hahaha
Ja, der ligger faktisk en Løvbjerg samme by som Aldi! Ej, så vil jeg prøve dem osse
hehe! Man må sku da ende med nogle man "elsker" 
Ja, jeg prøvede alle mulige og blev skuffet hver gang da min datter har en virkelig unik evne til at tisse igennem både dag og nat
Men de eneste jeg nogensinde fik til at virke af engangsbleerne var de der Bambo fra Løvbjerg og så koster de kun 50 kr pr pakke.
Nu er jeg dog skiftet til stofbleer og det er jeg super glad for. De holder rigtig godt tætte. I den forbindelse kan jeg fortælle, at hvis du har et problem med at barnet tisser igennem om natten, så kan du anskaffe dig et par uldblebukser. Dem kan du også bruge til at trække over din alm. engangsble om natten og de suger så alt hvad der evt løber ved siden af og samtidig er barnet stadig tørt og ulden føles ikke våd mod huden og temperaturen reguleres automatisk så barnet hverken sveder eller fryser. Man skal bare være opmærksom på hvordan man behandler dem, for de skal vaskes specielt og behandles en gang hver anden måned ca med lanolin. Men til gengæld vaskes de kun sjældent. Men det kan man alt sammen Google hvis det har interesse 
EDIT: somme tider hjælper det også at gå en størrelse op. Amanda har altid brugt større størrelse end hun egentlig har vægt til 
Anmeld