Jeg skal lige ud med dét

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2012

MortilElias2010

mor:) skriver:

Nej det er ikke fair, men det er heller ikke fair at være sammen med mænd som er gifte, ligesom det ikke er fair overfor din datter, at du er sammen med hendes far, mens har bare kan gå og benægte hendes eksistens fuldstændig.

Jeg kan huske vi herinde har talt omkring dette før. Jeg synes det er enormt ærgeligt at du ikke er kommet videre og har indset at du bliver udnyttet på det groveste og ikke mindst at dette er en rigtig kedelig opførsel overfor din datter. Hvis hun en dag skulle finde ud af det, så ville hun blive såret og føle sig svigtet...det kan du være sikker på.

Jeg håber du snart finder noget selvrespekt og stopper det her rod og går i gang med at opbygge dit liv som du ønsker og som du fortjener

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

MortilElias2010

TeamRocket skriver:

Hvordan går det med det hele? Har tænkt på dig.

Jeg har også tænkt på om du evt har overvejet at gå til psykolog, Du kan måske få det gennem kommunen hvis du fortæller hvor svært du har det. Jeg er egentlig lidt bekymret- både for dig og folk omkring dig, har læst dine svar igennem, og du virker som om du ikke har den grundlæggende moral, empati og forståelse for andre mennesker- og jeg tænker lidt om du så ikke har svært ved at lære din datter om disse ting. Det er vigtigt at have nogle gode værdier og forbilleder for børn. En psykolog kan hjælpe dig med problemerne, hjælpe dig med selvrespekten, finde din tabte moral, og hjælpe dig i retning af det lykkelige liv jeg går udfra du drømmer om at skabe for dig selv.

Anmeld

7. maj 2012

Ilya

JulieWH skriver:

...........

Haha lige mine "ord". 

Anmeld

7. maj 2012

Ilya

Altså, jeg synes tit, jeg ser denne slags intriger fra diverse teenagere på fora som eksempelvis Facebook, og normalt trækker jeg altså bare på skuldrene eller smilebåndet og scroller videre.

Men i hele dette eksakte foretagende, hvor samtlige implicerede opfører sig som uopdragne børn, er der kun én eneste virkelig taber - og det er det egentlige barn! Din datter!

Tænk på hende og kyl alle de rådne båtnakker af H*lvede til!! Opfør dig voksent, så tiltrækker du nok også en mere moden omgangskreds. Din datter har i dén grad brug for stabilitet og det har du nok også selv.

Drop de dårlige undskyldninger og skab en tryg tilværelse, der er jer begge værdig! Du kan godt! Held og lykke fremover.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.