BABYPIGEnr4 skriver:
Du godeste søde. Det lyder som om der er noget at arbejde med. Kan ikke prale af at mit liv altid har været i orden. Så tro mig når jeg siger det bedste er at rode sig ud af alt sådan noget. Du bruger alt for meget energi og tankevirksomhed på det. Ud og nyd skoven med det dejlige barn istedet og en tur i Tivoli med en veninde
Du ligner en gæv pige der sagtens kan klare hvadsomhelst.
Du kan få et stor
til at sende dig ud i livet.
Du skal nok finde den ægte vare, når du river dig løs fra alle intrigerne.
KNUS
Ja det er sq noget lort det hele, for hver gang det køre godt, kommer der en ny afkørsel jeg desværre får prøvet !
Holdt kæft en gang lort..
Jeg forsøger hele tiden at gøre op med det hele..
Tænker igennem og bliver enig om med mig selv at det fint jeg er droppet af den veninde, for i bakspejlet kan jeg jo se den har været helt galt. Men så sidder man alene en formiddag eller aften og kunne lige bruge selvskabet- for det var jo hygge..
Samme gælder manden.. Mangler lige lidt af det frække, og han er jo dejlig,..
Jeg vil gerne til en hel anden by, men det er vel bare at tage aben med.. Synes bare det lavt ikke at snakke om tingene, i stedet for at bruge nettet for at sprede rygter. Især når man ikk med 100% sikkerhed ved hvad der er det rigtige..
Tak for krammeren, hjalp på smilet.. Men få minutter efter er jeg tilbage i dyb sorg..
Anmeld