Skide træt af tynde bleer!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2012

Madam Blå

HeidiØ skriver:

Arh men altså, laver lige et ble-oplæg igen!! .. Opsummering: Vi har altid brugt libero, sku så skifte fra 3 til 4 og 4'eren er meega tynd og William tisser igennem.

Vi køber landlord - de er SMADDER gode!! .. da pakken er brugt køber jeg rema1000 (troede det var de samme), laver en afstemning herinde, og folk siger det ER de samme, bare andet look og navn! .. MEN rema1000 str 3 (med giraffen) er jo OGSÅ bare ultra tynd!!! Han tisser igennem igen! Nu ligger vi inde med 100.000 tynde bleer. JEG VIL HA NOGLE TYKKE!! iih!

Hvad søren skal jeg SÅ vælge? Vi har ingen aldi i nærheden!

Viola på seks måneder tisser igenne ALLE bleer! Jeg bliver sindssyg.. Vi har været alle mærker igennem, og ingen holder tør nok.

Hun har perioder, hvor hun er tør, men så har hun en uge eller to igen hvor hun får nyt tøj på 2-5 gange om dagen. Selvom hun har fået bleen på for en halv time siden, kan hun tisse igennem.

Har langt om længe fundet ud af hvorfor. Hun tisser enorme mængder af gangen! Helt vildt meget.. Så bleen når slet ikke at suge det, så det trækker sig op på rygges af hende eller i den ene side.

Måske i har samme problem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2012

HeidiØ

Janni. skriver:

Vi har rigtig gode erfaringer med både landlord og vibelle. 

Men efter Silas startede i dagpleje kom han ofte hjem med rød røv. På det tidspunkt brugte vi vibelle. Efter vi skiftede til landlord er der ingen problemer overhovedet. 

Håber i finder en løsning. Det er mega frusterende, har selv været dér da han var nogen yngere. 

Ja, det er total jungle!

Self finder vi en løsning, det er bare så træls det andet.

Tak for input

Anmeld

5. maj 2012

HeidiØ

Madam Blå skriver:

Viola på seks måneder tisser igenne ALLE bleer! Jeg bliver sindssyg.. Vi har været alle mærker igennem, og ingen holder tør nok.

Hun har perioder, hvor hun er tør, men så har hun en uge eller to igen hvor hun får nyt tøj på 2-5 gange om dagen. Selvom hun har fået bleen på for en halv time siden, kan hun tisse igennem.

Har langt om længe fundet ud af hvorfor. Hun tisser enorme mængder af gangen! Helt vildt meget.. Så bleen når slet ikke at suge det, så det trækker sig op på rygges af hende eller i den ene side.

Måske i har samme problem?

Eeej hvor frustrerende for jer!!! .. Ja, det kan da godt være han gør det  .. det har jo bare ikke været et problem før, men altså.. ja.. der er jo ik rigtig noget at gøre ved det så !!

Anmeld

5. maj 2012

HeidiØ

MissTas skriver:

ærgeligt i ikke har en aldi i nærheden.. de er nemlig  tykkere end dem fra rema .. men vi har godtnok heller ikke haft problemer med dem fra rema..

Har fundet ud af der ligger en aldi 9 km væk, takket være en herinde fra .. så vi må prøve vibelle'en alligevel!

Anmeld

5. maj 2012

MissTas

HeidiØ skriver:

Har fundet ud af der ligger en aldi 9 km væk, takket være en herinde fra .. så vi må prøve vibelle'en alligevel!

dejligt ja, det må i ..dem er vi hvert fald glad for

Anmeld

5. maj 2012

Madam Blå

HeidiØ skriver:

Eeej hvor frustrerende for jer!!! .. Ja, det kan da godt være han gør det  .. det har jo bare ikke været et problem før, men altså.. ja.. der er jo ik rigtig noget at gøre ved det så !!

Ja, det er (pisse) irriterende

Men jeg kan ikke længere give bleen skylden.. Dog er Libero absolut at foretrække her, selvom hun også tisser igennem i dem.

Måske han ligger lige i mellem to størrelser? Så den ene er for lille, men den anden for stor? Det håber jeg, for så bliver det ikke ved.

Håber i finder en ble, der holder på det! For det er vildt træls at hele tiden skifte tøj på dem - fra inderst til yderst.

Anmeld

5. maj 2012

AndreasMor84

HeidiØ skriver:

Arh men altså, laver lige et ble-oplæg igen!! .. Opsummering: Vi har altid brugt libero, sku så skifte fra 3 til 4 og 4'eren er meega tynd og William tisser igennem.

Vi køber landlord - de er SMADDER gode!! .. da pakken er brugt køber jeg rema1000 (troede det var de samme), laver en afstemning herinde, og folk siger det ER de samme, bare andet look og navn! .. MEN rema1000 str 3 (med giraffen) er jo OGSÅ bare ultra tynd!!! Han tisser igennem igen! Nu ligger vi inde med 100.000 tynde bleer. JEG VIL HA NOGLE TYKKE!! iih!

Hvad søren skal jeg SÅ vælge? Vi har ingen aldi i nærheden!

Tænker at du måske skal gå en str op til nr 4 i remas bleer? Det hjalp her..
Vi købte så en pakke af Liberos str 4 i Bilka på tilbud, men han har tisset igennem SÅ mange gange, så nu er remas igen på hylden herhjemme.

Anmeld

5. maj 2012

ano14316

HeidiØ skriver:

Jeg har heller aldrig oplevet han har tisset igennem før NU i de bleer der er tyndere.

Altså jeg har en lille smule svært ved at svare, da det ikke er på klokkeslæt jeg skifter ham, men når jeg synes det er passende. Men der går IKKE halve dage!! Og jeg sætter dem korrekt.

Hvor tisser han igennem? altså i siden, eller er bleen simpelthen gennemblødt?

Jeg bruger rema1000 bleer til daglig, og libero up & go om natten, da jeg synes hans hud er mere tør med dem om morgenen.

Jeg har kun haft uheld hvor tissetrolden har ligget til siden, så han har kunne tisse ud af siden, men hvis den lille midt i og lige ned, så er der aldrig nogen problemer her. Ikke engang om natten, hvor han jo ikke bliver skiftet.

Her bruger vi 200-250 bleer pr. mnd. og Magnus er fra d. 8 okt. og bruger str. 4.

Så kan du måske sammenligne lidt.

Anmeld

5. maj 2012

Kofoed.

Det undre mig i bruge størrelse 3, 4 starter fra 7 kg, så hop op i den, tror anastasia har brugt 4 eren i 3 måneder nu, ikke noget problem, og vi bruger remas/landlord, og kan ængsteligt ikke mærke forskel efter skiftet, så det må være en lille forskel der er. Har du tjekket hvilken ble der holder bedst på drenge i den ble test søndags avisen lavede.

Anmeld

5. maj 2012

HeidiØ

Madam Blå skriver:

Ja, det er (pisse) irriterende

Men jeg kan ikke længere give bleen skylden.. Dog er Libero absolut at foretrække her, selvom hun også tisser igennem i dem.

Måske han ligger lige i mellem to størrelser? Så den ene er for lille, men den anden for stor? Det håber jeg, for så bliver det ikke ved.

Håber i finder en ble, der holder på det! For det er vildt træls at hele tiden skifte tøj på dem - fra inderst til yderst.

Jaah det gør han muligvis så! .. vi må se tiden an - simpelthen

Tak fordi du skrev!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.