Skide træt af tynde bleer!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2012

HeidiØ

Jonatansmor skriver:

Fakta's bleer er lidt tykkere i det end de andre mærker.

Måske han skulle rykkes en størrelse op?

Hmm, ja, måske sku jeg købe str større næste gang, det kan jo være det hjælper!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2012

HeidiØ

LR85 skriver:

Altså, nu spørg jeg måske lidt upassende. Men hvor tit skifter du ham? Min dreng på 2 og et halv har ALTID brugt REMA1000's bleer, og har da aldrig oplevet a der direkte er tisset igennem. 

Kun tisset ved siden a hvis jeg selv har sat den forkert

Jeg har heller aldrig oplevet han har tisset igennem før NU i de bleer der er tyndere.

Altså jeg har en lille smule svært ved at svare, da det ikke er på klokkeslæt jeg skifter ham, men når jeg synes det er passende. Men der går IKKE halve dage!! Og jeg sætter dem korrekt.

Anmeld

5. maj 2012

L&V

HeidiØ skriver:

Jaah de er lidt stive, det har du ret i!

Ved ikke om det bliver bedre når de kommer på måske, ligesom et par stive cowboy bukser Syntes os anglamarks er tykke men rimelig skod til Laura tilgengæld

Anmeld

5. maj 2012

HeidiØ

Månsson skriver:

Ved ikke om det bliver bedre når de kommer på måske, ligesom et par stive cowboy bukser Syntes os anglamarks er tykke men rimelig skod til Laura tilgengæld

Hvad bruger du til Laura så? Sys bare det er en jungle, var simpelthen så glad for libero!

Anmeld

5. maj 2012

L&V

HeidiØ skriver:

Hvad bruger du til Laura så? Sys bare det er en jungle, var simpelthen så glad for libero!

Jamen det er jo netop dem fra Aldi, for vi har nemlig aldrig ku bruge libero eller pambers da der er knald på når damen træder af på naturens vejne Syntes måske de er lidt små ud fra hva de ellers skriver på pakken men det finder man jo hurtigt ud af

Anmeld

5. maj 2012

HeidiØ

LR85 skriver:

Altså, nu spørg jeg måske lidt upassende. Men hvor tit skifter du ham? Min dreng på 2 og et halv har ALTID brugt REMA1000's bleer, og har da aldrig oplevet a der direkte er tisset igennem. 

Kun tisset ved siden a hvis jeg selv har sat den forkert

Hov, lød måske en kende bitter i mit svar til dig - ikke meningen. Blot frustration Sku måske prøve at gå yderligere en str op i remas..

Anmeld

5. maj 2012

HeidiØ

Månsson skriver:

Jamen det er jo netop dem fra Aldi, for vi har nemlig aldrig ku bruge libero eller pambers da der er knald på når damen træder af på naturens vejne Syntes måske de er lidt små ud fra hva de ellers skriver på pakken men det finder man jo hurtigt ud af

Ej, er NØDT til at smutte i aldi .. hvilken str bruger Laura så? William ligger nok på samme

Anmeld

5. maj 2012

LR85

HeidiØ skriver:

Jeg har heller aldrig oplevet han har tisset igennem før NU i de bleer der er tyndere.

Altså jeg har en lille smule svært ved at svare, da det ikke er på klokkeslæt jeg skifter ham, men når jeg synes det er passende. Men der går IKKE halve dage!! Og jeg sætter dem korrekt.

Det synes lyder virkelig utroligt. 

Der er jo plast på bagsiden (eller imellem) på alle bleer. Direkte a tisse igennem, burde være ret svært. 

Nå men undrede mig bare da jeg aldrig har oplevet det, og slet ikke med REMA' bleer. 

Men håber du finder en løsning

Anmeld

5. maj 2012

LR85

HeidiØ skriver:

Hov, lød måske en kende bitter i mit svar til dig - ikke meningen. Blot frustration Sku måske prøve at gå yderligere en str op i remas..

Det er helt fint. 

Ja, prøv evt str 4  

Anmeld

5. maj 2012

L&V

HeidiØ skriver:

Ej, er NØDT til at smutte i aldi .. hvilken str bruger Laura så? William ligger nok på samme

Vi er meget tæt på at skifte over i 5'eren har lige 1½pakke vi lige bruger først..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.