Skide træt af tynde bleer!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.640 visninger
61 svar
0 synes godt om
5. maj 2012

HeidiØ

Arh men altså, laver lige et ble-oplæg igen!! .. Opsummering: Vi har altid brugt libero, sku så skifte fra 3 til 4 og 4'eren er meega tynd og William tisser igennem.

Vi køber landlord - de er SMADDER gode!! .. da pakken er brugt køber jeg rema1000 (troede det var de samme), laver en afstemning herinde, og folk siger det ER de samme, bare andet look og navn! .. MEN rema1000 str 3 (med giraffen) er jo OGSÅ bare ultra tynd!!! Han tisser igennem igen! Nu ligger vi inde med 100.000 tynde bleer. JEG VIL HA NOGLE TYKKE!! iih!

Hvad søren skal jeg SÅ vælge? Vi har ingen aldi i nærheden!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2012

Mira0911

Øv da... Har aldrig haft problemer med nr. 3.... 

Anmeld

5. maj 2012

Gry91

HeidiØ skriver:

Arh men altså, laver lige et ble-oplæg igen!! .. Opsummering: Vi har altid brugt libero, sku så skifte fra 3 til 4 og 4'eren er meega tynd og William tisser igennem.

Vi køber landlord - de er SMADDER gode!! .. da pakken er brugt køber jeg rema1000 (troede det var de samme), laver en afstemning herinde, og folk siger det ER de samme, bare andet look og navn! .. MEN rema1000 str 3 (med giraffen) er jo OGSÅ bare ultra tynd!!! Han tisser igennem igen! Nu ligger vi inde med 100.000 tynde bleer. JEG VIL HA NOGLE TYKKE!! iih!

Jeg kan se du bor i Malling, vi har en aldi her i odder og de er bare super gode deres bleer der er jo ikke så langt igen ..

Anmeld

5. maj 2012

L&V

HeidiØ skriver:

Faktas er tykke (men os stive) bruger dem ikke selv men en fra mg gør og er rigtig glade for dem især som nat ble

Anmeld

5. maj 2012

Bassemor<3

Vi bruger vibelle fra aldi og Bambo og vi er super tilfredse !

Anmeld

5. maj 2012

Jonatansmor

HeidiØ skriver:

Fakta's bleer er lidt tykkere i det end de andre mærker.

Måske han skulle rykkes en størrelse op?

Anmeld

5. maj 2012

LR85

Altså, nu spørg jeg måske lidt upassende. Men hvor tit skifter du ham? Min dreng på 2 og et halv har ALTID brugt REMA1000's bleer, og har da aldrig oplevet a der direkte er tisset igennem. 

Kun tisset ved siden a hvis jeg selv har sat den forkert

Anmeld

5. maj 2012

mor2011_

LR85 skriver:

Altså, nu spørg jeg måske lidt upassende. Men hvor tit skifter du ham? Min dreng på 2 og et halv har ALTID brugt REMA1000's bleer, og har da aldrig oplevet a der direkte er tisset igennem. 

Kun tisset ved siden a hvis jeg selv har sat den forkert

ja det tænker jeg også har helelr ikke oplevet at barnet tisser igennem hverken hjemme eller på mit arb har kun oplevet at barnet kun blive våd på siden hvis blev har rykket sig 

Anmeld

5. maj 2012

HeidiØ

Gry91 skriver:

Jeg kan se du bor i Malling, vi har en aldi her i odder og de er bare super gode deres bleer der er jo ikke så langt igen ..

Gør der? Ej, så skal de altså afprøves

Anmeld

5. maj 2012

HeidiØ

Månsson skriver:

Faktas er tykke (men os stive) bruger dem ikke selv men en fra mg gør og er rigtig glade for dem især som nat ble

Jaah de er lidt stive, det har du ret i!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.