eksem/ body shop creme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.895 visninger
41 svar
0 synes godt om
20. april 2012

oerbaek

Hejsa tøser herinde

der var på et tidspunkt en der anbefalede en creme fra bodt shop mod ekseme, men jeg kan ikke huske hvilken en det er der blev anbefalet og kan ikke huske hvem der skrev det. 

Håber i kan hjælpe mig? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

Mussen2

Jeg huSker indlægget og mener det var aloe vera cremen

Anmeld

20. april 2012

oerbaek

Mussen2 skriver:

Jeg huSker indlægget og mener det var aloe vera cremen

syns der var snak om både aloe vera cremen men også kakao cremen ?

Anmeld

20. april 2012

oerbaek

den røg rimelig hurtigt væk, så skriver lige her igen  

jeg har nemlig en veninde der skal i body shop i morgen og jeg har rigtig meget eksem i øjeblikket så ville gerne vide hvilken af cremerne der er  

håber i kan hjælpe  

Anmeld

20. april 2012

Princesspigen

oerbaek skriver:

Hejsa tøser herinde

der var på et tidspunkt en der anbefalede en creme fra bodt shop mod ekseme, men jeg kan ikke huske hvilken en det er der blev anbefalet og kan ikke huske hvem der skrev det. 

Håber i kan hjælpe mig? 

det er bare meget vigtigt at der ikke er parebener, parfumer og farvestofer og den slaks i da det kan gøre eksem værre..

jeg får special cream fra hudlægen, hvor jeg får 1 helt kilo ad gangen..

det virker virkelig godt..

Anmeld

20. april 2012

oerbaek

Princesspigen skriver:

det er bare meget vigtigt at der ikke er parebener, parfumer og farvestofer og den slaks i da det kan gøre eksem værre..

jeg får special cream fra hudlægen, hvor jeg får 1 helt kilo ad gangen..

det virker virkelig godt..

jeg har haft ekseme siden jeg var baby og har prøvet alverdens hormon cremer men der var en der anbefalede en af dem fra body shop så det er jeg da villig til at prøve, er ikke så meget for alle de hormoncremer

Anmeld

20. april 2012

Princesspigen

oerbaek skriver:

jeg har haft ekseme siden jeg var baby og har prøvet alverdens hormon cremer men der var en der anbefalede en af dem fra body shop så det er jeg da villig til at prøve, er ikke så meget for alle de hormoncremer

det er ikke hormon cream, men en ganske almindelig fugtiheds crem uden noget som helst andet i.. en god tyk en..

jeg syndes den er rigtig god..

Anmeld

20. april 2012

oerbaek

Princesspigen skriver:

det er ikke hormon cream, men en ganske almindelig fugtiheds crem uden noget som helst andet i.. en god tyk en..

jeg syndes den er rigtig god..

det virker desværre ikke jeg bruger også en meget fed creme men det forsvinder eksemen ikke af.

Anmeld

20. april 2012

Princesspigen

oerbaek skriver:

det virker desværre ikke jeg bruger også en meget fed creme men det forsvinder eksemen ikke af.

de kan ikke finde grunden til min eksem så den cream her gør virkelig underværker for mig..

Helo creme, fra faaborg løve produkter

måske du kan google den så du kan se hvad jeg taler om

Anmeld

20. april 2012

oerbaek

Princesspigen skriver:

de kan ikke finde grunden til min eksem så den cream her gør virkelig underværker for mig..

Helo creme, fra faaborg løve produkter

måske du kan google den så du kan se hvad jeg taler om

jeg har faktisk en bøtte af den men den har ikke virket for mig jeg har også prøvet aderma fra apoteket, den gør det lidt bedre men den får stadig ikke eksemen til at forsvinde. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.