Overfust på Facebook!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2012

nilletøz

KakaoDrik skriver:

Du skal ikke tænke på dem,men på digselv. Det er din facebook så hvis deres problem er så stort så må de jo tage afstand fra din profil. Du skal have lov til at glæde dig! Tror desuden du venter en pige

Det gør jeg bestemt heller ikke.. jeg skrev det for at andre kunne følge med.. De har åbentbart problmer med at glæde sig på andres vegne!

Hvorfor tror du jeg venter en pige?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

bullerbassen

nilletøz skriver:

Ja det er det jo!!
Men i følgende ham er jeg barnlig og uansvarlig ved at skrive sådan noget... underlig gut...

Ja det er bare skønt at vide at den lille er sund og rask..

Hmm kan nu ikke spor barnlig eller uansvarligt i den opdatering.Syntes der imod han er lidt langt ude. Du deler da blot din glæde over at skulle se bettefisen... 

Godt du har fået dem slettet for sikken venner og have. 

Anmeld

10. maj 2012

KakaoDrik

nilletøz skriver:

Det gør jeg bestemt heller ikke.. jeg skrev det for at andre kunne følge med.. De har åbentbart problmer med at glæde sig på andres vegne!

Hvorfor tror du jeg venter en pige?

Din tekst var harmløs så ingen ko på isen

Bare en følelse. Dont know

Anmeld

10. maj 2012

nilletøz

bullerbassen skriver:

Hmm kan nu ikke spor barnlig eller uansvarligt i den opdatering.Syntes der imod han er lidt langt ude. Du deler da blot din glæde over at skulle se bettefisen... 

Godt du har fået dem slettet for sikken venner og have. 

Nej det vil jeg heller ikke mene jeg er.. Jeg har jo familie mange steder, og de ville jo gerne følge med..

Ja de kan slet ikke finde mig mere.. så kan de lære det, mig skal de ikke behandle sådan!

Anmeld

10. maj 2012

nilletøz

KakaoDrik skriver:

Din tekst var harmløs så ingen ko på isen

Bare en følelse. Dont know

Anmeld

10. maj 2012

bullerbassen

nilletøz skriver:

Betyder det mon ??? Ja

Anmeld

10. maj 2012

bullerbassen

nilletøz skriver:

Nej det vil jeg heller ikke mene jeg er.. Jeg har jo familie mange steder, og de ville jo gerne følge med..

Ja de kan slet ikke finde mig mere.. så kan de lære det, mig skal de ikke behandle sådan!

Ja selvfølgelig - men uanset hvad bruger mange jo facebook til at skrive små hyggelige opdateringer så venner osv kan følge med . Nær som fjern

Anmeld

10. maj 2012

nilletøz

bullerbassen skriver:

Betyder det mon ??? Ja

Hvem ved.. siger ikke noget...
Jeg kender kønnet, men siger det ikke, skal nok oprette et indlæg lige om ldt

Anmeld

10. maj 2012

bullerbassen

nilletøz skriver:

Hvem ved.. siger ikke noget...
Jeg kender kønnet, men siger det ikke, skal nok oprette et indlæg lige om ldt

Hi hi så må jeg være vågen .. Opdager jo aldrig nogen ting

Anmeld

10. maj 2012

MortilElias2010

nilletøz skriver:

Sådan er min mor dog ikke, men hun har sin egen meninger, og nogle gange, hænger det slet ikke sammen, men sådan er hun nu engang..

Kan godt forstå du vil hjælpe hvor du kan, det gør vi vel alle sammen, kunne jeg forstille mig!?

Min mor kan også kommentere nogle ting, som hun ikke helt forstår en dyt af, og når man så siger det til hende, blir hun ret så fornærmet..Fakrisk meget sjovt at se!! <-- Ha, ha, lige præcis

.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.