Bertemor skriver:
Åha.. Jeg må erklære mig enig med resten. Jeg sys du er über pylret! Jeg ku forstå hvis hun KUN havde fået slik en hel weekend, men en mini tiny pose slikm det får hun nok ik kræft af!
Fair nok at i har valgt at leve som efter nuL slimenig bedsteforældrene skal selvfølgelig respektere jer, men for filan., slå lige koldt vand i blodet! De har nok ik gjort det for at genere jer!
Desuden må jeg sige at jeg sys det er en anelse skræmmende at du sys dine principper er vigtigere end at din datter har hygget sig og haft en god oplevelse hos sine bedster! 

Hvad er det for noget at skrive? Hvis du har valgt, at dit barn ikke må cykle andre steder end i indkørelsen og har gjort opmærksom på det, hvordan vil du så havde det, hvis de lader barnet cykle ude på vejen, selvom der ikke var biler i nærheden og det var dybt inde i er villa kvarter, så h*n sådan set aldrig var i fare? Ville du bare sige, super, det er godt i har hygget jer?
Hvad er det også for en holding, at der skal slik til, for det bliver hyggeligt? Det er en underlig dansk holding, at man kun kan hygge sig med mad og drikke. De kunne lige så godt tage ud på en legeplads eller føder ænder, det er lige så specielt og hyggeligt, som at sidde med en slikpose, hvis ikke mere.
Anmeld