Lige nu savner jeg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2012

emsaroto

An&Jo skriver:

At have lidt mere end bare 4-5 veninder.. Jeg vil rigtig gerne en tur ud i Bilka og storcenteret, men der er ikke noget jeg hader mere end at gå derude alene.. Problemet er bare at ingen af mine veninder kan idag..
Jeg kan ikke resten af ugen og ja så får jeg ikke kigget på sommerkjoler før efter eksamen i juni fordi min tid er booket op.. øv hvor ville jeg ønske at jeg havde flere veninder at vælge imellem nogengange.. :/

Årh sorry jeg ikke lige fik skrevet tilbage på sms.

Men jeg ville gerne, hvis ikke jeg sad i Horsens

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2012

emsaroto

Nolle skriver:

Kender det virklige godt, jeg kender 1 her hvor jeg bor (fjerritslev), og resten bor i vejle. Der er lige 200 og noget km væk. og GUD hvor jeg savner flere veninder her opp.

.. eller aalborg 

Anmeld

2. maj 2012

Nolle

emsaroto skriver:

.. eller aalborg 

Ja og en i ålborg SOM ER HORSENS !

Anmeld

2. maj 2012

emsaroto

Nolle skriver:

Ja og en i ålborg SOM ER HORSENS !

hahahha  

Ja det er ikke så god timing Er du forresten hernede omkring torsdag? For der er jo karaoke i morgen 

Anmeld

2. maj 2012

Nolle

emsaroto skriver:

hahahha  

Ja det er ikke så god timing Er du forresten hernede omkring torsdag? For der er jo karaoke i morgen 

Det kunne godt være vi ned og se på lejeligehed imorgen i middelfart, så ja det kan være

Anmeld

2. maj 2012

emsaroto

Nolle skriver:

Det kunne godt være vi ned og se på lejeligehed imorgen i middelfart, så ja det kan være

Måske bette så skulle passes?

Anmeld

2. maj 2012

Nolle

emsaroto skriver:

Måske bette så skulle passes?

Måske - vi kan lige skrives ved med imorgen .. Aftale ?

Anmeld

2. maj 2012

emsaroto

Nolle skriver:

Måske - vi kan lige skrives ved med imorgen .. Aftale ?

Anmeld

2. maj 2012

Kay

nøj hvor jeg kender det.... især efter jeg er begynt at gå hjemme... har ik mere end et par veninder... men de er jo på arbejde og har travlt med en masse andre ting...

Anmeld

2. maj 2012

frkanonym

An&Jo skriver:

At have lidt mere end bare 4-5 veninder.. Jeg vil rigtig gerne en tur ud i Bilka og storcenteret, men der er ikke noget jeg hader mere end at gå derude alene.. Problemet er bare at ingen af mine veninder kan idag..
Jeg kan ikke resten af ugen og ja så får jeg ikke kigget på sommerkjoler før efter eksamen i juni fordi min tid er booket op.. øv hvor ville jeg ønske at jeg havde flere veninder at vælge imellem nogengange.. :/

kender det ALT for godt!
tog med glæde med dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.