Skide træt af tynde bleer!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2012

HeidiØ

Amandas-mor skriver:

Godt at tip'ene kan bruges

Jo altså tilhængere af stofbleer (som fx mig) hævder at de er bedre for barnets hud fordi der ikke er kemi i dem som der er i alm. bleer, bedre for miljøet og bedre for pengepungen

Her er et link til hvor du fx kan få uldblebukser (men de er også relativt nemme at strikke selv og det kan gøres rigtig billigt):

http://www.koogko.dk/shop/lanolin-blebukser-6-12-807p.html

(De fås i andre størrelser, jeg valgte bare en tilfældig størrelse)

Her er lanolin til at behandle dem med:

http://www.koogko.dk/shop/lanolin-emulsion-250ml-721p.html

Ih tusind tak for links

Ja, jeg kunne godt forestille mig det var lidt billigere med stofbleer.. hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2012

HeidiØ

Jemion skriver:

Jeg slår gerne et slag for aldi bleer, det er ikke lykkedes Noah endnu at tisse igennem dem

Tak søde! Er simpelthen nød til at prøve dem

Anmeld

6. maj 2012

Zafir

jeg er enig. ud af bleen oplevelser om morgenen med pampers 4.... Bruger bare kun aldi, gider ikke spilde penge hvis de dyre ikke virker.

Anmeld

6. maj 2012

HeidiØ

Zafir skriver:

jeg er enig. ud af bleen oplevelser om morgenen med pampers 4.... Bruger bare kun aldi, gider ikke spilde penge hvis de dyre ikke virker.

Aldi it is! Har simpelthen så høje forventninger til dem nu

Anmeld

6. maj 2012

FogL

Freyja tisser meget ad gangen, hun går ikke og "sjat-pisser"  

Her duede REMA ikke - kun libero og pampers. Er dog kun nået til str 3, men dem er vi tilgengæld også meget glade for. 

Her i varmen kan man få så mange forskellige slags pampers bleer, dem her hedder active baby og kan vist også fås i DK

Og nå ja, jeg er også CRAZY med huggies, de er bare så voldsomt dyre i forhold til pampers her. 

Anmeld

11. maj 2012

marius' mor

Arh men altså, laver lige et ble-oplæg igen!! .. Opsummering: Vi har altid brugt libero, sku så skifte fra 3 til 4 og 4'eren er meega tynd og William tisser igennem.

Vi køber landlord - de er SMADDER gode!! .. da pakken er brugt køber jeg rema1000 (troede det var de samme), laver en afstemning herinde, og folk siger det ER de samme, bare andet look og navn! .. MEN rema1000 str 3 (med giraffen) er jo OGSÅ bare ultra tynd!!! Han tisser igennem igen! Nu ligger vi inde med 100.000 tynde bleer. JEG VIL HA NOGLE TYKKE!! iih!

Hvad søren skal jeg SÅ vælge? Vi har ingen aldi i nærheden!

Nu har jeg ikke lige læst de andre indlæg, men de tynde libero var ekstra tynde i en periode fordi libero havde lavet nyt design action+ hed de.

Men den gamle model (den tykke) der hedder comfort fit er tilbage i butikkerne.. de er faktisk længe siden at jeg har set den tynde model.. har i flere måneder kun set den tykke i både, bilka, fakta og føtex.. så måske du skulle se om de ikke har de ikke har fået den gamle model tilbage der hvor du handler? der var vidst mange klager over den ekstra tynde ble, deraf kom den gamle model tilbage..

forresten bruger vi pampers babydry og de suger ALT.. kender flere der bruger dem om natten fordi den dagsble de bruger ikke suger nok om natten.. babydry er dyrere og tynde men suger fantastisk..

Anmeld

11. maj 2012

HeidiØ

marius' mor skriver:

Nu har jeg ikke lige læst de andre indlæg, men de tynde libero var ekstra tynde i en periode fordi libero havde lavet nyt design action+ hed de.

Men den gamle model (den tykke) der hedder comfort fit er tilbage i butikkerne.. de er faktisk længe siden at jeg har set den tynde model.. har i flere måneder kun set den tykke i både, bilka, fakta og føtex.. så måske du skulle se om de ikke har de ikke har fået den gamle model tilbage der hvor du handler? der var vidst mange klager over den ekstra tynde ble, deraf kom den gamle model tilbage..

forresten bruger vi pampers babydry og de suger ALT.. kender flere der bruger dem om natten fordi den dagsble de bruger ikke suger nok om natten.. babydry er dyrere og tynde men suger fantastisk..

Hmm, dem jeg har hedder bare Slim Fit.. comfort fit..

Nå men anyways, så har jeg afprøvet Aldis om natten i et par dage og de har bare holdt SUPER tæt!!!

Tak for dit input!

Anmeld

11. maj 2012

L&V

HeidiØ skriver:

Hmm, dem jeg har hedder bare Slim Fit.. comfort fit..

Nå men anyways, så har jeg afprøvet Aldis om natten i et par dage og de har bare holdt SUPER tæt!!!

Tak for dit input!

Hurra for Aldi

Anmeld

11. maj 2012

HeidiØ

Månsson skriver:

Hurra for Aldi

Jaaaa

Anmeld

11. maj 2012

RiUL

Vi bruger Rema1000's bleer, men jeg har altid brugt en stor størrelse til Oliver, kan ikke ha hvis de strammer om lårbasserne

Oliver vejer 9 kg, og vi bruger str5 12-25 kg, og han har aldrig tisset igennem  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.