Er 36 for "gammel" til at blive mor for 3. gang ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2012

Jeg synes ikke, du er for "gammel" til at blive mor som 36årig - slet ikke, når det er med den 3.

Mine forældre var selv 37-38år, da de adopterede mig, og jeg synes de er fantastiske! 

Bare kom i gang 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Nej det er da ik for gammelt! Vh stine

Anmeld

3. maj 2012

Malene76

Anonym skriver:

Er man for "gammel" når man bliver mor for 3. gang når man er fyldt 36 år. Pu ha bare at skrive det - føler mig slet ikke så gammel 

Jeg har brugt P-piller i godt 2 ½ år nu og er lige stoppet. Tager æl test så der forhåbentlig ikke går længere tid en højest nødvendig når man nu er lidt under pres aldersmæssigt....men jeg er nu på 19 dage inde i cyklus og har IKKE endnu testet positiv for æl. det forstår jeg ikke helt ?

Nej da!! Jeg er 35 og har først fået den første i januar i år. Jeg regner da med hvis vi er heldige, at der er en baby mere derude til os. Jeg synes bestemt ikke du skal holde dig tilbage hvis I gerne vil have nr. 3

MVH Malene

Anmeld

3. maj 2012

Fenja09

36 år er da ingen alder, så nej det er ikke for gammelt!

Pøj pøj med baby-projektet

/Fenja

Anmeld

3. maj 2012

Krussedulle

Anonym skriver:

Er man for "gammel" når man bliver mor for 3. gang når man er fyldt 36 år. Pu ha bare at skrive det - føler mig slet ikke så gammel 

Jeg har brugt P-piller i godt 2 ½ år nu og er lige stoppet. Tager æl test så der forhåbentlig ikke går længere tid en højest nødvendig når man nu er lidt under pres aldersmæssigt....men jeg er nu på 19 dage inde i cyklus og har IKKE endnu testet positiv for æl. det forstår jeg ikke helt ?

Ikke FOR "gammel"

Min mor fik min lillesøster da hun var 37! (hendes 3 barn) ... Og min moster var 40, da hun fik nr 3

Er man ikke først FOR "gammel" når man ikke kan blive gravid mere?

Anmeld

3. maj 2012

Faith

Nej det synes jeg bestemt ikke det er! Mange får deres første som 36 årig. Har en veninde som først lige har fået sin den første og hun er 37.

Anmeld

3. maj 2012

lio

Anonym skriver:

Har lige markeret i min citat.  

Anmeld

3. maj 2012

Dot D

Jeg er også 36 år, og for mig ville det være for gammel... Ikke sådan aldersmæssigt, men jeg tror ikke, jeg kunne holde til at skulle igennem  en graviditet mere og blebarn og og og og.... 

Men jeg synes absolut ikke, at det er for gammelt, hvis du har lysten og helbreddet til det. Kender flere der har fået den FØRSTE sidst i 30´erne...

Så go for it

Anmeld

3. maj 2012

Brams

Du er da absolut IKKE for gammel

Jeg var 35 år da jeg fik Lærke og havde jeg kunne få flere, så gjorde jeg gerne det

Anmeld

3. maj 2012

Guldimaven

I mine øre lyder det lidt "gammelt" .. Men er også selv 19.. hehe

Så nej, du er ikke for gammel.. Kom i bare igang med nummer 3!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.