Lige nu savner jeg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2012

Frk Mig

An&Jo skriver:

du bor måske tæt på Aalborg??

Bor i Hobro .. tager ca 30 min i tog ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2012

An&Jo

Frk Mig skriver:

Bor i Hobro .. tager ca 30 min i tog ..

nej det var da ikke så slemt..

Anmeld

6. maj 2012

Frk Mig

An&Jo skriver:

nej det var da ikke så slemt..

Nej Så hvis du en dag mangler en at tuller med tager jeg da gerne turen til aalborg

Anmeld

6. maj 2012

An&Jo

Frk Mig skriver:

Nej Så hvis du en dag mangler en at tuller med tager jeg da gerne turen til aalborg

jamen det vil jeg da huske så..

Det er jo altid hyggeligt bare at gå rundt og kigge lidt, og nyde når der er godt vejr..

Anmeld

6. maj 2012

Frk Mig

An&Jo skriver:

jamen det vil jeg da huske så..

Det er jo altid hyggeligt bare at gå rundt og kigge lidt, og nyde når der er godt vejr..

Ja det er jo nemlig det .. Og da jeg bare tuller rundt på barsel ville det da være dejligt at møde nogle nye mennesker

Anmeld

6. maj 2012

An&Jo

Frk Mig skriver:

Ja det er jo nemlig det .. Og da jeg bare tuller rundt på barsel ville det da være dejligt at møde nogle nye mennesker

jeg kan os godt lide at møde nye mennesker, og se hvem der gemmer sig bag profilerne..

Anmeld

6. maj 2012

Frk Mig

An&Jo skriver:

jeg kan os godt lide at møde nye mennesker, og se hvem der gemmer sig bag profilerne..

Nemlig .. Altid dejligt at få sat person på profilen

Anmeld

7. maj 2012

JanetBJ

An&Jo skriver:

Det er nu ikke et must at man skal have børn for at være i min omgangskreds, for så havde jeg kun 2 i min omgangskreds..

Det er bare svært for mig at finde veninder der kan acceptere at der bare ikke er tid til at skrive 100 sms'er om dagen og at jeg ikke kan være sammen hver eneste dag eller uge for den sags skyld..

Kender jeg godt jeg er heller ikke meget til det der at man SKAL skrive sammen konstant .. De veninder jeg nu har, snakker jeg aldrig rigtig med . Det er kun lige når vi mødes, så blir det til sådan noget; Hej hvordan går det, og vi ses .. Færdig

Anmeld

7. maj 2012

An&Jo

JanetBJ skriver:

Kender jeg godt jeg er heller ikke meget til det der at man SKAL skrive sammen konstant .. De veninder jeg nu har, snakker jeg aldrig rigtig med . Det er kun lige når vi mødes, så blir det til sådan noget; Hej hvordan går det, og vi ses .. Færdig

jeg ses så godt nok med mine veninder, men det er bestemt ikke hver uge der er plads/ tid til det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.