Jeg skal lige ud med dét

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Mor og meget mere skriver:

Jeg er helt enig, ikke mindst i forhold til barnet. Synes, det må være hjerteskærende at finde ud af, at ens mor ville have noget som helst at gøre med den far, der valgte en fra. 

Jeg ved det godt..! Bruger desværre nok bare sex som en måde for at bevare kontakten på ...

For jeg er jo helt afklaret med at jeg aldrig vil kunne bo sammen med ham, og have et forhold. Så det er kun for at holde kontakten så jeg engang kan give mit barn den bedste og hurtigste måde at finde sin far på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2012

BetonSlotsPrinsesserne

BABYPIGEnr4 skriver:

Er det hele fiktion eller hvorfra? Jeg kan ikke rigtig finde hoved og hale...

Venligst Helle

arr nu kniver det for mig.. :s Hvad betyder fiktion?

Anmeld

2. maj 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Du skriver da, at hendes far er gift?

Jæpz, han blev gift ugen før faderskabs sagen gik igennem.. Men da var hun også over 1 år.. Vi var sammen lidt over et ½ år inden jeg blev gravid..

Anmeld

2. maj 2012

BABYPIGEnr4

LouiseVous skriver:

arr nu kniver det for mig.. :s Hvad betyder fiktion?

Altså fiktion er noget opdigtet. Fx eventyr er fiktion. I modsætning til fakta, som er præcis det der er sket eller oplevet

Hilsen dansklæreren

Venligst Helle

Anmeld

2. maj 2012

BetonSlotsPrinsesserne

BABYPIGEnr4 skriver:

Altså fiktion er noget opdigtet. Fx eventyr er fiktion. I modsætning til fakta, som er præcis det der er sket eller oplevet

Hilsen dansklæreren

Venligst Helle

Smiler, nåååh...
Nej det er sket rigtig det her...

Anmeld

2. maj 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
LouiseVous skriver:

Jeg ved det helt ærlig ikk. Han giver mig jo noget andre ikk gør, og Vi har jo trods alt et barn sammen..
Men Jeg vil så sige at efter det her tror jeg sq jeg bliver nød til at afsløre noget for konen.. !

Har I et barn sammen? Han vil jo ikke kendes ved hende. 

For mig at se er det eneste, han giver dig, et lavt selvværd. Ellers ville du ikke lade ham behandle dig og ikke mindst dit barn sådan. Jeg må ærligt sige, at jeg synes, dit barn fortjener bedre, og kan du ikke droppe ham af hensyn til dig selv, så må du gøre det for hendes skyld. Hun har ikke valgt at blive født, og det er din fornemste opgave at beskytte hende og tænke på hende før dig selv. 

Anmeld

2. maj 2012

BABYPIGEnr4

LouiseVous skriver:

Jeg ved det godt..! Bruger desværre nok bare sex som en måde for at bevare kontakten på ...

For jeg er jo helt afklaret med at jeg aldrig vil kunne bo sammen med ham, og have et forhold. Så det er kun for at holde kontakten så jeg engang kan give mit barn den bedste og hurtigste måde at finde sin far på

Det der med sex holder bare ikke. Du ender såret og gør det måske i sidste ende værre for dit barn. Sorry taler af erfaring 

Venligst Helle

Anmeld

2. maj 2012

morbibi

LouiseVous skriver:

Jeg ved det helt ærlig ikk. Han giver mig jo noget andre ikk gør, og Vi har jo trods alt et barn sammen..
Men Jeg vil så sige at efter det her tror jeg sq jeg bliver nød til at afsløre noget for konen.. !

Lige meget hvad han giver dig, så tror jeg ikke på, at nogen - hverken mand eller kvinde - vil bedrages. Jeg vil ikke om 5-10 år finde ud af, at min mand har været mig utro, så hellere nu, så jeg kan finde mig en mand der kun vil mig og leve med ham resten af livet. Så få endelig lagt kortene på bordet nu og tag det sure med det søde. Det er bare ikke fair overfor nogen af jer. I har alle fortjent bedre
Og så ville jeg nok have haft droppet min x-venindes x, hvis jeg ville beholde kontakten med hende - af respekt.

Anmeld

2. maj 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Har I et barn sammen? Han vil jo ikke kendes ved hende. 

For mig at se er det eneste, han giver dig, et lavt selvværd. Ellers ville du ikke lade ham behandle dig og ikke mindst dit barn sådan. Jeg må ærligt sige, at jeg synes, dit barn fortjener bedre, og kan du ikke droppe ham af hensyn til dig selv, så må du gøre det for hendes skyld. Hun har ikke valgt at blive født, og det er din fornemste opgave at beskytte hende og tænke på hende før dig selv. 

Altså det er jo sammen med ham jeg har hende. Men allerede fra graviditeten sagde han fra og sagde ingen måtte vide noget..
Han ville gøre alt så besværligt for mig som muligt og ja. Det har han klaret ret godt..

Jeg er så svag, og især nu hvor jeg igen går arbejdsløs føler jeg at jeg mangler tryghed. Desværre ved jeg jo også godt at han på ingen måde giver mig den rigtig tryghed, og det jeg vrikelig fortjener. Han giver jo kun 5 minuters sjov og så videre..

Men det at få mig til at slette hans nummer, eller bare det at skrive han ikk må kontakte mig, kan jeg bare ikke får mig selv til !

Anmeld

2. maj 2012

BABYPIGEnr4

LouiseVous skriver:

Smiler, nåååh...
Nej det er sket rigtig det her...

Du godeste søde. Det lyder som om der er noget at arbejde med. Kan ikke prale af at mit liv altid har været i orden. Så tro mig når jeg siger det bedste er at rode sig ud af alt sådan noget. Du bruger alt for meget energi og tankevirksomhed på det. Ud og nyd skoven med det dejlige barn istedet og en tur i Tivoli med en veninde

Du ligner en gæv pige der sagtens kan klare hvadsomhelst.

Du kan få et stor  til at sende dig ud i livet.

Du skal nok finde den ægte vare, når du river dig løs fra alle intrigerne.

KNUS

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.