Monica P skriver:
puhhhaa sikke dog en omgang prut du har rodet dig ud i :-)
tror du trænger til en forårsrengøring i vennekredsen, venner er dem der er der for dig i medgang og modgang, det er ikke dem der sviner dig til og træder på dig, bare hvis du skulle have glemt det...
og en ting til, hvorfor lader du det svin som du tilfældigvis har et barn med ødelægge så meget for dig?? han elsker tydeligvis hverken dig eller dit barn så hvorfor har du noget med ham at gøre, tænk på dit barn og ikke dine behov og lyster, han er jo kun ude på at få sex.
det er sgu også synd for hans kone og du har gang i hendes mand.
håber sgu du finder ud af noget som er meget bedre for dig og dit barn.
Monica
Jaah det ikk for smart

Håber på der snart sker noget bedre, men forsøger pt at holde næsen ovenvande, og finde den bedste løsning.
Jeg har på shoppetur med en veninde forleden dag, men da shoppeturen foregik i Viborg holde jeg jo konstant øje med om jeg skulle ramle ind i x-veninden.

Det virkelig træls at gå så anspændt. Kun fordi jeg ikke ved hvad hun kan finde på

Igår var jeg så på rigtig tøsetur med min veninde igen, efterfuldt af koncert. Mega hygge, men jeg havde fået at vide at x-veninden også kom. Jeg så hende, men hun så åbenbart ikke mig. I hvert fald ikke før Vi stod ude. Jeg stod med ryggen til og pludselig siger min veninde, hun har opdaget dig, og står lige og give sine veninder en brifing (staves)
Jeg sagde bare, jaja- lad hende det. Sjovt hun pludselig har veninder, for hun havde ingen for 1 år siden..
Men det var frygteligt at stå i halv mørke og høre god musik, men hele tidne sku orientere sig om hvor x-veninden måske holde til