Arh men altså, laver lige et ble-oplæg igen!! .. Opsummering: Vi har altid brugt libero, sku så skifte fra 3 til 4 og 4'eren er meega tynd og William tisser igennem.
Vi køber landlord - de er SMADDER gode!! .. da pakken er brugt køber jeg rema1000 (troede det var de samme), laver en afstemning herinde, og folk siger det ER de samme, bare andet look og navn! .. MEN rema1000 str 3 (med giraffen) er jo OGSÅ bare ultra tynd!!! Han tisser igennem igen! Nu ligger vi inde med 100.000 tynde bleer. JEG VIL HA NOGLE TYKKE!! iih!
Hvad søren skal jeg SÅ vælge? Vi har ingen aldi i nærheden!
Nu har jeg ikke lige læst de andre indlæg, men de tynde libero var ekstra tynde i en periode fordi libero havde lavet nyt design action+ hed de.
Men den gamle model (den tykke) der hedder comfort fit er tilbage i butikkerne.. de er faktisk længe siden at jeg har set den tynde model.. har i flere måneder kun set den tykke i både, bilka, fakta og føtex.. så måske du skulle se om de ikke har de ikke har fået den gamle model tilbage der hvor du handler? der var vidst mange klager over den ekstra tynde ble, deraf kom den gamle model tilbage.. 
forresten bruger vi pampers babydry og de suger ALT.. kender flere der bruger dem om natten fordi den dagsble de bruger ikke suger nok om natten.. babydry er dyrere og tynde men suger fantastisk..
Anmeld