eksem/ body shop creme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2012

Mor010711

oerbaek skriver:

Hejsa så har jeg endelig fået fat i cremen og den er bare god. min ekseme var i mellem tiden gået mere eller mindre væk men jeg har meget tør hud over hele kroppen og endda fiskehud på benene så den er super til det også, nu må vi se næste gang der komme noget ekseme så er jeg forberedt med cremen i hverfald

Åh hvor er det fedt for dig. Det er jeg rigtig glad for at høre. Hvis du bruger den til hele kroppen, så bliver det hurtigt meget dyrt, så hvis det "bare" er til tør hud, synes jeg virkelig du skal prøve den fra änglemark. Selvom du ikke er meget for det  Den er også fed og blød og lækker. 

Men så dejligt for dig at det har en effekt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

oerbaek

Mor010711 skriver:

Åh hvor er det fedt for dig. Det er jeg rigtig glad for at høre. Hvis du bruger den til hele kroppen, så bliver det hurtigt meget dyrt, så hvis det "bare" er til tør hud, synes jeg virkelig du skal prøve den fra änglemark. Selvom du ikke er meget for det  Den er også fed og blød og lækker. 

Men så dejligt for dig at det har en effekt 

jeg bruger faktisk en fra apoteket til hele kroppen men jeg blev lige nysgerrig om den fra body shop gjorde det lige så godt eller bedre end den fra apoteket. 

Ja jeg er ikke meget for at prøve den fra änglemark da jeg som sagt er slået ud af nogel af deres produkter før. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.