Lige nu savner jeg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2012

An&Jo

Sørens skriver:

hmmm ja lidt ikke

Jo, bare en smule

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2012

lycly

Jeg kan godt følge dig. Jeg har bevidst ikke særlig mange veninder, for jeg har valgt dem med omhu og har valgt mange fra - især efter jeg har fået barn.

Men nogengange kunne jeg godt ønske at jeg havde nogle flere veninder, eventuelt bare lidt overfladiske venskaber som man kunne tage ud og shoppe med osv

Anmeld

2. maj 2012

An&Jo

LunaLykke skriver:

Jeg kan godt følge dig. Jeg har bevidst ikke særlig mange veninder, for jeg har valgt dem med omhu og har valgt mange fra - især efter jeg har fået barn.

Men nogengange kunne jeg godt ønske at jeg havde nogle flere veninder, eventuelt bare lidt overfladiske venskaber som man kunne tage ud og shoppe med osv

Lige præcis. Man mangler den der som man "bare" shopper med

Anmeld

2. maj 2012

Nolle

An&Jo skriver:

At have lidt mere end bare 4-5 veninder.. Jeg vil rigtig gerne en tur ud i Bilka og storcenteret, men der er ikke noget jeg hader mere end at gå derude alene.. Problemet er bare at ingen af mine veninder kan idag..
Jeg kan ikke resten af ugen og ja så får jeg ikke kigget på sommerkjoler før efter eksamen i juni fordi min tid er booket op.. øv hvor ville jeg ønske at jeg havde flere veninder at vælge imellem nogengange.. :/

Kender det virklige godt, jeg kender 1 her hvor jeg bor (fjerritslev), og resten bor i vejle. Der er lige 200 og noget km væk. og GUD hvor jeg savner flere veninder her opp.

Anmeld

2. maj 2012

An&Jo

Nolle skriver:

Kender det virklige godt, jeg kender 1 her hvor jeg bor (fjerritslev), og resten bor i vejle. Der er lige 200 og noget km væk. og GUD hvor jeg savner flere veninder her opp.

Ja så er Fjerritslev en lidt død by hvis man ikke kender nogen der.. :/

Jeg kunne os godt tænke mig bare en eller to veninder mere, så er chancen for at der er en der kan lidt større

Anmeld

2. maj 2012

Nolle

An&Jo skriver:

Ja så er Fjerritslev en lidt død by hvis man ikke kender nogen der.. :/

Jeg kunne os godt tænke mig bare en eller to veninder mere, så er chancen for at der er en der kan lidt større

MEGET DØ BY ! .. jeg keder mig stor set hver dag. 

Det kunne jeg osse godt tænke mig, 

jeg ved godt hvordan du har det ..

Anmeld

2. maj 2012

An&Jo

Nolle skriver:

MEGET DØ BY ! .. jeg keder mig stor set hver dag. 

Det kunne jeg osse godt tænke mig, 

jeg ved godt hvordan du har det ..

Jaa..
Men i har da i det mindste en god børnetøjsforretning.. den handler jeg i hver gang jeg er deroppe..

Anmeld

2. maj 2012

Nolle

An&Jo skriver:

Jaa..
Men i har da i det mindste en god børnetøjsforretning.. den handler jeg i hver gang jeg er deroppe..

Jeg snyes godt ikke de er noget at skrive hjem om,
De har ALDRIG hvad jeg skal bruge ;/ 

Anmeld

2. maj 2012

An&Jo

Nolle skriver:

Jeg snyes godt ikke de er noget at skrive hjem om,
De har ALDRIG hvad jeg skal bruge ;/ 

Karla og Karl smart ikke?? Jeg finder altid noget derinde

Anmeld

2. maj 2012

Nolle

An&Jo skriver:

Karla og Karl smart ikke?? Jeg finder altid noget derinde

Nej - de har ikke en sort body, som jeg VIRKLIG har brug få. og det er overhovdet ikke noget de kan bestille hjem, det er da herre RØV !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.