Overfust på Facebook!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2012

nilletøz

Mor og meget mere skriver:

Man kan ikke forlange af dem, at de bliver glade på jeres vegne - men han har ingen ret til at kommentere din besked. Hvis de ikke tåler at blive konfronteret med, at folk bliver gravide, får børn og beholder dem, er de jo nødt til at isolere sig fra omverdenen. 

Lad det ikke gå dig på - det er dem, der ligger ned og dig, der er i en overskudssituation, så prøv at glemme det. Hvis din veninde har brug for hjælp og støtte, kunne hun jo have bedt om det i stedet for. 

Nej det forlanger jeg heller ikke!

Han kunne åbentbart ikke tåle at læse den status som jeg skrev!

Det går mig heller ikke på, som somsådan blev mere overrasket over den besked han skrev..

Men nu er de begge slettet fra min venneliste, og hvis de skulle skrive til mig, blir den bare slettet igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

MortilElias2010

nilletøz skriver:

Ja som overskriften siger, så er jeg blevet forfust på Facebook, uden nærmer grund, så kan ikke selv svare på hvad det er jeg har gjort..

Det eneste jeg kan forstille mig er at det er fordi jeg har skrevet sådan her på Facebook - det er nogle dage siden. Men det her skev jeg:

Så er jeg 19+2 uger henne. Så nu er det tid til kontrol på Hvidovre hospital. Spændt på om det er en mini Lars eller mininille der gemmer sig derinde❤❤❤

2-3 dage efter modtager jeg denne besked, fra en venindes mand (som jeg stort set ikke kender)

"Sådan bure du ikke skrive på din profil det er fanma for barnligt og møg hamrende ledt over for din barndoms veninde, du hved udemærket godt hvordan hun bliver behandlet tænk dig om hvad du slå op på facebook"

Jeg sidder og blir helt bleg over denne besked, da jeg ikke ved hvad det er jeg har gjor, men er kommet frem til at det kun kan være fordi jeg har skrevet hvor langt jeg var henne i min graviditet.

Det skal lige siges at hun har været gravid, og kommunen valgte at fjerne barnet kort efter barnet kom til verden. de kæmper så med at få barnet hjem, men er ikke lykkes endnu. Hun blir gravid igen, og barnet blir også fjernet denne gang.

Men hvordan det hele hænger sammen, er jeg ikke sikker på, men det kan da aldrig blive min skyld at deres børn blir fjernet..

Snakkede med manden om det, og han sagde at hvis de ikke kan være glade på andres vegne er der virkerlig noget galt.

Hold da op! Han har da en slåfejl i kysen!  Den er jo på ingen måde rettet mod din veninde, men er en kommende glad babymors udbrud over en kommende etape i en graviditet, der er så overrumplende glædesfyldt og så ødelægge det med den udmelding fra hans side! Det kan han nok ikke, men han fik da lige sået lidt øv i dig. Det er jeg ked af. Jeg tænker der er en god grund til at barnet bliver fjernet så tidligt fra dem og ja det kan være svært at bære fordi man ikke vil stemples som en dårlig forælder, men det er jo ikke din skyld og er sikkert skrevet i afmagt over at du stadigvæk har det gode tilovers - og det har de ikke. Kan godt forstå du glæder og og er spændt og del den endelig med alle dem du har lyst til 

Anmeld

10. maj 2012

Mira0911

Sådan nogle personer havde jeg fjernet fra min liste... 

Men mange tror fandme de kan tillade sig så meget på facebook.... 

Anmeld

10. maj 2012

MortilElias2010

Sådan er min mor indimellem -  Så får jeg en post i indbakken om at hun nu syntes der ligger alt for mange opslag om dyr der savnes/er stjålet/behøver hjælp/ er blevet mishandlet/ har brug for nyt hjem etc. på min profil - igår fik jeg een hvor hun syntes at VI (bemærk flertal) skulle nøjes med at dele i det område hvor vi bor fordi hun jo ikke tager til Kalundborg og leder efter en hund f.eks. (ikke at hun gør i nærområdet heller) Jeg deler offentligt og ikke direkte til hendes fb side, da jeg har mange Dyrevenner i bekendtskabskredsen og det er vigtigt at få ud - i min optik! Og har sagt at hun da bare kan ignorere hvad jeg personligt mener er væsentligt, men Næeh nehvor alt andet jeg skriver er "guldkorn hun ikke vil gå glip af.."  Ok det er jo bare dejligt hun mener sådan, men hendes behov for at kontrollere verden er grænseoverskridende til tider. Trækker bare på smilebåndet og får vendt den om til at det da bar er dejligt og skønt at hun vil lede efter en hund skulle der være een i hendes nærområde hun kan lede efter  Sådan lidt hovedrystende opgivende smilende efterlader hun mig 

