BABYPIGEnr4 skriver:
Jeg har selv været alene med mine to ældste børn et par år. Det eneste der hjælper er afholdenhed og en god hobby. Ej spøg til side sex er sundt, men med den rigtige. Jeg startede til mor og barn gymnastik med pigerne, til kor og begyndte at male. Fittness er super, hvis du kan få passet din datter. Lange gåture får stressen ud af kroppen. Lav noget hvor du skal koncentrere dig om noget andet. Kan du lide at lave mad, så gå ekstra op i det. Er der ikke en veninde som går hjemme du kan besøge? Jeg har desværre også sådan en veninde der nærmeste tog min mand på sofaen første gang hun var på besøg. Hun er sådan overfor alle - sørgelig historie om hendes barndom er forklaringen. Heldigvis er min mand ikke sådan at imponere og så har han rigeligt at tage sig til med mig og 4 unger. Jeg synes dine ekser er nogle sørgelige undskyldninger for den mandlige race, at de falder for sådan et hunkønsvæsen (vi skal jo skrive pænt ellers havde jeg valgt en anden formulering). Det er en skam, at du er stødt ind i hende og det eneste du kan gøre er at cutte forbindelsen til dem der falder for hendes tis. Bloker hende med det samme og vid at du kender sandheden. Brug ikke alt dit krudt på at forklare over for alle, for dem der kender dig og holder af dig er det ikke nødvendigt.
Venlige tanker Helle
Jeg forsøger at få hver dag til at gå. Men konstant bliver man lige mindet om noget fra før.-. Fx ved sms eller opringninger..

JEg har mange ting jeg gern vil, men penge hænger desværre ikke på træerne.
Men forsøger at få det bedste ud af dagene, desværre dvaler energien til tider, når man ikke har noget at stå op til om dagen..
Jeg er pt elendig til at være alene, skal konstant have nogen omkring mig, ellers for jeg brugt an fandens masse benzin bare på at køre og køre..
Og tankerne går kun i negative baner: fx, jeg duer heller ikke til noget, og jeg kommer aldrig videre- før jeg møder prinsen på den hvide hest..
Men jeg skal videre.. Langt videre..
(Gud hvor er jeg dog sørgelig at høre på... )
Anmeld