...selvom SP frarådede det??
Ja.. Jeg overvejer altså stærkt at starte op på grød med Ida. Jeg tror virkelig hun er kørt træt på det mælk der, og jeg kæmper efter 20-60 ml om at få mere MME i hende.
Jeg får besøg af SP på mandag, og vil selvfølgelig spørge hvad hun syntes om at jeg starter på grød. Men er næsten også sikker på at hun siger, at jeg skal vente.
Så derfor... Er der nogen her der er "gået mod" hendes ord, og gjort det alligevel? 
Jeg begyndte at give Marcello grød da han var 3½ månede, han blev ikke mæt af mælken, han vågnede flere gange om natten hvilke han normalt aldrig gjorde og var MEGET interesseret i vores mad, så jeg valgte at starte stille op, han elskede det og var 100% klar til det..
han har aldrig haft problemer med maven, overhoved faktisk, og idag er han 6 mdr på mandag og vil kun ha morgen og nat flaske, han gider ikke ha den midt på dagen..
nu får han:
morgenflaske når han vågner ved 6-7 tiden
grød ved 10-11 tiden
rugbrød/grød/frugtmos ved 14 tiden
mos ved 17-18 tiden
natflaske kl 19 og så sover han til om morgenen 
han har så osse 2 tænder så derfor får han rugbrød og han er den gladeste lille dreng så følg dit hjerte men stræk den ihvertfald et par uger endnu 
han er osse en meget madglad basse, der spiser alt hvad man servere for ham.. han er en stor dreng på over 9 kg og over 70 cm lang

Anmeld