Er 36 for "gammel" til at blive mor for 3. gang ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Sex i bare løs! Synes bestemt ikke det er for gammelt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2012

Siber

Jeg var 36 da jeg fik vores nr 3, og jeg føler mig ikke gammel 

Anmeld

4. maj 2012

JH12

Man er først for gammel, når man føler sig gammel...

Anmeld

4. maj 2012

SjeBets

Du er ikke for gammel, min mor fik den sidste da hun var 38, og det var da jeg var 18, så hun var ung da hun fik mig . og ifølge nogle her kan jeg se, gammel da hun fik min søster. 

Kan så sige at hun at aldrig blevet drillet med hendes gamle gamle forældre. og min mor er ikke gammel på nogen plan, jeg vil sige min søster har faktisk mere ud af min mor end jeg havde da jeg var på hendes alder, der er mere ro over min mor nu, end da jeg var en strid teen. Hun har mere overskud og tid nu end da de var unge og kæmpede med flere ting i livet. 

Jeg fik også den første tidlig( social arv og alt det) så der er ikke langt mellem min søster og mit første afkom, og kan sige det dag i dag, hvor jeg har to afkom, at tanken om et tredige selv om jeg er over de 30. ligger mig ikke fjern. har set hvordan min mor har gjort det super og mange mange mange andre har også, og jeg føler mig selt ikke færdig. 

Jeg siger så længe man har energien til et spædbarn igen, så go for it, fordi man er over 25 kan man stadig godt være fuldt med energi.  

Anmeld

4. maj 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Er man for "gammel" når man bliver mor for 3. gang når man er fyldt 36 år. Pu ha bare at skrive det - føler mig slet ikke så gammel 

Jeg har brugt P-piller i godt 2 ½ år nu og er lige stoppet. Tager æl test så der forhåbentlig ikke går længere tid en højest nødvendig når man nu er lidt under pres aldersmæssigt....men jeg er nu på 19 dage inde i cyklus og har IKKE endnu testet positiv for æl. det forstår jeg ikke helt ?

Det synes jeg ikke. Min kærestes søster har lige fået en lille pige og hun er 36 og 3.gangsmor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.