Anmeld

10. maj 2012

nilletøz

MortilElias2010 skriver:

Hold da op! Han har da en slåfejl i kysen!  Den er jo på ingen måde rettet mod din veninde, men er en kommende glad babymors udbrud over en kommende etape i en graviditet, der er så overrumplende glædesfyldt og så ødelægge det med den udmelding fra hans side! Det kan han nok ikke, men han fik da lige sået lidt øv i dig. Det er jeg ked af. Jeg tænker der er en god grund til at barnet bliver fjernet så tidligt fra dem og ja det kan være svært at bære fordi man ikke vil stemples som en dårlig forælder, men det er jo ikke din skyld og er sikkert skrevet i afmagt over at du stadigvæk har det gode tilovers - og det har de ikke. Kan godt forstå du glæder og og er spændt og del den endelig med alle dem du har lyst til 

Ja et eller andet må der være i vegnen med ham, når han kan skrive på den måde!

Ja jeg er da glad for at jeg endelig er nået halvvejs i min graviditet, og det vil jeg da dele med familie og venner...

Jeg bliv trist over han kunne skrive på den måde, for så godt kender han mig ikke og omvent..

Kan kun give dig helt ret i det du skriver, men nu er de begge slettet fra min venneliste, også håber jeg de forstår de ikke skal kontakte mig igen..

Anmeld

10. maj 2012

nilletøz

Mira0911 skriver:

Sådan nogle personer havde jeg fjernet fra min liste... 

Men mange tror fandme de kan tillade sig så meget på facebook.... 

Ved ikke lige om jeg fik skrevet tilbage til dig..

Men de er slettet og ude af mit liv for altid.. Kan ikke bruge dem til noget!

Anmeld

10. maj 2012

Mira0911

nilletøz skriver:

Ved ikke lige om jeg fik skrevet tilbage til dig..

Men de er slettet og ude af mit liv for altid.. Kan ikke bruge dem til noget!

Anmeld

10. maj 2012

Isaac's mor

nilletøz skriver:

Ja som overskriften siger, så er jeg blevet forfust på Facebook, uden nærmer grund, så kan ikke selv svare på hvad det er jeg har gjort..

Det eneste jeg kan forstille mig er at det er fordi jeg har skrevet sådan her på Facebook - det er nogle dage siden. Men det her skev jeg:

Så er jeg 19+2 uger henne. Så nu er det tid til kontrol på Hvidovre hospital. Spændt på om det er en mini Lars eller mininille der gemmer sig derinde❤❤❤

2-3 dage efter modtager jeg denne besked, fra en venindes mand (som jeg stort set ikke kender)

"Sådan bure du ikke skrive på din profil det er fanma for barnligt og møg hamrende ledt over for din barndoms veninde, du hved udemærket godt hvordan hun bliver behandlet tænk dig om hvad du slå op på facebook"

Jeg sidder og blir helt bleg over denne besked, da jeg ikke ved hvad det er jeg har gjor, men er kommet frem til at det kun kan være fordi jeg har skrevet hvor langt jeg var henne i min graviditet.

Det skal lige siges at hun har været gravid, og kommunen valgte at fjerne barnet kort efter barnet kom til verden. de kæmper så med at få barnet hjem, men er ikke lykkes endnu. Hun blir gravid igen, og barnet blir også fjernet denne gang.

Men hvordan det hele hænger sammen, er jeg ikke sikker på, men det kan da aldrig blive min skyld at deres børn blir fjernet..

Snakkede med manden om det, og han sagde at hvis de ikke kan være glade på andres vegne er der virkerlig noget galt.

Måske har han kommet til at skrive til den forkerte? det skulle måske ha været til en anden? ...

Det kan da næsten ikk være anderledes, kunne da ikk forstille mig nogen ville skrive sådan, ligegyldigt hvor hårdt det må være for dem.. Det gir jo ingen menning overhoved...
Ellers er det faaaaamne plat

Anmeld

10. maj 2012

LR85

morbibi skriver:

Ignorer det og slet beskeden

Anmeld

10. maj 2012

bullerbassen

nilletøz skriver:

Hmmm hvorfor ialverden skulle du ikke have lov til at skrive dette ??

Syntes da det er lidt langt ude, det han skriver.

Ja det er ski rigtig sørgeligt med din veninde, men hvorfor skulle du ikke kunne dele din spænding / glæde ??

P.s har du været i skanning ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.