kærestens mening om den norske Breivick

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2012

EKBJ

Darling<3 skriver:

Undskyld mig - men synes måske din kæreste burde søge læge med den holdning!!

Man kan rolig kalde en spade for en spade

Sikke et chokerende svar!..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

Darling<3

MortilElias2010 skriver:

Heller ikke her, tak for det

Det er da kun skræmmende at nogle kan "følge" ham i hans syge holdninger - altså, hvor fanden bevæger vi os så hen??

Anmeld

20. april 2012

132319

Darling<3 skriver:

Jeg kender heldigvis ikke nogle som finder ham cool eller støtter op om hans lorte holdninger!!

Fordi man er enig i hans politiske holdninger, er jo ikke ensbetydende med at man synes han er cool.

...Og nej, jeg er ikke enig i hans politiske holdninger, jeg er så langt fra som man overhovedet kan være.

Anmeld

20. april 2012

Darling<3

EKBJ skriver:

Sikke et chokerende svar!..

Hvorfor er det et chokkerende svar???

Anmeld

20. april 2012

132319

Darling<3 skriver:

Det er da kun skræmmende at nogle kan "følge" ham i hans syge holdninger - altså, hvor fanden bevæger vi os så hen??

Desværre mod et fremmedhadsk land, som mange danskere desværre i forvejen er

Anmeld

20. april 2012

Silas&Mille

Anonym skriver:

jeg ved ik hvad jeg skal sige, jeg er lidt i CHOK min kæreste sagde at han synes det er fint det Breivick har gjort... fint i forhold til hvad de gør ved hinanden andre steder i verden. han mener at mange her i norden tænker som Breivick men ingen ville have nosser nok til at gøre det som han gjorde.

han siger at nede i mellemøster og andre steder i verden bliver mennesker dræbt pga politiske holdninger hver eneste dag og det er der ik rigtig nogen der lægger så meget i og at den eneste grund til vi er så stødte er fordi det er så tæt på dk.

han siger at han synes det er COOL og beundringsværdigt at han gik så langt at han virkelig udførte en plan som han 100% troede på, ikke at han mener de mennesker burde dø men ....

jeg vidste ik hvad jegt skulle svare ham?

Alle har ret til at have sin mening og holdning.

Men personligt tror jeg ikke jeg ville kunne leve sammen med en mand der har en holdning som din kæreste.

Jeg er helt uforstående overfor hvordan man kan sige at det han har gjort er OK, Cool og beundringsværdigt.
Bare fordi de gør det hver dag i fx Mellemøsten betyder sgu ikke at det er iorden i Norden. 

Anmeld

20. april 2012

EKBJ

Darling<3 skriver:

Hvorfor er det et chokkerende svar???

Nok kan man være uenig med hendes kæreste, men ligefrem sige han fejler noget og bør søge hjælp hos en læge??

Anmeld

20. april 2012

Darling<3

132319 skriver:

Desværre mod et fremmedhadsk land, som mange danskere desværre i forvejen er

Jeg skal da være lyn hurtig og sige at jeg bryder mig bestemt ikke om at vi lukker så mange udlændinge ind i DK, men derfra og så til at gå til angreb på dem - der kommer jeg da aldrig hen...

Man burde have bare en smule respekt for sine medmennesker - så længe jeg ikke skal have noget med dem at gøre så er jeg glad

Anmeld

20. april 2012

Darling<3

EKBJ skriver:

Nok kan man være uenig med hendes kæreste, men ligefrem sige han fejler noget og bør søge hjælp hos en læge??

Det synes jeg nu ikke der er noget galt i at skrive - det er da blot min mening - er sikker på at du også har en mening om det, et eller andet sted..

Anmeld

20. april 2012

132319

Darling<3 skriver:

Jeg skal da være lyn hurtig og sige at jeg bryder mig bestemt ikke om at vi lukker så mange udlændinge ind i DK, men derfra og så til at gå til angreb på dem - der kommer jeg da aldrig hen...

Man burde have bare en smule respekt for sine medmennesker - så længe jeg ikke skal have noget med dem at gøre så er jeg glad

Præcis men der er desværre rigtig mange af de der har samme holdning som dig (som jeg heller ikke er enig i ) der går til lidt mere ekstremer og ikke kun er imod indvandring men også har set sig sur på de der tillader det.

Forhåbentlig kommer vi ikke til at se til en Breivick lignende person i Danmark nogensinde men der sidder desværre mange af hans slags derude. Måske ikke ligefrem koldblodige mordere men folk der deler hans forskruede menneskesyn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.