kærestens mening om den norske Breivick

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2012

isabellasmor

LunaLykke skriver:

Det er meget muligt, men det er jeg sådan lidt ligeglad med Vi ved jo allesammen godt, at det ikke er positiv opmærksomhed han får. Jeg synes bare på ingen måde at det bliver blæst op, det er vigtigt at signalere at sådan en handling på ingen måde er i orden.

Der mener jeg jo så bare at mange mennesker har en tendens til at synes at dårlig opmærksomhed er bedre end ingen, og det tror jeg også på i dette tilfælde. Men så er vi uenige, fred være med det  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2012

JH12

Hold da helt op, jeg er fuldstændig mundlam.
Hvem i alverden kan synes det er cool? Manden har slået 77 mennesker ihjel, i retten trækker manden ikke en mine da alle hans ofre bliver læst op, men idioten græder fandme da han egen video kommer på. Hvis nogen mennesker er syge i hovedet er det uden tvivl den mand... Og jeg kender heldigvis ingen der synes det er sejt, cool eller andet tilsvarende sygt at sige om ham.. Og jeg tror sku heller ikke jeg ville kendes ved dem, hvis de kunne sige noget så tosset..

Men mennesker er forskellige og har hver deres holdning.

Anmeld

21. april 2012

Ansemusen

Hmm... jeg ved ikke hvad jeg havde gjort - måske jeg var smuttet, hvis han stod ved den holdning. Skræmmende! Men på den anden side, ville jeg helt sikkert aldrig falde for en fyr som kunne have så ekstreme holdninger. Kunne ike engang have været i et forhold med en, som stemte DF *griner*

Anmeld

21. april 2012

Kongmulle

Anonym skriver:

jeg ved ik hvad jeg skal sige, jeg er lidt i CHOK min kæreste sagde at han synes det er fint det Breivick har gjort... fint i forhold til hvad de gør ved hinanden andre steder i verden. han mener at mange her i norden tænker som Breivick men ingen ville have nosser nok til at gøre det som han gjorde.

han siger at nede i mellemøster og andre steder i verden bliver mennesker dræbt pga politiske holdninger hver eneste dag og det er der ik rigtig nogen der lægger så meget i og at den eneste grund til vi er så stødte er fordi det er så tæt på dk.

han siger at han synes det er COOL og beundringsværdigt at han gik så langt at han virkelig udførte en plan som han 100% troede på, ikke at han mener de mennesker burde dø men ....

jeg vidste ik hvad jegt skulle svare ham?

Tror din kæreste burde søge hjælp...Han hedder ikke Hitler til mellemnavn vel

Anmeld

21. april 2012

jydeinden

hvordan kan det nogensinde være fint, eller cool at manden gik efter sin ideologi som betød at man skulle dræbe uskyldige mennesker fordi man i sit forskruede hoved mente at dette kunne løse det "problem" man selv havde set ved indvandring?? en tankegang forstår jeg altså på ingen måder. 

jeg kan ikke have andet end væmmelse for en mand som breivik, og jeg kan absolut ikke forstå hvordan man kan have nogen former for respekt eller sympati for den mand. 

Anmeld

21. april 2012

Darling<3

Kongmulle skriver:

Tror din kæreste burde søge hjælp...Han hedder ikke Hitler til mellemnavn vel

Hahahaha - det var sku da dagens griner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.