Lige nu savner jeg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2012

Frk Mig

An&Jo skriver:

At have lidt mere end bare 4-5 veninder.. Jeg vil rigtig gerne en tur ud i Bilka og storcenteret, men der er ikke noget jeg hader mere end at gå derude alene.. Problemet er bare at ingen af mine veninder kan idag..
Jeg kan ikke resten af ugen og ja så får jeg ikke kigget på sommerkjoler før efter eksamen i juni fordi min tid er booket op.. øv hvor ville jeg ønske at jeg havde flere veninder at vælge imellem nogengange.. :/

En skam jeg skal noget idag ellers havde jeg med glæde taget med dig i bilka. Det skulle ikke have været et problem at tage toget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2012

LouiseRH

Kender det godt! Efter jeg flyttede til sønderborg, droppede gymnasiet og blev gravid, er der rigtig mange der faldt fra. Og nogen går der bare lang tid mellemma hører fra dem (Også selvom man selv skriver!)

Jeg har også kun en god veninde, som jeg ser jævnligt her i sønderborg (rikkeregnbue )

Anmeld

2. maj 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

At have lidt mere end bare 4-5 veninder.. Jeg vil rigtig gerne en tur ud i Bilka og storcenteret, men der er ikke noget jeg hader mere end at gå derude alene.. Problemet er bare at ingen af mine veninder kan idag..
Jeg kan ikke resten af ugen og ja så får jeg ikke kigget på sommerkjoler før efter eksamen i juni fordi min tid er booket op.. øv hvor ville jeg ønske at jeg havde flere veninder at vælge imellem nogengange.. :/

Kender det bare SÅ godt ! Det er skide øv !! 

Anmeld

2. maj 2012

Plysbjørnen

An&Jo skriver:

Jeg gad godt bare have mere end en veninde.... Dvs jeg har 2 men den har aldrig tid til mig, jeg har flere gange i løbet af det sidste år spurgt om ikke vi skulle finde ud af noget med en kop kaffe/te... Jo det kunne vi godt, men de skulle lige have camping sæsonen overstået, så ville de give lyd fra sig... Og nu har vi så nået maj, camping sæsonen er startet igen, og vi har stadig ikke fået den kop kaffe.

Og ja min sidste veninde lider af Paranoid Skizofreni, så hun er ikke altid så pålidelig at lave aftaler med...

Anmeld

6. maj 2012

JanetBJ

Kender det godt, men jeg bor i nærheden af Aalborg, dog har jeg ingen børn endnu, så ved ikke lige hvor meget vi kan have til fælles Men har sku heller ikke særlig mange veninder.

Anmeld

6. maj 2012

Lullaby

Puh, kender det godt men må nok også indrømme, at jeg ikke kan se hvornår jeg skulle have tid til at have en veninde eller 2. Jeg tror ikke at jeg ville kunne leve op til det tid der skal bruges.. Arbejde, mand, 2 børn, 1 på vej, hobbies og husholdning så kan jeg ikke se hvornår jeg skulle kunne tage flere timer ud af en dag for at hygge

Anmeld

6. maj 2012

.....

Det kender jeg godt . Det er svært at aftale noget, når de bor i forskellige retninger, eller flytter væk fra det område du selv bor i . Desuden savner jeg nogen som er lidt over det der vi-skal-feste-hver-weekend-ellers-er-man-kedelig-stadie  

Anmeld

6. maj 2012

An&Jo

AalborgPigen skriver:

Kender det bare SÅ godt ! Det er skide øv !! 

jaa, var faktisk lige ved at skrive til dig, men så kom jeg i tanker om at du vidst nok var på arbejde..

Anmeld

6. maj 2012

An&Jo

JanetBJ skriver:

Kender det godt, men jeg bor i nærheden af Aalborg, dog har jeg ingen børn endnu, så ved ikke lige hvor meget vi kan have til fælles Men har sku heller ikke særlig mange veninder.

Det er nu ikke et must at man skal have børn for at være i min omgangskreds, for så havde jeg kun 2 i min omgangskreds..

Det er bare svært for mig at finde veninder der kan acceptere at der bare ikke er tid til at skrive 100 sms'er om dagen og at jeg ikke kan være sammen hver eneste dag eller uge for den sags skyld..

Anmeld

6. maj 2012

An&Jo

Aniteb skriver:

Jeg gad godt bare have mere end en veninde.... Dvs jeg har 2 men den har aldrig tid til mig, jeg har flere gange i løbet af det sidste år spurgt om ikke vi skulle finde ud af noget med en kop kaffe/te... Jo det kunne vi godt, men de skulle lige have camping sæsonen overstået, så ville de give lyd fra sig... Og nu har vi så nået maj, camping sæsonen er startet igen, og vi har stadig ikke fået den kop kaffe.

Og ja min sidste veninde lider af Paranoid Skizofreni, så hun er ikke altid så pålidelig at lave aftaler med...

det lyder godt nok træls..

Så får man det helt dårligt over at brokke sig over at man ikke lige kan finde en ud af flere som man kan tage ind til byen med..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.