Jeg skal lige ud med dét

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2012

BetonSlotsPrinsesserne

BABYPIGEnr4 skriver:

Det der med sex holder bare ikke. Du ender såret og gør det måske i sidste ende værre for dit barn. Sorry taler af erfaring 

Venligst Helle

HAr selv erfaret det efter hånden, men jeg kan sq ikk komme videre som tingene er lige nu.. Og jeg bliver sindssyg af at gå hjemme. Kommer til at tænke i dybten.. Jeg ønsker kun mig og min datter bliver lykkelige og har det godt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
LouiseVous skriver:

Jeg ved det godt..! Bruger desværre nok bare sex som en måde for at bevare kontakten på ...

For jeg er jo helt afklaret med at jeg aldrig vil kunne bo sammen med ham, og have et forhold. Så det er kun for at holde kontakten så jeg engang kan give mit barn den bedste og hurtigste måde at finde sin far på

Det kommer hun ikke til at takke dig for!! Hun skal se op til en mor, der finder hende vigtig nok til at vælge ham fra, som ikke vil have hende. Ved at ydmyge dig selv fortæller du indirekte din datter, at hverken du eller hun er bedre værd end at skulle tigge og bede om hans interesse. 

Du gør ikke din datter noget godt ved at fastholde kontakten til ham. Du ville vel heller ikke blive hos en mand, der slog dig, af hensyn til barnet? I mine øjne er det, han gør, lige så slemt.

Anmeld

2. maj 2012

BetonSlotsPrinsesserne

BABYPIGEnr4 skriver:

Du godeste søde. Det lyder som om der er noget at arbejde med. Kan ikke prale af at mit liv altid har været i orden. Så tro mig når jeg siger det bedste er at rode sig ud af alt sådan noget. Du bruger alt for meget energi og tankevirksomhed på det. Ud og nyd skoven med det dejlige barn istedet og en tur i Tivoli med en veninde

Du ligner en gæv pige der sagtens kan klare hvadsomhelst.

Du kan få et stor  til at sende dig ud i livet.

Du skal nok finde den ægte vare, når du river dig løs fra alle intrigerne.

KNUS

Ja det er sq noget lort det hele, for hver gang det køre godt, kommer der en ny afkørsel jeg desværre får prøvet !
Holdt kæft en gang lort..
Jeg forsøger hele tiden at gøre op med det hele..
Tænker igennem og bliver enig om med mig selv at det fint jeg er droppet af den veninde, for i bakspejlet kan jeg jo se den har været helt galt. Men så sidder man alene en formiddag eller aften og kunne lige bruge selvskabet- for det var jo hygge..
Samme gælder manden.. Mangler lige lidt af det frække, og han er jo dejlig,..

Jeg vil gerne til en hel anden by, men det er vel bare at tage aben med.. Synes bare det lavt ikke at snakke om tingene, i stedet for at bruge nettet for at sprede rygter. Især når man ikk med 100% sikkerhed ved hvad der er det rigtige..

Tak for krammeren, hjalp på smilet.. Men få minutter efter er jeg tilbage i dyb sorg..

Anmeld

2. maj 2012

Mor og meget mere

LouiseVous skriver:

HAr selv erfaret det efter hånden, men jeg kan sq ikk komme videre som tingene er lige nu.. Og jeg bliver sindssyg af at gå hjemme. Kommer til at tænke i dybten.. Jeg ønsker kun mig og min datter bliver lykkelige og har det godt..

Hvis du var min veninde eller min datter, ville jeg bede dig flytte langt væk og starte på en frisk. Du hænger fast i et negativt mønster, som du også hiver din datter ind i. Du skal fysisk på afstand af ham og dit gamle liv. Og så skal du for pokker da finde al den vrede, du har mod din gamle veninde, frem og rette den mod det virkeligt dumme svin i den historie. Det er ham, der er skurken. 

Anmeld

2. maj 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Mor og meget mere skriver:

Det kommer hun ikke til at takke dig for!! Hun skal se op til en mor, der finder hende vigtig nok til at vælge ham fra, som ikke vil have hende. Ved at ydmyge dig selv fortæller du indirekte din datter, at hverken du eller hun er bedre værd end at skulle tigge og bede om hans interesse. 

Du gør ikke din datter noget godt ved at fastholde kontakten til ham. Du ville vel heller ikke blive hos en mand, der slog dig, af hensyn til barnet? I mine øjne er det, han gør, lige så slemt.

Nej det ville jeg ikke. !

Det er bare så pisse svært.. Vil ikk have ham til at se hende via tvang, og han får aldrig lov til at få hende hver 2. weekend, hvis han pludselig kommer..
Men jeg ønsker fanme Vi begge bliver behandlet ordentlig. Men det som om at hver gang jeg nævnet JEG især har det godt, skal jeg lige plukkes ned og trampes ned i gulvbrædderne igen.. !

Og alligevel kan jeg jo ikk få mig selv til det med at slette nr og bede om ingen kontakt mere ... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARH er så sur på mig selv !

