Er 36 for "gammel" til at blive mor for 3. gang ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2012

MissTas

Anonym skriver:

Er man for "gammel" når man bliver mor for 3. gang når man er fyldt 36 år. Pu ha bare at skrive det - føler mig slet ikke så gammel 

Jeg har brugt P-piller i godt 2 ½ år nu og er lige stoppet. Tager æl test så der forhåbentlig ikke går længere tid en højest nødvendig når man nu er lidt under pres aldersmæssigt....men jeg er nu på 19 dage inde i cyklus og har IKKE endnu testet positiv for æl. det forstår jeg ikke helt ?

jeg ville ikke have flere børn hvis jeg var 36 år ..

men har nok også lidt at gøre med at jeg har fået nummer 1 her som 21 årig, så synes der er lidt langt til hvis jeg skulle ha et barn som 36 årig..

men er det det i ønsker, så er det da bare at komme i gang held og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

2babygirls

Anonym skriver:

Er man for "gammel" når man bliver mor for 3. gang når man er fyldt 36 år. Pu ha bare at skrive det - føler mig slet ikke så gammel 

Jeg har brugt P-piller i godt 2 ½ år nu og er lige stoppet. Tager æl test så der forhåbentlig ikke går længere tid en højest nødvendig når man nu er lidt under pres aldersmæssigt....men jeg er nu på 19 dage inde i cyklus og har IKKE endnu testet positiv for æl. det forstår jeg ikke helt ?

Min søster bliver 33 næste måned og føder nr 3 til november, så go for it

Anmeld

3. maj 2012

FruK

Du er overhovedet ikke for gammel, hvis du ikke føler dig sådan! 

Jeg er 38 og arbejder på nr. 2. Og jeg er ikke for gammel!! 

Anmeld

3. maj 2012

TeamRocket

Overhovedet ikke

Anmeld

3. maj 2012

Plysbjørnen

Anonym skriver:

Nej jeg synes ikke det er for gammel...

Anmeld

3. maj 2012

MortilCilas

Det synes jeg ikke! Jeg mener at grænsen er 40 år også er det også SLUT! Mest for børnenes skyld

alt for at det lykkedes hurtigt!

Anmeld

3. maj 2012

LinLin

Jeg synes det er for gammelt - jeg ville i hvert fald ikke gøre det ;-)

Men altså jeg var i mødregruppe med en som var 54 her sidste gang med Adam! Det var i hvert fald alt for gammelt; hun er ældre end min egen mor jo

Anmeld

3. maj 2012

Wimmie

Anonym skriver:

Bestemt ikke!

Anmeld

3. maj 2012

Ciss

DAs mor skriver:

Jeg synes det er for gammelt - jeg ville i hvert fald ikke gøre det ;-)

Men altså jeg var i mødregruppe med en som var 54 her sidste gang med Adam! Det var i hvert fald alt for gammelt; hun er ældre end min egen mor jo

Nu er der jo 18 års forskel på 54 og 36....

Anmeld

3. maj 2012

LinLin

Ciss skriver:

Nu er der jo 18 års forskel på 54 og 36....

Ja....?

- synes stadig 36 er for gammelt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.