kærestens mening om den norske Breivick

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.211 visninger
65 svar
0 synes godt om
20. april 2012

Anonym trådstarter

jeg ved ik hvad jeg skal sige, jeg er lidt i CHOK min kæreste sagde at han synes det er fint det Breivick har gjort... fint i forhold til hvad de gør ved hinanden andre steder i verden. han mener at mange her i norden tænker som Breivick men ingen ville have nosser nok til at gøre det som han gjorde.

han siger at nede i mellemøster og andre steder i verden bliver mennesker dræbt pga politiske holdninger hver eneste dag og det er der ik rigtig nogen der lægger så meget i og at den eneste grund til vi er så stødte er fordi det er så tæt på dk.

han siger at han synes det er COOL og beundringsværdigt at han gik så langt at han virkelig udførte en plan som han 100% troede på, ikke at han mener de mennesker burde dø men ....

jeg vidste ik hvad jegt skulle svare ham?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

Darling<3

Undskyld mig - men synes måske din kæreste burde søge læge med den holdning!!

Man kan rolig kalde en spade for en spade

Anmeld

20. april 2012

Bebsen

WTF??!! Ja jeg havde os været meget mundlam!!

Anmeld

20. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hva med at finde en anden kærste?? Syntes ik det lyder til at ham du er helt stabil og ku da blive helt bekymret for din sikkerhed! 

Det han har gjort vil aldrig blive ok og det at din kærste ka tænke/ sige sådan er bare skræmmende! Vh stine

Anmeld

20. april 2012

132319

Sådan er der faktisk mange danskere der har det -Skræmmende men sandt

Jeg kender flere der finder hans handlinger grusomme men godt kan forstå bagtanken og hans politiske holdninger 

Anmeld

20. april 2012

Anonym trådstarter

132319 skriver:

Sådan er der faktisk mange danskere der har det -Skræmmende men sandt

Jeg kender flere der finder hans handlinger grusomme men godt kan forstå bagtanken og hans politiske holdninger 

det er så det jeg ik forstår, nogle der vil byde ind og forklare?

Anmeld

20. april 2012

MortilElias2010

Anonym skriver:

jeg ved ik hvad jeg skal sige, jeg er lidt i CHOK min kæreste sagde at han synes det er fint det Breivick har gjort... fint i forhold til hvad de gør ved hinanden andre steder i verden. han mener at mange her i norden tænker som Breivick men ingen ville have nosser nok til at gøre det som han gjorde.

han siger at nede i mellemøster og andre steder i verden bliver mennesker dræbt pga politiske holdninger hver eneste dag og det er der ik rigtig nogen der lægger så meget i og at den eneste grund til vi er så stødte er fordi det er så tæt på dk.

han siger at han synes det er COOL og beundringsværdigt at han gik så langt at han virkelig udførte en plan som han 100% troede på, ikke at han mener de mennesker burde dø men ....

jeg vidste ik hvad jegt skulle svare ham?

Føj.

Kan godt forstå du blev chokeret. Den tankegang ville aldrig falde min mand ind og havde han ytret sig i nogen form for den retning da jeg lærte ham at kende, havde der på ingen måde været grobund for et forhold.

Anmeld

20. april 2012

Darling<3

Anonym skriver:

Jeg kender heldigvis ikke nogle som finder ham cool eller støtter op om hans lorte holdninger!!

Anmeld

20. april 2012

132319

Anonym skriver:

Åhr, jeg fik det faktisk forklaret i dag, dog lyttede jeg kun med et halvt øre da jeg er hamrende uenig.

Men generelt handler det om indvandring. At der ikke skal flere udlændinge til landet og at de derfor godt kan forstå hans holdning herom men alligevel ikke støtter op om hans handling.

Anmeld

20. april 2012

MortilElias2010

Darling<3 skriver:

Jeg kender heldigvis ikke nogle som finder ham cool eller støtter op om hans lorte holdninger!!

Heller ikke her, tak for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.