Anmeld

2. maj 2012

Mor og meget mere

LouiseVous skriver:

Ja det er sq noget lort det hele, for hver gang det køre godt, kommer der en ny afkørsel jeg desværre får prøvet !
Holdt kæft en gang lort..
Jeg forsøger hele tiden at gøre op med det hele..
Tænker igennem og bliver enig om med mig selv at det fint jeg er droppet af den veninde, for i bakspejlet kan jeg jo se den har været helt galt. Men så sidder man alene en formiddag eller aften og kunne lige bruge selvskabet- for det var jo hygge..
Samme gælder manden.. Mangler lige lidt af det frække, og han er jo dejlig,..

Jeg vil gerne til en hel anden by, men det er vel bare at tage aben med.. Synes bare det lavt ikke at snakke om tingene, i stedet for at bruge nettet for at sprede rygter. Især når man ikk med 100% sikkerhed ved hvad der er det rigtige..

Tak for krammeren, hjalp på smilet.. Men få minutter efter er jeg tilbage i dyb sorg..

Han er ikke dejlig - han er den, der behandler din datter dårligt!! Glem nu alt om veninden og koncentrer dig om at være en god mor for dit barn. Det indebærer, at man beskytter hende mod dem, der ikke vil hende det godt. 

Anmeld

2. maj 2012

BABYPIGEnr4

LouiseVous skriver:

Jeg har selv været alene med mine to ældste børn et par år. Det eneste der hjælper er afholdenhed og en god hobby. Ej spøg til side sex er sundt, men med den rigtige. Jeg startede til mor og barn gymnastik med pigerne, til kor og begyndte at male. Fittness er super, hvis du kan få passet din datter. Lange gåture får stressen ud af kroppen. Lav noget hvor du skal koncentrere dig om noget andet. Kan du lide at lave mad, så gå ekstra op i det. Er der ikke en veninde som går hjemme du kan besøge? Jeg har desværre også sådan en veninde der nærmeste tog min mand på sofaen første gang hun var på besøg. Hun er sådan overfor alle - sørgelig historie om hendes barndom er forklaringen. Heldigvis er min mand ikke sådan at imponere og så har han rigeligt at tage sig til med mig og 4 unger. Jeg synes dine ekser er nogle sørgelige undskyldninger for den mandlige race, at de falder for sådan et hunkønsvæsen (vi skal jo skrive pænt ellers havde jeg valgt en anden formulering). Det er en skam, at du er stødt ind i hende og det eneste du kan gøre er at cutte forbindelsen til dem der falder for hendes tis. Bloker hende med det samme og vid at du kender sandheden. Brug ikke alt dit krudt på at forklare over for alle, for dem der kender dig og holder af dig er det ikke nødvendigt.

Venlige tanker Helle

Anmeld

2. maj 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Mor og meget mere skriver:

Hvis du var min veninde eller min datter, ville jeg bede dig flytte langt væk og starte på en frisk. Du hænger fast i et negativt mønster, som du også hiver din datter ind i. Du skal fysisk på afstand af ham og dit gamle liv. Og så skal du for pokker da finde al den vrede, du har mod din gamle veninde, frem og rette den mod det virkeligt dumme svin i den historie. Det er ham, der er skurken. 

Jeg vil så gerne flytte, men ja penge spiller sq desværre en kæmp rolle..
JEg går arbejdsløs nu, og gjorde også før jul, så i julen søgte jeg arbejde på grønland for at komme væk. Fik desværre ikke jobbet..

MEn vil så genre bare starte på en frisk, og hygge om de få veninder jeg har, og få lov at lave noget. Men Alt kommer tilbage i samme åndssvage rille som nu...

JEg ønsker på ingen måde at gøre mit liv forbi. Jeg har en datter, og jeg vil kæmpe alt hvad jeg kan for at gøre det så godt jeg kan. og ikke mindst for at komme videre..

Men det er svært, og bare et lille nederlag, fx at komme til at gå hjemme, får mig slået tilbage i samme rille igen !!

Anmeld

2. maj 2012

Mor og meget mere

LouiseVous skriver:

Det er bare så pisse svært.. Vil ikk have ham til at se hende via tvang, og han får aldrig lov til at få hende hver 2. weekend, hvis han pludselig kommer..
Men jeg ønsker fanme Vi begge bliver behandlet ordentlig. Men det som om at hver gang jeg nævnet JEG især har det godt, skal jeg lige plukkes ned og trampes ned i gulvbrædderne igen.. !

Og alligevel kan jeg jo ikk få mig selv til det med at slette nr og bede om ingen kontakt mere ... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARH er så sur på mig selv !

Du er afhængig af en drøm, der ikke går i opfyldelse. Kom langt væk fra ham. Han skal da ikke have lov at ødelægge dit og dit barns liv.

DU valgte at gennemføre graviditeten. Så må DU også give din datter et ordentligt liv. Du er nødt til at tænke på hende før dig selv - lige nu har hun to forældre, der svigter på hver deres måde, og det var vel ikke det, du ville give dit barn? Jeg synes, du har alt for mange undskyldninger parat, som kun handler om DIG. Bliv nu dit barns mor først og fremmest. 

Anmeld

2. maj 2012

BABYPIGEnr4

LouiseVous skriver:

Du er sur på dig selv med god grund. Du skal ikke finde dig i det pis fra dig selv heller ikke fra andre. Kold tyrker. Ny by lyder ikke som en dårlig ide. Aben følger kun med hvis du tager den med. Jeg tror ikke du kan undgå at skille far og datter ad - ihvertfald for en tid.

Tag dig selv i nakkehårene MOR

Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.