøz

Sophie.Hammershøy skriver:

Måske har han kommet til at skrive til den forkerte? det skulle måske ha været til en anden? ...

Det kan da næsten ikk være anderledes, kunne da ikk forstille mig nogen ville skrive sådan, ligegyldigt hvor hårdt det må være for dem.. Det gir jo ingen menning overhoved...
Ellers er det faaaaamne plat

Ja den tanke har jeg også haft, men tror det nu ikke..
Men ja det er plat at skrive sådan, til en man dårligt nok kender, jeg har set ham een gang, og derefter kun skrevet med ham over fb, om!

Men ja plat er det sku!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

nilletøz

MortilElias2010 skriver:

Sådan er min mor indimellem -  Så får jeg en post i indbakken om at hun nu syntes der ligger alt for mange opslag om dyr der savnes/er stjålet/behøver hjælp/ er blevet mishandlet/ har brug for nyt hjem etc. på min profil - igår fik jeg een hvor hun syntes at VI (bemærk flertal) skulle nøjes med at dele i det område hvor vi bor fordi hun jo ikke tager til Kalundborg og leder efter en hund f.eks. (ikke at hun gør i nærområdet heller) Jeg deler offentligt og ikke direkte til hendes fb side, da jeg har mange Dyrevenner i bekendtskabskredsen og det er vigtigt at få ud - i min optik! Og har sagt at hun da bare kan ignorere hvad jeg personligt mener er væsentligt, men Næeh nehvor alt andet jeg skriver er "guldkorn hun ikke vil gå glip af.."  Ok det er jo bare dejligt hun mener sådan, men hendes behov for at kontrollere verden er grænseoverskridende til tider. Trækker bare på smilebåndet og får vendt den om til at det da bar er dejligt og skønt at hun vil lede efter en hund skulle der være een i hendes nærområde hun kan lede efter  Sådan lidt hovedrystende opgivende smilende efterlader hun mig 

Sådan er min mor dog ikke, men hun har sin egen meninger, og nogle gange, hænger det slet ikke sammen, men sådan er hun nu engang..

Kan godt forstå du vil hjælpe hvor du kan, det gør vi vel alle sammen, kunne jeg forstille mig!?

Min mor kan også kommentere nogle ting, som hun ikke helt forstår en dyt af, og når man så siger det til hende, blir hun ret så fornærmet..Fakrisk meget sjovt at se!!

Anmeld

10. maj 2012

FruStolpe

Uden nærmere eftertanke havde jeg sendt ham en besked om at han skulle flette kussen, og pisse af....

Beklager sproget

Anmeld

10. maj 2012

nilletøz

bullerbassen skriver:

Hmmm hvorfor ialverden skulle du ikke have lov til at skrive dette ??

Syntes da det er lidt langt ude, det han skriver.

Ja det er ski rigtig sørgeligt med din veninde, men hvorfor skulle du ikke kunne dele din spænding / glæde ??

P.s har du været i skanning ??

Ja det ved jeg heller ikke lige!
Ja langt ude, det har du helt ret i det er, også derfor jeg har valgt at slette dem fra min venneliste..

Jeg har jo familie flere steder i landet, som ikke ser mig så tit, så derfor jeg holder dem opdateret på fb..

Ja jeg har været til scaning... Men det opretter et indlæg om senere, men alt er som det skal være...

Anmeld

10. maj 2012

nilletøz

FruStolpe skriver:

Uden nærmere eftertanke havde jeg sendt ham en besked om at han skulle flette kussen, og pisse af....

Beklager sproget

Haha det var det jeg skulle have skrevet, men blev så chokket over det så jeg bare skrev:
Øhh hvad.. Hvad mener du!?

Men det har jeg så aldrig fået svar på...

Anmeld

10. maj 2012

bullerbassen

nilletøz skriver:

Ja det ved jeg heller ikke lige!
Ja langt ude, det har du helt ret i det er, også derfor jeg har valgt at slette dem fra min venneliste..

Jeg har jo familie flere steder i landet, som ikke ser mig så tit, så derfor jeg holder dem opdateret på fb..

Ja jeg har været til scaning... Men det opretter et indlæg om senere, men alt er som det skal være...

Det jo din profil, så du må skrive de opdateringer du vil. Man kan jo ikke tage hensyn til alt og alle

Dejligt det er gået godt og bettefisen er som den skal være.

Anmeld

10. maj 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Det kan absolut ikke være dit problem at de har fået fjernet deres barn. Hvis der er nogen der virkelig går i så små sko så kan man ikke skrive noget som helst overhovedet!! Ej men altså helt ærlig! Ham skal du ikke lytte til!

Anmeld

10. maj 2012

nilletøz

bullerbassen skriver:

Det jo din profil, så du må skrive de opdateringer du vil. Man kan jo ikke tage hensyn til alt og alle

Dejligt det er gået godt og bettefisen er som den skal være.

Ja det er det jo!!
Men i følgende ham er jeg barnlig og uansvarlig ved at skrive sådan noget... underlig gut...

Ja det er bare skønt at vide at den lille er sund og rask..

Anmeld

10. maj 2012

KakaoDrik

Du skal ikke tænke på dem,men på digselv. Det er din facebook så hvis deres problem er så stort så må de jo tage afstand fra din profil. Du skal have lov til at glæde dig! Tror desuden du venter en pige

Anmeld

10. maj 2012

nilletøz

Omsorgsgiver skriver:

Det kan absolut ikke være dit problem at de har fået fjernet deres barn. Hvis der er nogen der virkelig går i så små sko så kan man ikke skrive noget som helst overhovedet!! Ej men altså helt ærlig! Ham skal du ikke lytte til!

Nej det kan det nemlig ikke! jeg har ikke engang, fået ret meget af vide om hvorfor de er blevet fjernet..! og heller ikke noget jeg vil blande mig i.

De må gå i meget meget små sko, det giver jeg dig ret i!!!

Nej lytter bestemt ikke til ham, og som jeg har skrevet før er de begge slettet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.