Nogen startet på grød før 4 mdr...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.583 visninger
50 svar
0 synes godt om
21. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

...selvom SP frarådede det??

Ja.. Jeg overvejer altså stærkt at starte op på grød med Ida. Jeg tror virkelig hun er kørt træt på det mælk der, og jeg kæmper efter 20-60 ml om at få mere MME i hende.

Jeg får besøg af SP på mandag, og vil selvfølgelig spørge hvad hun syntes om at jeg starter på grød. Men er næsten også sikker på at hun siger, at jeg skal vente.

Så derfor... Er der nogen her der er "gået mod" hendes ord, og gjort det alligevel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2012

Tona

rikkeregnbue skriver:

Ja.. Jeg overvejer altså stærkt at starte op på grød med Ida. Jeg tror virkelig hun er kørt træt på det mælk der, og jeg kæmper efter 20-60 ml om at få mere MME i hende.

Jeg får besøg af SP på mandag, og vil selvfølgelig spørge hvad hun syntes om at jeg starter på grød. Men er næsten også sikker på at hun siger, at jeg skal vente.

Så derfor... Er der nogen her der er "gået mod" hendes ord, og gjort det alligevel?

Jeg gjorde det. Altså startede op med grød før de 4 mdr, men det var så på lægens råd i stedet, da sp ikke ville være med til det. Hun havde dog inden givet sagt ok for vælling. Men i alt fald gik det fint.

Anmeld

21. april 2012

louisevl

rikkeregnbue skriver:

Vi spurgte slet ikke sp til råds, vi gjorde det bare...

Vi startede op da Jakob var ca. 3½ mdr. Han blev simpelthen ikke mæt af mm og derfor besluttede jeg at starte op 

Nogle gange skal man også huske at lytte til sit barns behov og ikke hvad alle andre siger

Anmeld

21. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Amandas-mor skriver:

Jeg gjorde det. Altså startede op med grød før de 4 mdr, men det var så på lægens råd i stedet, da sp ikke ville være med til det. Hun havde dog inden givet sagt ok for vælling. Men i alt fald gik det fint.

Okay, det lyder godt.  

Anmeld

21. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
rikkeregnbue skriver:

kan hun ikke have ondt i halsen. Det er typisk tegn på at man ikke vil drikke sin mælk eller også er der nogle babyer som tidligt får tænder

Anmeld

21. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

louisevl skriver:

Vi spurgte slet ikke sp til råds, vi gjorde det bare...

Vi startede op da Jakob var ca. 3½ mdr. Han blev simpelthen ikke mæt af mm og derfor besluttede jeg at starte op 

Nogle gange skal man også huske at lytte til sit barns behov og ikke hvad alle andre siger

Det er rigtigt... Jeg overvejer det også stærkt, at begynde

Anmeld

21. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

mor:) skriver:

kan hun ikke have ondt i halsen. Det er typisk tegn på at man ikke vil drikke sin mælk eller også er der nogle babyer som tidligt får tænder

Nej, jeg tror ikke det er ondt i halsen. Men tænder... Det kunne godt være. Atlså hun er vild med at have sin hånd i munden i hvert fald. Men det troede jeg bare var fordi hun havde opdaget den

Anmeld

21. april 2012

Nettemor

Hvor gammel er det hun er?

Anmeld

21. april 2012

Frøken J.

Det er et emne der ligger mit hjerte meget nært det her.. Jeg synes IKKE du skal starte før, tarmsystemet er simpelthen ikke klar, og risikoen for at få ondt i maven, hårdt mave og udvikle allergi er langt større hvis du starter for tidligt. Ikke en risiko jeg ville løbe. Jeg ville først undersøge alle andre årsager til, at hun evt. ikke er vild med flasken. Det er altså normalt at mange babyer får småt-spisende perioder. Jeg har haft 2 perioder so far med Rose, hvor hun bare har nægtet at spise en skid fra flasken, men det er gået over igen.. 

Anmeld

21. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nettemor skriver:

Hvor gammel er det hun er?

Hun er 3 mdr på onsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.