Lige nu savner jeg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.509 visninger
58 svar
0 synes godt om
2. maj 2012

An&Jo

At have lidt mere end bare 4-5 veninder.. Jeg vil rigtig gerne en tur ud i Bilka og storcenteret, men der er ikke noget jeg hader mere end at gå derude alene.. Problemet er bare at ingen af mine veninder kan idag..
Jeg kan ikke resten af ugen og ja så får jeg ikke kigget på sommerkjoler før efter eksamen i juni fordi min tid er booket op.. øv hvor ville jeg ønske at jeg havde flere veninder at vælge imellem nogengange.. :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg kender det SÅ meget godt.

Har én veninde i Sønderborg. Mine 3 andre veninder, er lige smuttet fra mig. 2 til Aalborg og den sidste til Kolding

Anmeld

2. maj 2012

An&Jo

rikkeregnbue skriver:

Jeg kender det SÅ meget godt.

Har én veninde i Sønderborg. Mine 3 andre veninder, er lige smuttet fra mig. 2 til Aalborg og den sidste til Kolding

Ja det er sørgeligt.. Her faldt de bare allesammen fra da jeg fik min søn for to år siden

Anmeld

2. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

An&Jo skriver:

Ja det er sørgeligt.. Her faldt de bare allesammen fra da jeg fik min søn for to år siden

Øv! - Mistede også rigtig mange da jeg blev gravid.. Men sådan er det jo desværre

Anmeld

2. maj 2012

Sørens

An&Jo skriver:

At have lidt mere end bare 4-5 veninder.. Jeg vil rigtig gerne en tur ud i Bilka og storcenteret, men der er ikke noget jeg hader mere end at gå derude alene.. Problemet er bare at ingen af mine veninder kan idag..
Jeg kan ikke resten af ugen og ja så får jeg ikke kigget på sommerkjoler før efter eksamen i juni fordi min tid er booket op.. øv hvor ville jeg ønske at jeg havde flere veninder at vælge imellem nogengange.. :/

tog gerne med dig, hvis ikke det lige var at jeg boede i København

Anmeld

2. maj 2012

An&Jo

rikkeregnbue skriver:

Øv! - Mistede også rigtig mange da jeg blev gravid.. Men sådan er det jo desværre

Jaa men sådan burde det ikke være

Anmeld

2. maj 2012

MyLove E

Kender det også godt. Alle mine bor i Århus. Jeg har ikke mistet dem men snakker bare ikke så meget med dem mere. Fordi der er langt mellem os og jeg har en lille en (som snart er stor) Men som jo tager meget tid.

Jeg føler mig meget ensom til tider.

Anmeld

2. maj 2012

An&Jo

Sørens skriver:

tog gerne med dig, hvis ikke det lige var at jeg boede i København

Tak..

Men ja der er lidt langt til Aalborg fra Kbh for en shoppetur..

Anmeld

2. maj 2012

Sørens

An&Jo skriver:

Tak..

Men ja der er lidt langt til Aalborg fra Kbh for en shoppetur..

hmmm ja lidt ikke

Anmeld

2. maj 2012

An&Jo

Tauf skriver:

Kender det også godt. Alle mine bor i Århus. Jeg har ikke mistet dem men snakker bare ikke så meget med dem mere. Fordi der er langt mellem os og jeg har en lille en (som snart er stor) Men som jo tager meget tid.

Jeg føler mig meget ensom til tider.

Ja jeg kan godt nok også føle mig ensom til tider.. :/

Men ja bassen tager da også meget tid stadig, men har bare også fået lidt mere tid til selvpleje efterhånden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.