nilletøz skriver:
Ja som overskriften siger, så er jeg blevet forfust på Facebook, uden nærmer grund, så kan ikke selv svare på hvad det er jeg har gjort..
Det eneste jeg kan forstille mig er at det er fordi jeg har skrevet sådan her på Facebook - det er nogle dage siden. Men det her skev jeg:
Så er jeg 19+2 uger henne. Så nu er det tid til kontrol på Hvidovre hospital. Spændt på om det er en mini Lars eller mininille der gemmer sig derinde❤❤❤
2-3 dage efter modtager jeg denne besked, fra en venindes mand (som jeg stort set ikke kender)
"Sådan bure du ikke skrive på din profil det er fanma for barnligt og møg hamrende ledt over for din barndoms veninde, du hved udemærket godt hvordan hun bliver behandlet tænk dig om hvad du slå op på facebook"
Jeg sidder og blir helt bleg over denne besked, da jeg ikke ved hvad det er jeg har gjor, men er kommet frem til at det kun kan være fordi jeg har skrevet hvor langt jeg var henne i min graviditet.
Det skal lige siges at hun har været gravid, og kommunen valgte at fjerne barnet kort efter barnet kom til verden. de kæmper så med at få barnet hjem, men er ikke lykkes endnu. Hun blir gravid igen, og barnet blir også fjernet denne gang.
Men hvordan det hele hænger sammen, er jeg ikke sikker på, men det kan da aldrig blive min skyld at deres børn blir fjernet..
Snakkede med manden om det, og han sagde at hvis de ikke kan være glade på andres vegne er der virkerlig noget galt.