Er 36 for "gammel" til at blive mor for 3. gang ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2012

merethe

Profilbillede for merethe

Nej man er ikke for gammel til at få børn som 36årig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

Tildes mor

om det var nr. 1 eller nr. 7 så synes jeg bestemt ikke det er for gammelt!

man er (i min verden) kun så gammel som man selv føler sig, og kun en selv kan bedømme om man egentlig er for gammel til det. Men 36, det synes jeg bestemt ikke er galt!

Se du bare at komme igang

Anmeld

3. maj 2012

emsaroto

nej! Min mor fik min lillesøster som 35 og snart 36, så det synes jeg ikke

Anmeld

3. maj 2012

MariaJ

Nej, da. Slet ikke. Hvorfor synes du det?

Jeg er 37 og højgravid med nummer 2. Jeg vil ikke afvise at vi skal have en mere på et tidspunkt. Jeg er blevet gravid i første forsøg begge gange, så min krop syntes åbentbart ikke den var for gammel.

Anmeld

3. maj 2012

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Er man for "gammel" når man bliver mor for 3. gang når man er fyldt 36 år. Pu ha bare at skrive det - føler mig slet ikke så gammel 

Jeg har brugt P-piller i godt 2 ½ år nu og er lige stoppet. Tager æl test så der forhåbentlig ikke går længere tid en højest nødvendig når man nu er lidt under pres aldersmæssigt....men jeg er nu på 19 dage inde i cyklus og har IKKE endnu testet positiv for æl. det forstår jeg ikke helt ?

Nej det synes jeg bestemt ikke det er.
Så bare i gang, i er jo allerede godt på vej kan jeg læse.

Held og lykke.

Anmeld

3. maj 2012

Rosengreen

Nej overhovedet ikke! 

Held og lykke med det! 

Anmeld

3. maj 2012

Annette A

På ingen måde da. Jeg har en søster der er 36 som venter nr. 3 til sommer. I forvejen har hun to teenagebørn. Det handler jo om hvordan man har det og ikke tallene på fødelsattesten.

Anmeld

3. maj 2012

Pigent

Anonym skriver:

Er man for "gammel" når man bliver mor for 3. gang når man er fyldt 36 år. Pu ha bare at skrive det - føler mig slet ikke så gammel 

Jeg har brugt P-piller i godt 2 ½ år nu og er lige stoppet. Tager æl test så der forhåbentlig ikke går længere tid en højest nødvendig når man nu er lidt under pres aldersmæssigt....men jeg er nu på 19 dage inde i cyklus og har IKKE endnu testet positiv for æl. det forstår jeg ikke helt ?

Nej det synes jeg overhovedet ikke. I skal da bare have en mere

Held og lykke

Anmeld

3. maj 2012

babymus77

Nej da!!!!! Jeg er 35 og skal føde til sommer!!!! Det tog mig 1 år fra jeg smed pillerne:-) Glæder mig så vildt meget!!!!! Håber du snart står med en positiv test!!!

Anmeld

3. maj 2012

Roselil

Profilbillede for Roselil

Nej da, min mor var f.eks. 36 med mig, hun er frisk og aktiv stadigvæk og håber og regner med, at hun er det mange år endnu

Ps. jeg er 32 og hun er 66

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.